Treffipalvelut netissä pähkinänkuoressa, miesten ei kannata vaivautua.

• Viestiketjun aloittaja Stiigi
  • Ensimmäinen viesti
Stiigi
Mies normaali, töissä käyvä mukiinmenevän näköinen 0 vastausta. Nainen työtön, lihava, luonnehäiriöinen ja ruma 155 vastausta.

Näin toimii treffipalvelut netissä. Miehen ei kannata edes vaivautua.

Stiigi
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23387223:
Varmaan yleisesti ajatellaan, että mies on joku epätoivoinen, kun netistä hakee. Vaikkei se ehkä niin olisi.
Testasimme huvikseen kavereiden kanssa tätä asiaa. Baareista saa paremmin naisia kuin näistä palveluista. Ei todellakaan kannata vaivautua tai tuhlata aikaa.

"vieras"
Minä laitoin ilmoituksen Suomi24-sivustolle. Nopeasti tuli muutamalta tämän kaupungin seuraa hakevalta mieheltä viestiä, sitten hiljeni kokonaan. Itse laitoin yhdelle miehelle viestiä (muualta päin Suomea), tämä sitten soitteli minulle joskus klo 23 jälkeen iltaisin kun olin jo nukkumassa.. Ja ne muut kenen kanssa yritin jotain jutella, eivät kerro kunnolla itsestään mitään, tulee vain se ensimmäinen viesti "moi mitäs kuuluu", ja minä sain nyhtämällä nyhtää tietoa että kertoisivat jotain itsestään. Kyllästyin koko hommaan..

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23387270:
Jaa. Kannattaa sit ehkä mennä sinne baariin ennemmin? Deittailu olis hirveää, hyviä miehiä ei taida olla kovin paljoa.
Baarissa jos keskittyy pelkästään juomiseen ja vielä mieluiten kulkee "Kundeilta pääsy kielletty!" -lappu kaulassa, tarjokkaita olisi joka sormelle ja vielä varpaillekin riittäisi. (Tämä on tosin kokemukseni useamman vuoden takaa. Voi olla, etten enää herättäisi kiinnostusta.)

"nii"
Mies normaali, töissä käyvä mukiinmenevän näköinen 0 vastausta. Nainen työtön, lihava, luonnehäiriöinen ja ruma 155 vastausta.

Näin toimii treffipalvelut netissä. Miehen ei kannata edes vaivautua.
Jospa sinulle ei ole vielä tullut sitä oikeaa vastaan.
Mullakin on ollut netissä profiili-ilmoitus. Tutustun mielelläni uusiin ihmisiin, mutta eipä ole syntynyt oikein kipinää. Ei ole tullut vielä sitä sopivaa vastaan.
Älä lannistu. Jokaisena päivänä voi olla uusi tilaisuus tutustua juuri oikeaan :)

Stiigi
[QUOTE="nii";23387789]Jospa sinulle ei ole vielä tullut sitä oikeaa vastaan.
Mullakin on ollut netissä profiili-ilmoitus. Tutustun mielelläni uusiin ihmisiin, mutta eipä ole syntynyt oikein kipinää. Ei ole tullut vielä sitä sopivaa vastaan.
Älä lannistu. Jokaisena päivänä voi olla uusi tilaisuus tutustua juuri oikeaan :)[/QUOTE]

Ei tässä lannistuta, en tuhlaa vain enää aikaani näihin palveluihin. Minulla on muutakin tekemistä, pyydän vaikka ihmisiä kahville, harrastusten kautta saa kontaktia, baareista, bileistä ja koiran ulkoiluttaminen toimii myös.

Mitä järkeä tälläisissä palveluissa on, miehen kannalta ei yhtään mitään.

"niin"
Ei tässä lannistuta, en tuhlaa vain enää aikaani näihin palveluihin. Minulla on muutakin tekemistä, pyydän vaikka ihmisiä kahville, harrastusten kautta saa kontaktia, baareista, bileistä ja koiran ulkoiluttaminen toimii myös.

Mitä järkeä tälläisissä palveluissa on, miehen kannalta ei yhtään mitään.
Sinulla on hyviä ideoita. Kannattaa juuri tehdä noin kuin sanoit, että esim. harrastusten kautta.

Minulla on tuttuja jotka ovat löytäneet toisensa netin kautta. On ihan mahdollista. On tullut hyviä suhteita tuon kautta.

Pitää vaan ajatella, että kaikella on aikansa. Elämänkumppanin voi tavata vaikka kaupan kassajonossa, jos asia on niin tarkoitettu.

"eee"
Miehet ovat usein verbaalisesti naisia lahjattomampia, mikä kostautuu nettideittailussa.

95 prosenttia postilaatikkooni saapuvista viesteistä on luokkaa "moi, mitäs sun iltaan", "moi, mitäs neitokaiselle kuuluu", tai vaan "moi, miten menee". Ei järin inspiroivaa.

Stiigi
Olen sitä mieltä myös, että noissa palveluissa nämä samat äijät käy panemassa kaikkia. Eli pelkkä ulkonäkö ratkaisee, se promille miehistä käy höyläämässä jokaista, muut ihmettelevät mikäs ihmeen meno tässä palvelussa oikein on.

Stiigi
[QUOTE="eee";23387843]Miehet ovat usein verbaalisesti naisia lahjattomampia, mikä kostautuu nettideittailussa.

95 prosenttia postilaatikkooni saapuvista viesteistä on luokkaa "moi, mitäs sun iltaan", "moi, mitäs neitokaiselle kuuluu", tai vaan "moi, miten menee". Ei järin inspiroivaa.[/QUOTE]

Joopa joo, seksististä diipa daapaa. Ehkä tuonne sitten on tosiaan kaikki urpot ja juntit pesiytyneet.

"niin"
Olen sitä mieltä myös, että noissa palveluissa nämä samat äijät käy panemassa kaikkia. Eli pelkkä ulkonäkö ratkaisee, se promille miehistä käy höyläämässä jokaista, muut ihmettelevät mikäs ihmeen meno tässä palvelussa oikein on.
Mistä sinä oikein puhut? Kerro, mihin tietoihin perustat tiedon "palveluissa nämä samat äijät käy panemassa kaikkia." Jos jotain väittää, pitää olla faktaa lyödä pöytään. Tämä on sinun olettamuksesi.

onpas se vaikeeta
[QUOTE="eee";23387843]95 prosenttia postilaatikkooni saapuvista viesteistä on luokkaa "moi, mitäs sun iltaan", "moi, mitäs neitokaiselle kuuluu", tai vaan "moi, miten menee". Ei järin inspiroivaa.[/QUOTE]

:D
Ehkä sitten pitäis korostaa ilmoituksessa, että hakee keskustelutaitoista, asioista kiinnostunutta ihmistä... Vai kammoaako kaikki miehet sellaisia ilmoja, en tiedä.
Luin jostain, että miehillä on tapana liioitella tai jopa valehdella ulkonäöstään treffi-ilmoituksissa. Joku oli jopa laittanut jonkun toisen valokuvan profiiliinsa ja perustellut sitä myöhemmin sillä, että oli kuitenkin "samannäköinen".
Ehkä aloittaja on ilmoituksessaan liian rehellinen? Jos on "vain" mukiinmenevä kuva, naiset epäilee, että taustalla on sitten todellisuudessa joku todella seinästä repäisty tyyppi.
Se, että joku lihava ja ruma nainen saa paljon vastauksia, voi perustua siihen harhakäsitykseen, että rumalta saa aina...

[QUOTE="eee";23387843]Miehet ovat usein verbaalisesti naisia lahjattomampia, mikä kostautuu nettideittailussa.

95 prosenttia postilaatikkooni saapuvista viesteistä on luokkaa "moi, mitäs sun iltaan", "moi, mitäs neitokaiselle kuuluu", tai vaan "moi, miten menee". Ei järin inspiroivaa.[/QUOTE]

Onko verbaalinen lahjattomuus symboli tyhmyydelle ja sellaisena ehdoton turn-off?

Mulla on ainakin toisinaan (no oikeastaan aika useinkin) aivot jumissa esimerkiksi liiasta lukemisesta ja saatan sen vuoksi vaikuttaa verbaalisesti ihan pässinpäältä. Eikö kenelläkään muulla? (Mies en ole.)

Stiigi
[QUOTE="eee";23387871]Seksististä? Jaa, mä kyllä ihan vaan kerroin kokemukseni, että millaista viestiä mulle on niitten muutaman kuukauden aikana laitettu, jotka olen eräässä treffipalvelussa viettänyt. Ehkä joku vaikka voisi ottaa opikseen.[/QUOTE]

Kerro niille junteille, että ei oikein toimi teidän viestit. Minulle on ehdoteltu joskus että lähetän mulkustani valokuvia, mikä lie homo lähettänyt senkin viestin. Noissa kun liikkuu varmasti kaikenlaisia pervoja ja sekopäitä.

"eee"
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23387880:
Onko verbaalinen lahjattomuus symboli tyhmyydelle ja sellaisena ehdoton turn-off?

Mulla on ainakin toisinaan (no oikeastaan aika useinkin) aivot jumissa esimerkiksi liiasta lukemisesta ja saatan sen vuoksi vaikuttaa verbaalisesti ihan pässinpäältä. Eikö kenelläkään muulla? (Mies en ole.)
Ei tietenkään ole symboli tyhmyydelle. En mä mitään verbaalista ilotulitusta ihastuakseni tarvitse, todellakaan. Nettimaailmassa vaan kun ei näe toista livenä, niin sen tekstin ja kirjoituksen osuus korostuu. Ensivaikutelma luodaan usein pelkän tekstin perusteella, kun taas vaikka baarissa tavatessa puhe on todella pieni osa ensivaikutelmaa.

Stiigi
[QUOTE="niin";23387873]Mistä sinä oikein puhut? Kerro, mihin tietoihin perustat tiedon "palveluissa nämä samat äijät käy panemassa kaikkia." Jos jotain väittää, pitää olla faktaa lyödä pöytään. Tämä on sinun olettamuksesi.[/QUOTE]

Valokuva ja ulkonäköseikat ovat niin ratkaisevassa asemassa näissä palveluissa. Minä pystyn sosiaalisuudella ja huumorilla paikkaamaan niitä puutteita, että en näytä miesmallilta vaan olen ihan ok näköinen ja kokoinen, mutta läppä lentää ja kaikilla on hauskaa.

"Ella"
[QUOTE="eee";23387871]Seksististä? Jaa, mä kyllä ihan vaan kerroin kokemukseni, että millaista viestiä mulle on niitten muutaman kuukauden aikana laitettu, jotka olen eräässä treffipalvelussa viettänyt. Ehkä joku vaikka voisi ottaa opikseen.[/QUOTE]

Mä olen lukenut muilta palstoilta samanlaisia kokemuksia netttitreffejä kokeilleilta naisilta. Uskon että tuo on yleinen ongelma naisilla. Varsinkin jos viestejä tulee kymmeniä, niin kyllä siitä helposti nakkaa ne parilla sanalla vastaajat roskakoriin. Ei heit tarvitse romaania kirjoittaa, mutta jotain vöälimuotoa siitä ja ''hei nätti nainen, kuis kulkee''-viestistä.

"niin"
Valokuva ja ulkonäköseikat ovat niin ratkaisevassa asemassa näissä palveluissa. Minä pystyn sosiaalisuudella ja huumorilla paikkaamaan niitä puutteita, että en näytä miesmallilta vaan olen ihan ok näköinen ja kokoinen, mutta läppä lentää ja kaikilla on hauskaa.
Onhan minullakin ollut profiili-ilmoitus. Muistelen, että sain todella paljon vastauksia. Yleensä otin aina yhden, johon päätin keskittyä ja valitettavasti jouduin laittamaan muille viestiä, että en pysty näin monien kanssa kirjoittelemaan. Tästä monet miehet suuttuivat ja sain haukkumisviestejä, vaikka mielestäni olin kohtelias ja asiallinen heitä kohtaan. Miehet kokivat, että saivat minulta "pakit", mutta enhän minä pysty kymmeniin miehiin keskittymään ;)

Stiigi
Mitähän ihmeen pässejä noissa sitten pyörii, jotain vajakkeja. Heitetään viestiä naiselle tyyliin moi, anna pillua. Jotenkin tuntuu, että vetääkö jotkut ihan vitsillä näissä hommissa.

Stiigi
[QUOTE="niin";23387928]Onhan minullakin ollut profiili-ilmoitus. Muistelen, että sain todella paljon vastauksia. Yleensä otin aina yhden, johon päätin keskittyä ja valitettavasti jouduin laittamaan muille viestiä, että en pysty näin monien kanssa kirjoittelemaan. Tästä monet miehet suuttuivat ja sain haukkumisviestejä, vaikka mielestäni olin kohtelias ja asiallinen heitä kohtaan. Miehet kokivat, että saivat minulta "pakit", mutta enhän minä pysty kymmeniin miehiin keskittymään ;)[/QUOTE]

Eli ei kannata tuhlata aikaa, paremmin näin miehen kannalta toimii kaikki muut tyylit hakea naista ja seuraa. Hyvä, että tämäkin nyt selvisi, hakatkoot muut miehet päätänsä seinään, minulle riitti. Jos sitä ylitarjontaa on noin paljon niin aivan turhaa touhua miehille.

Yhteistyössä