V
vaivaantunut
Vieras
Mua on vaivannut jo pitkään yksi asia joka on aika nolo. Kuinka kauan alapään palautumisessa pitäis kestää, vai tarviinko mä jotain leikkausta? Meidän vauva on jo 10kk ikäinen, ja mulle jäi synnytyksestä kiusallinen vaiva. Vaikka en revennyt ollenkaan, mun "pienet" häpyhuulet on jääneet ihan kauhean suuriksi. En oo voinut synnytyksen jälkeen pitää mitään muuta jalassa kuin mummoalkkareita ja verkkareita, sillä mun sisemmät häpyhuulet hiertyy muuten ihan verille. Anteeksi tämä ällön ongelman paljastaminen jo etukäteen, mutta musta ois kiva esim. pitää farkkujakin joskus elämässäni vielä.
Jos mut pistetään johonkin leikkaukseen, niin tehdänkö se nopeasti? Me nimittäin asutaan nyt Helsingissä, mutta muutetaan 1,5kk päästä toiseen kaupunkiin, joten pitääkö mun odottaa siihen asti että asutaan jo siellä, koska lähetehän ei sitten enää ole voimassa jos ehditään vaihtaa asuinkaupunkia odotellessa?
Jos mut pistetään johonkin leikkaukseen, niin tehdänkö se nopeasti? Me nimittäin asutaan nyt Helsingissä, mutta muutetaan 1,5kk päästä toiseen kaupunkiin, joten pitääkö mun odottaa siihen asti että asutaan jo siellä, koska lähetehän ei sitten enää ole voimassa jos ehditään vaihtaa asuinkaupunkia odotellessa?