relaatiot 23

VR
[QUOTE="Lelle";23377925]Nyt kun on pitänyt tasaisesti taukoja ja täältä välillä lukenut joitain vihjeitä niin täytyy sanoa, että tämä on ollut todella mukava relaatio. Minä en ole oikeastaan yhtään selannut listoja vaan pienellä wikin selauksella ja päättelyllä on päässyt pitkälle. Löytöretkiruutu ehkä helpoin ja mielenkiintoisin ruutu relaatioissa ikinä :) Jäin eilen lukemaan wikistä aiheesta moneksi tunniksi. :D
Toisaalta nytkin uupuu kauhea kasa sanoja joita vain ei keski.[/QUOTE]

Kiva että joku tykkää :) Tarkoitukseni oli tehdä sellainen relaatio, joka ei heti kertaistumalla selviäisi, mutta en tietysti tahallani ole liiankaan vaikeaa halunnut tehdä.

Jos jossain vaiheessa alkaa tuntua siltä, että eväät on syöty ja vielä sanoja puuttuu, niin annan sitten kyllä loppuihin vihjeet. Mutta toistaiseksi näyttää edistystä tapahtuvan, joten odotellaan.

Kiitos yhdyssanavirhekommenteista, ne kaksi meri-loppuista on nyt korjattu. Kun tätä loppukesän helteissä tein, niin ilmeisesti jossain vaiheessa tarkistaminen jäi huolimattomaksi.

täällä taas, piti ulkoilla välillä ku on niin nätti ilma :)

mie se en kylsaanu siihe narnian heppaan sitä väliviivallista sopimaan :eek:
sit sieltä uupuu merestä 5
lu... 6
awa 11 ja 4+9+6
noita yhdistävä 10
ja kivi 7+5

ja mun aivot ei kyl saanu tuota muurahaisten mussuttaja vinkkiä auki :D

Viimeksi muokattu:
"tupuna"
[QUOTE="Lelle";23377925]Eka ruutu täynnä - titanicista puuttuu reetun ja elokuvan väliin tulevat kaksi ja tietokoneesta se yläreunan 8+3

Nyt kun on pitänyt tasaisesti taukoja ja täältä välillä lukenut joitain vihjeitä niin täytyy sanoa, että tämä on ollut todella mukava relaatio. Minä en ole oikeastaan yhtään selannut listoja vaan pienellä wikin selauksella ja päättelyllä on päässyt pitkälle. Löytöretkiruutu ehkä helpoin ja mielenkiintoisin ruutu relaatioissa ikinä :) Jäin eilen lukemaan wikistä aiheesta moneksi tunniksi. :D
Toisaalta nytkin uupuu kauhea kasa sanoja joita vain ei keski.[/QUOTE]

mulla on titanic täynnä. Reetusta seuraava on eräs hänen biisi (liittyy kirkkoon)

auta minua tietsikka ruudussa, mulla puuttuu vain
tietsikkapeli 4 ja 5 ja 5+2 ( oon niin onneton ko asiassa)
ja IBM väliviivalliset

[QUOTE="tupuna";23378181]mulla on titanic täynnä. Reetusta seuraava on eräs hänen biisi (liittyy kirkkoon)

ja IBM väliviivalliset[/QUOTE]

ne pelit saat auki helposti sillä ylhäältä tulevalla sanalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23378112:

mie se en kylsaanu siihe narnian heppaan sitä väliviivallista sopimaan :eek:
sit sieltä uupuu merestä 5 - Löytyy meren wikistä.
lu... 6 - - lun kaveri
Loput puuttuu multakin.

newman
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23378112:

mie se en kylsaanu siihe narnian heppaan sitä väliviivallista sopimaan :eek: - pitää kääntää suomeksi
sit sieltä uupuu merestä 5 - kaupunki krimillä, konferenssin pitopaikka
lu... 6 - hahmo
awa 11 ja 4+9+6 - suomiwikin avulla löytyy, eka kirjoitettu ilman väliviivaa wikissä
noita yhdistävä 10
ja kivi 7+5 - awa 11 avulla selviää

ja mun aivot ei kyl saanu tuota muurahaisten mussuttaja vinkkiä auki :D - no, kärpästen popsija sitten ;)
.

"Lelle"
[QUOTE="tupuna";23378181]mulla on titanic täynnä. Reetusta seuraava on eräs hänen biisi (liittyy kirkkoon)

ja IBM väliviivalliset[/QUOTE]

IBM:stä lähtevät väliviivalliset ovat käyttöjärjestelmiä. Löytyy esim. IMB PC wikistä.
Pelit tosiaan löytyy helposti yläkautta kuten tT sanoi varsinkin, jos sinulla on auringosta alaspäinlähtevä jo. :)

"Lelle"
[QUOTE="tupuna";23378339]mut kun ne NEXT molemmat 8 puuttuu ja en ymmärrä aikaisempia vihjeitä, en sitten millään[/QUOTE]

Pistä wikin hakuun se auringosta lähtevä ja next.

löytöretkissä taas jumitan, tai edelleen tai jotai
kokki 7 ja siitä 11
ro.. am.. alas 13

nisäkkäässäkii alaosa jumittaa, viälkii
lei.. alas 10+7 (tähän tais olla se vinkki et sotilaan lempinimi mut selviää vaa alakautta) puuttuupi se 5+4+7
ja edelleen iso eläin 9+2+9
ja pa..pa.. 8+6 ja siitä 12 (5 on mut eipä välähä)

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23378585:
nisäkäsruutu:
lemmikki 11 (vastasana on mut ku ei niin ei) "neljä varvasta" löyty wikistä, ja siis toine nimi tuosta
lumil... 5 vuodenaika
lei... 6
pa...pa... 8+6
sor... 12 latinaksi, luulisin et se se kieli on
sin... 9+2+9
af... 17
pari

Viimeksi muokattu:
löytöretkissä taas jumitan, tai edelleen tai jotai
kokki 7 ja siitä 11
ro.. am.. alas 13 eläin-kulkuväline ;)

nisäkkäässäkii alaosa jumittaa, viälkii
lei.. alas 10+7 (tähän tais olla se vinkki et sotilaan lempinimi mut selviää vaa alakautta) puuttuupi se 5+4+7 10+7 löyty wikistä ku laitto se af.. ja ton lei.. wikiin
ja edelleen iso eläin 9+2+9
ja pa..pa.. 8+6 ja siitä 12 (5 on mut eipä välähä)
muut uupuu multaki :)

newman
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23378585:
nisäkäsruutu:
lemmikki 11 (vastasana on mut ku ei niin ei) - tää on pieni, oisko lumikin kaveri?
lumil... 5
lei... 6
pa...pa... 8+6
sor... 12
sin... 9+2+9
af... 17
Onko sulla kisu 12 alhaalla tai vasen yläkulma G 5+7?

Yhteistyössä