Taidat olla humalassa. Mieti vähän, mitä joriset.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23374423:löytyy löytyy, jos hakkaa pössyttelijän niin siitä saa saman kun ihmisestä. jos jää kiinni.
Vielä huolestuttavampaa. Ajattelin, että selviäisit huomiseksi, mutta ei...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23374453:en käytä viinaa, sieniä tai muutakaan. miettisit ite.
mun mielipide ei ole sen ala-arvosempi kun tuo vastakkainekaan..Kukakohan täällä moderointia kaipaa, aika ala-arvoista keskustelua taas..
Sä rupeat puhumaan ihmisten hakkaamisesta ja siitä miten kannabiksen polttaja ei ole ihmisen arvoinen. Sori, en pysty käsittämään miten se on ihan samalla viivalla.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23374470:mun mielipide ei ole sen ala-arvosempi kun tuo vastakkainekaan..
kai ymmärrät että molemmissa tapauksissa on kyse rikoksesta. oli sitten miten terveellistä tai epäterveellistä hyvänsä.Kukakohan täällä moderointia kaipaa, aika ala-arvoista keskustelua taas..
Kai ymmärrät että on hieman eri asia polttaa jotain josta on haittaa vain itsellesi, tai hakata ihminen josta todennäköisesti saattaa olla haittaa myös sille jonka piekset?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23374487:kai ymmärrät että molemmissa tapauksissa on kyse rikoksesta. oli sitten miten terveellistä tai epäterveellistä hyvänsä.
Eräässäkin tapauksessa kertaa satatuhatta on alkoholisti periyttänyt ongelmansa jälkikasvulleen ja piessyt kaikki ympärillään kännipäissään. Eikä siitä seuraa mitään koska viina on laillista.Eräässäkin tapauksessa isäpuoli tutustutti teinin heroiiniin. Oli kunnollinen mies toki muuten. Ja äiti suositteli sitä heroiinia lapselleen. Tuolllaiselle en ajatellut omaa lastani altistaa.
Joo joo, kaverit voi tyrkyttää mitä vain, mutta lapsen isä tai isäpuoli lentäisi todellakin ulos ja ilmoituksen saisi sekä viranomaiset että työnantaja. On asioita, joita ei voi antaa anteeksi.
antaa olla, en ala rautalangasta vääntämään... olisko tuo mun juttu ollu vaikka ääripään esimerkki.Kai ymmärrät että on hieman eri asia polttaa jotain josta on haittaa vain itsellesi, tai hakata ihminen josta todennäköisesti saattaa olla haittaa myös sille jonka piekset?
Oletko kannabispsykoosista kuullut?Eräässäkin tapauksessa kertaa satatuhatta on alkoholisti periyttänyt ongelmansa jälkikasvulleen ja piessyt kaikki ympärillään kännipäissään. Eikä siitä seuraa mitään koska viina on laillista.
Tiesitkö että heroiini ja kannabis ei ole sama aine eikä vaikutukset ole kovinkaan yhteneväisiä? Etpä tietenkään.
Tiedätkö kuinka yleistä se on?Oletko kannabispsykoosista kuullut?
No olisko sun mielestä ollut yhtään mauton esimerkki? Mun mielestä oli ja vei sun mielipiteiltä kyllä ihan kokonaan arvon tässä keskustelussa. Pahoitteluni mutta sen verran negatiivisesti suhtaudun siihen että kevyesti vaan heitetään miten on ihan ok piestä "ihminen" koska se ei sun mielestä ole ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23374522:antaa olla, en ala rautalangasta vääntämään... olisko tuo mun juttu ollu vaikka ääripään esimerkki.
sinä et taida tietää.Tiedätkö kuinka yleistä se on?
sinä olet täällä ainut joka haluaa pieksää ihmisiä ja vieläpä nauttii siitä, sinä olet ala-arvoinen ja vieläpä luonnostaan väkivaltainen jos kerran et ole kännisAlkuperäinen kirjoittaja päätön;23374470:mun mielipide ei ole sen ala-arvosempi kun tuo vastakkainekaan..
Oletko kuullut narkolepsiasta ja piikittämisestä?Oletko kannabispsykoosista kuullut?
Ai, sä siis olet poltellut? Pilasiko se sun elämäsi kun kerran olet nyt sitä mieltä että polttelijat pitäisi hakata? Olisiko se auttanut sua jos sut olisi kunnolla piesty?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23374608:vittu että voi jotkut olla tyhmiä. sitä se polttelu tekee.:attn: