Kunkun ja kuningattaren päähine! ja perään ja..ki..Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23372299:ja toinen joka jäi vähän pimentoon on se ja...ki... 15 siel mineraaliruudus
Kunkun ja kuningattaren päähine! ja perään ja..ki..Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23372299:ja toinen joka jäi vähän pimentoon on se ja...ki... 15 siel mineraaliruudus
mulata puuttuu lisäkin pii... ja pii yhdistävä 6Äääh, oon ihan jumissa tuossa mineraali-ruudussa
mineraali 7, 6+9 (j on) 6+9 ei likainen vaan
gran 6+6
malm 7, 10 10 loppu on toi m-sana
kuk 5
JL 8 kaupunki (löyty kyl wikistä muistaakseni)
google ei kerro mulle näihin yhtään mitään!
samat puuttuu, lisäksi el..ku..s... 12 (ja paljon muita mut toi häiritsee)Sankari 13 ei auennut mulle, kun ei ole sitä vastasanaakaan. "Aika" 11+7 tarvis vihjeen kanssa.
Tohonkin tulee jatkoksi elokuvan nimi. Onko sulla yläreunan rajalla keskimmäinen sana, siitä pääsee tohon?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23372598:samat puuttuu, lisäksi el..ku..s... 12 (ja paljon muita mut toi häiritsee)
ei oo : / mul on everest ruutu melkeen tyhjä vieläTohonkin tulee jatkoksi elokuvan nimi. Onko sulla yläreunan rajalla keskimmäinen sana, siitä pääsee tohon?
kettu tuota tietokonetta siis ruutuu aaarggggggAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23372758:ei oo : / mul on everest ruutu melkeen tyhjä vielä
Wikissä on etunimi toisin. En tiedä onko tässä virhe vai onko se joku kutsumanimi? Siihen tulee etunimeksi toinen yleinen jiillä alkava nimi.csi ruudussa mietityttää, David C:n ja Nybd B... väli 4+5. ei kelpaa roolinimi ? eli eikö ole se muka ?
samoin anna belk.. ja the hand.. väli 4+6.. onko se lily jotain ?
Caruso 6+6 SAMA SUKUNIMIAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23373036:sori newman, musta ei ainakaan oo apua... koska noitten lisäksi puuttuu vielä cainen, caruson ja petersenin jatkot
vääntäkää rautalankaa siihen beatlesin apple 10???
Etu- ja sukunimi kaimoilla pääsee eteenpäin noissa.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23373036:sori newman, musta ei ainakaan oo apua... koska noitten lisäksi puuttuu vielä cainen, caruson ja petersenin jatkot
vääntäkää rautalankaa siihen beatlesin apple 10???
joo, tuo rellussa oleva on sen wikissä olevan "virallisen" nimen yleinen kutsumanimi englannissa. Kyllä tuokin googlaamalla löytyy.Wikissä on etunimi toisin. En tiedä onko tässä virhe vai onko se joku kutsumanimi? Siihen tulee etunimeksi toinen yleinen jiillä alkava nimi..
Narnia on muutakin kuin kirjasarja,Etu- ja sukunimi kaimoilla pääsee eteenpäin noissa.
Sanotaan nyt poikkeuksellisesti suoraan, apple 10 on levymerkki.
Onko Narnia jollekin tuttu, oikealla olevat 8+4 ja 9 kaipais vihjeitä.
Anytime dear!Newman, armeijan alareunan AL 7+4 on toinen L-heppu.
Narniasta mulla puuttuu samat.
Mulla jumii mm. mineraaliruudussa ma ja rama yhdistävä 7, ja JL 8, jonka jatko 5 puuttuu myös, vastasana löytyy.
Ah, kiitos Bambi! :flower: