Saako nainen olla TODELLA innoissaan/kiinnostunut sexistä ja saako siitä puhua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harrrrrrmaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harrrrrrmaaa

Vieras
Siis tuntuu, että meillä kaikki opiskelukaverit oikein isoon ääneen huokailivat kun piti tutkia n. senssipalstoja/seuranhaku- palstoja netissä.
- on niin epätoivosia
- ei kai kukaan nyt oikeesti
- nahkareleissä ja ruoskat kädessä
- sairaita ihmisiä vaan
- kukaan normaali tollasta
Mä sitten aikani kuunneltuani valotin tilannetta, että Hei kyl naisetki noilla sivuilla pyörii ja ei kaikki ole epätoivosia.
Alko jotenki nyppimään ja, kieltämättä mietityttämäänkin et millasia "siveyden sipuleita" naiset on.
Ai, et jos suoraan sanoo et ei mulle ainakaan riitä kerta viikkoon, punkan pohjalla, lähetyssaarnaajassa ja villasukat jalassa niin sit on heti hutsu vai?
Menivät luokkakamut kyl hiukan hiljasiks(noh, tuntevat mut ja suuni) mut sanoin, et mä ainakin olen nainen parhaassa iässä.
Tiedän mistä tykkään, olen sinut läskieni ja ryppyjeni kanssa.
Ja olen etsinyt seuraa sexpalstalta, löytänyt ja harrastanutkin(ja oon siis tietynlainen ääripää).
Et, ettekai te oikeesti ole noin vakavamielisiä naisia seksin suhteen, ei siis tarkota et täytyy tehdä niinku minä vaan ihan omaan tahtiin, oman kullan kanssa jos sellanen on.
mä sinkkuna pyörin ja tein selväksi kyllä et silti seksi maistuu ja usein maistuukin.
Tuntuu et sain kaikkien akkojen vihat niskaani, ja en todellakaan pyöri nyt varattujen miesten kanssa vaan on muutama ns. vakimies.
Miksi ei saa sanoa, että tykkään sexistä!!!!!!

Kyllä minun mielestä saa sexistä puhua, se on hyvä että siitä puhuu.ei väärissä paikoissa vaan sellaisenaan keskustella kavereiden kanssa.Jopa oman miehen kanssa ei olis pahaksi.
Nauttika.

No jos ne paheksui sitä, että noilla sivustoilla on varattujakin paljon etsimässä seuraa? Tuntuu kyllä surulliselta, jos joku ei pidä ollenkaan seksistä. En ehkä itsekään pitäisi siitä sivustosta silti.

"Hmm" -nimimerkille vaan tiedoksi että huoraamisen kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä. Huoraamisessa nainen tai mies ottaa maksun seksin harrastamisesta eikä tee sitä vapaasta tahdostaan vaan rahasta.
Itse en ole kyseisillä palstoilla käynyt, mutta jokainen tekee tavallaan ja nauttii seksuaalisuudestaan juuri niin kuin lystää- eihän se muille kuulu!
itselläni oli aika vilkas seksielämä nuorempana (nyt siis naimisissa) ja voin jälkeenpäin sanoa että mitään en kadu vaan olen oppinut paljon itsestäni ja omasta seksuaalisuudesta kokeilujen kautta. Toki toiset oppivat kokeilematta.
Yleispätevä tilanne itselle on ollut ainakin aikaisemmissa parisuhteissa että jos seksi on huonoa, pinnallista ja tylsää niin libido kuihtuu eikä hommat paljoa kiinnosta.

onneksi olen tällä hetkellä seksielämääni varsin tyytyväinen..kaikki lähtee itselläni hyvästä parisuhteesta ja huikeasta kumppanista jonka kanssa seksi on hauskaa ja vapautunutta.
Minulle itselleni olisi ainakin suuri ahdistus jos kumppani ei olisi kiinnostunut seksistä ja olisi kovin ahdasmielinen näiden juttujen suhteen..mielestäni sellainen ihminen ei ole eroottisessa mielessä kiinnostava oli ulkokuori sitten kuinka kohillaan tai ei..

"Hmm" -nimimerkille vaan tiedoksi että huoraamisen kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä. Huoraamisessa nainen tai mies ottaa maksun seksin harrastamisesta eikä tee sitä vapaasta tahdostaan vaan rahasta.
Itse en ole kyseisillä palstoilla käynyt, mutta jokainen tekee tavallaan ja nauttii seksuaalisuudestaan juuri niin kuin lystää- eihän se muille kuulu!
itselläni oli aika vilkas seksielämä nuorempana (nyt siis naimisissa) ja voin jälkeenpäin sanoa että mitään en kadu vaan olen oppinut paljon itsestäni ja omasta seksuaalisuudesta kokeilujen kautta. Toki toiset oppivat kokeilematta.
Yleispätevä tilanne itselle on ollut ainakin aikaisemmissa parisuhteissa että jos seksi on huonoa, pinnallista ja tylsää niin libido kuihtuu eikä hommat paljoa kiinnosta.

onneksi olen tällä hetkellä seksielämääni varsin tyytyväinen..kaikki lähtee itselläni hyvästä parisuhteesta ja huikeasta kumppanista jonka kanssa seksi on hauskaa ja vapautunutta.
Minulle itselleni olisi ainakin suuri ahdistus jos kumppani ei olisi kiinnostunut seksistä ja olisi kovin ahdasmielinen näiden juttujen suhteen..mielestäni sellainen ihminen ei ole eroottisessa mielessä kiinnostava oli ulkokuori sitten kuinka kohillaan tai ei..

Anteeksi vain "nainen", mutta taidat nyt sekoittaa prostituution ja huoruuden? Toki nämäkin kulkevat käsikädessä, mutta huoruus on sitä, että hippaloi ja pippaloi yhden jos toisen kanssa tai että parisuhteessa oleva pettää jonkun toisen kanssa, sekin on huoruutta. Tutustupas asiaan vähän tarkemmin.

[QUOTE="hmm";23370382]Anteeksi vain "nainen", mutta taidat nyt sekoittaa prostituution ja huoruuden? Toki nämäkin kulkevat käsikädessä, mutta huoruus on sitä, että hippaloi ja pippaloi yhden jos toisen kanssa tai että parisuhteessa oleva pettää jonkun toisen kanssa, sekin on huoruutta. Tutustupas asiaan vähän tarkemmin.[/QUOTE]

eli teitä ihan oikeesti on olemassa.
siis pitäskö mun sun mielestä nyt sitten
a) lopettaa seksin harrastaminen(koska en ole parisuhteessa)
b) valita näistä neljästä, epäsäännöllisen säännöllisestä se yksi jonka kanssa harrastusta jatkaa
vai
c) ruveta parisuhteeseen seuraavan vastaantulijan kanssa etten vain enää tulisi harrastaneeksi huoruutta

ja en tiiä teistä muista naisista. mutta oikeesti kyllä mussa rupee näkymään tossa 3-4kk ilma olon jälkeen merkkejä siitä etten oo elämääni tyytyäväinen.
kyllä mä tartten elääkseni seksiä, siinä missä ruokaa ja lämmintä vaatetta.
kyl mua ainakin panettaa ja tahdon saada siihen tyydytyksen jos vaan mahdollista.
aika kurja olis , ainakin mun mielestä, elämä jos vaan parisuhteessa olevat saisivat sekstailla...
hui, meitä yh-äitejä.
no, mä jatkan kuitenkin elämästäni nauttimista.
toivottavasti muut myös.
voih, saattaa kyllä tulla nyt uniin tuo et oon HUORA....tavallaan aika kiihottava ajatus, kun se omanlaiseksi fantasiakseni päässäni kehittelen.
taidan jopa saada yhden vakimieheni innostumaan ihan uudenlaiseen leikkiin, nam!

JA OLIS ERITTÄIN SUOTAVAA JOPA.
Siitä ja sen tarpeesta puhutaan edelleen ihan liian vähän. Nyt vasta heräillään mm. siihen, että vanhuksillakin on seksielämää. Minne ne halut tavallaan häviäis, konstit vaan vaihtuu.
Jos se ei toimi suhteessa niin ei toimi kovin moni muu juttukaan ja toisinpäin.
SEXI ON IN, jos joku muistanee kyseisen kappaleen menneiltä vuosikymmeniltä!

Yhteistyössä