B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Viimeksi lauantaina baarissa, kun jätkä tuli puristelemaan vaikka kielsin. Ei uskonut, joten potkaisin polvella suoraan munille, silloin tuntui hyvältä. Jätkä putosi polvilleen ja ulisi, pitäen munistaan kiinni. Oppihan ettei muhun kosketa.
Vai tuntui oikein hyvältä. Mitä jos siltä meni isyys ja se haastaa sut oikeuteen? Tulee kallis lasku, h*ora.
Viimeksi lauantaina baarissa, kun jätkä tuli puristelemaan vaikka kielsin. Ei uskonut, joten potkaisin polvella suoraan munille, silloin tuntui hyvältä. Jätkä putosi polvilleen ja ulisi, pitäen munistaan kiinni. Oppihan ettei muhun kosketa.
Vai tuntui oikein hyvältä. Mitä jos siltä meni isyys ja se haastaa sut oikeuteen? Tulee kallis lasku, h*ora.
Alkuperäinen kirjoittaja Öh?;23362784:Toivottavasti et räjähdä noin lapsillesi, jos niitä nyt sattuu olemaan.
Olen kerran sellasessa tilanteessa missä ex mies kävi mun päälle.Potkasin maiharit jalassa niin lujaa ku läks:xmas:
Taas ihminen, jolle en kyllä haluaisi lapsia siunaantuvat.
Kysymys on väärin aseteltu. Sen pitäis olla "Montako olet potkaissut munille?"
Itse olen potkinut vain itsepuolustukseksi.