Kaunis !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihania kuvia!

Olen ehdottomasti sitä mieltä että jokaikisen äidin pitäisi mennä ottatuttamaan itsestään alusvaatekuvia! Huomatakseen kuinka kauniilta vartalo voi näyttää lastenkin jälkeen :) Minun mielestäni kaunista tuossa Lolan vartalossa on juuri se, että se on nähnyt ja kokenut elämää! :) Toisin kuin nämä 18-vuotiaiden tulitikkumallien kropat jotka ovat vain tiukalla dieetillä ja treenaavat jatkuvasti.

Kaunis, ihana Lola :)

[QUOTE="jee";23359309]Ihania kuvia!

Olen ehdottomasti sitä mieltä että jokaikisen äidin pitäisi mennä ottatuttamaan itsestään alusvaatekuvia! Huomatakseen kuinka kauniilta vartalo voi näyttää lastenkin jälkeen :) Minun mielestäni kaunista tuossa Lolan vartalossa on juuri se, että se on nähnyt ja kokenut elämää! :) Toisin kuin nämä 18-vuotiaiden tulitikkumallien kropat jotka ovat vain tiukalla dieetillä ja treenaavat jatkuvasti.

Kaunis, ihana Lola :)[/QUOTE]

Hyi olkoon, vai että matamit alusvaatekuviin?
Lola on sentään kasvoistaankin kaunis ja naisellinen, suomalainen matami punaisessa kananpersetukassaan ja naama norsunvitulla alusvaatekuviin... ei kiitos!

Lolan pikkuisen vaikeampi pysyä kuosissa,ku normisuomi-mamman jo ihan geeniensä puolesta!
Tummilla naisilla on leveä lantio ja isot tissit jo ihan luo0nnostaan.Lolasta ei varmaan sais enää aikuisiällä tulitikkua tekemälläkään.

[QUOTE="heidi";23359960]Lolan pikkuisen vaikeampi pysyä kuosissa,ku normisuomi-mamman jo ihan geeniensä puolesta!
Tummilla naisilla on leveä lantio ja isot tissit jo ihan luo0nnostaan.Lolasta ei varmaan sais enää aikuisiällä tulitikkua tekemälläkään.[/QUOTE]

Lolan tissit on iha aitoa silikonia :D