ennustaja oli sanonut äidille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nora"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nora"

Vieras
vuonna 1973,että saa tyttären,synnyin 3v myöhemmin,lapsen isä kuolee,kuoli kun olin 1v ja että hän saa 3 lapsenlasta(nyt niitä on 3).Nyt on ruvennut pelottamaan kolmas ennustus.Hän sanoi,että tyttäresi näkee maailmanlopun,mutta äitini ei tule sitä näkemään.Onneksi äitini sentään vielä elää.Äiti kertoi minulle tuosta ennustuksesta vasta tänään..

Minulle ei yksikään ennustaja ole koskaan osannut kertoa tärkeitä asioita oikein. Totta kai jotain aina menee jo summamutikallakin suurinpiirtein oikein, kun paljon puhuu.

[QUOTE="Junnu";23354100]Kiva ennustaja kertoo kuolemat ym...[/QUOTE]

Niin mäkin olen ymmärtänyt että ennustajat eivät kerro vaikka näkisivät kuoleman olevan tulossa.

Kyllä mä uskon noihin. Siksi en uskaltaisikaan ikinä itse käydä ennustajan luona.

Maailmanloppu on ennustettu niin monta kertaa. Ensimmäisen kerran 1500-luvulla. Sitten 1900,1950,2000,2010 ja nyt 2012.
Maailmanloppu ei tule, mutta 3:s maailmansota kylläkin.

[QUOTE="Lila";23354162]Minulle ei yksikään ennustaja ole koskaan osannut kertoa tärkeitä asioita oikein. Totta kai jotain aina menee jo summamutikallakin suurinpiirtein oikein, kun paljon puhuu.[/QUOTE]

tuolla oii osuneet kaikki oikeaan kun äiti oli pyytänyt kertomaan menneisyydestään ensin.

Mitä tuollaasta murehtia? Jos tuo on totta niin voihan olla jotta oot äitis kans liikentees, ajatte kolarin.äitis kuolee ja sä oot kasvina letkuissa seur. 100v kunnes sähköt menee.. murehtimisen arvoista? EI

[QUOTE="nora";23354144]miksi kaikki on niin epäileväisiä tämän suhteen?[/QUOTE]

Koska ennustukset eivät ole totta ja maailmanloppu ei tule vaikka nostradamus, mayat yms. ovat niin huurupäissään kirjoitelleet.

Mistä päätellen?
Senhän olis pitänyt jo alkaa...ei oo näkyny.
Kaikki samat "merkit" ilmassa kuin viime kertoina. Ruokapolitiikka, hintojen kallistuminen, osakeromahdukset, maasta/maahanmuutto jne..lista on pitkä. Katsotaan vaikka maailmanmenoa viime päivinä mm. Egypti,Tunisia Libya..
Sota on jo käynnissä ja on vain ajan kysymys, milloin se rantautuu eurooppaan.

Kaikki samat "merkit" ilmassa kuin viime kertoina. Ruokapolitiikka, hintojen kallistuminen, osakeromahdukset, maasta/maahanmuutto jne..lista on pitkä. Katsotaan vaikka maailmanmenoa viime päivinä mm. Egypti,Tunisia Libya..

Tämän voisi aiheuttaa vaikka se että Eurooppa, Venäjä ja USA kieltäytyvät maksamasta Kiinalle velkojaan tai sitten Kiina alkaa oma-alotteisesti perimään niitä vähän rajummalla kädellä.

No, jospa aikasemmista virheistä ois opittu sen verran ettei pahemmaksi menis enää. :)

Yhteistyössä