Auttakaa nyt hyvät ihmiset ammatinvalinnassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Paniikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Paniikki"

Vieras
Olen aivan hukassa! Siis, ammattikoulu pitäisi olla, ja jokin hyvin työllistävä ala... ??

Ensin ajattelin lähihoitajaa, mutta sitten sain kuulla vain, raskas työ, paska palkka

Sitten ajattelin kokkia, kuulemma paska palkka siinäkin

Auttakaa nyt naista mäessä, heitelkää ideoita??? Haku viimeistään perjantaina ja tässä vielä ollaan :(

Lähihoitajalla varmemmin työtä, kun nais-sähkömiehellä...ja ei se palkka nyt niin paska oo,tuleehan siihen yleensä lisät päälle.
Itse olen maalari(nainen),mutta työtä ympäri vuoden? ei tod.taattua

Lähihoitajalla varmemmin työtä, kun nais-sähkömiehellä...ja ei se palkka nyt niin paska oo,tuleehan siihen yleensä lisät päälle.
Itse olen maalari(nainen),mutta työtä ympäri vuoden? ei tod.taattua

Ja lisään vielä,että ei kannata liikaa kuunnella muiden mielipiteitä :D Itsekin aikoinaan kuulin juuri tuota,että l.hoitajilla raskas työ! Mutta kuule on se työ raskasta alalla,kuin alalla. ja sitten kun aloin opiskella maalariksi,nin kuului" tinnerin haistelu.ala" ym...ja semmoset ihmiset näitä yleensä satelee,joilla ei mitään tietoo kys.alasta :D

Lähihoitajan palkkaan vaikuttaa paljon missä työskentelee, jos 3-vuorotyö niin lisistä tulee mukavasti lisää. Kuten myöskin työn raskaus riippuu kovasti siitä, missä työskentelee.

[QUOTE="Paniikki";23353573]Olen aivan hukassa! Siis, ammattikoulu pitäisi olla, ja jokin hyvin työllistävä ala... ??

Ensin ajattelin lähihoitajaa, mutta sitten sain kuulla vain, raskas työ, paska palkka

Sitten ajattelin kokkia, kuulemma paska palkka siinäkin

Auttakaa nyt naista mäessä, heitelkää ideoita??? Haku viimeistään perjantaina ja tässä vielä ollaan :([/QUOTE]

mä teen kokin töittä osa-aikaisesti, mutta tämän kuun brutto 2200 e.