Millai te hemmottelette itteenne päivän aikana?

Nii, eli siis kun teille tulee tuo hetki ettää ruuat on tehty, muksu(t) leikkii itekseen... mitä te teette? Osaatteks höllät ja istahtaa vaikka pyykkivuori pullottaa ja lattialla on pölyä, vai alatteko ettii lisää kotitöitä?

Mä just istahdin tähän konee etee, lukasen näitä muutaman, juon kupin KUUMAA kahvia ja kaks laskiaispullaa sulattelin tuolta kaapista. Oi nam. Jos kattois nettitöllöstä viel viimesimmän Idolssin ja kuolais sitä kaljua raksamiestä. Onkohan se sinkku? Vois koittaa iskee. :heart: :heart: :heart: :vampire:
 
...
Noh värjäsin kulmakarvat tuossa aamupäivällä,kun olin ensin ruokkinut kakarat ja isännyksen.
Kuopus päiväunilla nyt ja mies esikoisen jääkiekkopelissä eli hemmottelen ihteeni kahvikupin kera täällä netissä.
Tässäpä nämä "hemmottelut" ylipäänsä...
 
Millai sää uskallat värjät ne koton? :O Mä ain pelkään et tulee ihan hirveen tummat, vaikka itte olenki melkein mustilla hiuksilla siunattu ettei paljon edes erottuis ihmeellisenä :p
Oih, ostin prismast tuorei sämpylöitäki, vetäsin semmosenki.

Misäköhän sen raksaäijän näkis, apuva, must tulee joku stalkkeri ny :O
 
"vieras"
Millai sää uskallat värjät ne koton? :O Mä ain pelkään et tulee ihan hirveen tummat, vaikka itte olenki melkein mustilla hiuksilla siunattu ettei paljon edes erottuis ihmeellisenä :p
Oih, ostin prismast tuorei sämpylöitäki, vetäsin semmosenki.

Misäköhän sen raksaäijän näkis, apuva, must tulee joku stalkkeri ny :O
Eikö se Keravalta ollut. Kai se Facebookista löytyy.
 

Yhteistyössä