Paljonko teillä on pankkitilillä rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hteahet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hteahet

Vieras
Mikä on pankkitilin saldo tällä hetkellä? Ja kun on näitä perheiden yhteisiä rahoja, joista ei osa ole välttämättä omilla ansioilla ansaittua, niin ajatellaan vaikka näin, että kuinka paljon teillä itsellänne on käytettävissänne rahaa tällä hetkellä?

Minun tilillä on 2700 ja risat. Meillä on yhteinen tili, jolta maksetaan lainat sun muut isommat menot, minun tilille tulee kh-tuki ja siitä makselen omia laskuja ja lasten vaatteet ym

tilillä 0,4euroa ja lompakossa 10e. Onneksi laskut on maksettu, täytyy vaan tuolla kympillä keksiä mitä saa syötävää. (ja onneksi kaapeissa on peruskuiva-aineita) niin pitäisi 4. päivään pärjätä.

Opiskelija minäkin ja about satanen taitaa olla, kun just tuli elatustuki ja sillä pitäs pärjätä taas lapsilisään... Säästötilillä on sen verran, mitä lainanlyhennykseen tarvitaan viimeinen päivä. Opiskelun tuet siis tulee aina alkukuusta, joten niistä varmuuden vuoksi aina laitan jemmaan tuon lainan osuuden.

Opiskelija minäkin ja about satanen taitaa olla, kun just tuli elatustuki ja sillä pitäs pärjätä taas lapsilisään... Säästötilillä on sen verran, mitä lainanlyhennykseen tarvitaan viimeinen päivä. Opiskelun tuet siis tulee aina alkukuusta, joten niistä varmuuden vuoksi aina laitan jemmaan tuon lainan osuuden.

Mitä lainaa lyhennätja paljonko? Mulla ittellä on kulutusluotto ja lyhennys+korot on 50€. Iso summa opiskelevalle yh:lle, mutta maksettava on.

[QUOTE="vieras";23345134]Pirtin laina ja vastike päälle n. 450€ lisäks tietty muut laskut, eli ei paljon vietetä villiä yh-elämää... :D[/QUOTE]

Auts. No mulla on vuokra vähän enemmän kuin tuo, mutta mä saankin asumistuen. Kai säkin saat niihin korkoohin asumistuen? Eihän sulla muuten mitenkään rahat riitä vai teetkö töitä?

Auts. No mulla on vuokra vähän enemmän kuin tuo, mutta mä saankin asumistuen. Kai säkin saat niihin korkoohin asumistuen? Eihän sulla muuten mitenkään rahat riitä vai teetkö töitä?

Ei asumistukia, kun asumiskulut liian pienet, vai miten se siinä päätöksessä muotoiltiin... :D En käy töissä tällä hetkellä, mutta opintojen tuki ei tule "normia kautta", vaan opiskelen ns. "kevan laskuun". Eipä tätä onneksi kestä kun tämän vuoden ja sitten täytyy toivoa, että pääsee heti töihin, että pääsee taas balanssiin.

Yhteistyössä