Jos rakkaus ja seksi kuuluvat romantikkojen mielestä yhteen

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
....
Mä ainakin oon saanu parasta seksiä miehiltä, joita vihasin ja rakastin samaan aikaan. Ja melkeinpä parhaat panot on ollu riidan päätteeksi, kun molemmat impulsiivisia ja tunnekuohuissa...

Miusta on kyllä välillä mukavaa rakastella pitkään ja hellästi pusujen kera ja välillä taas panna rajusti ilman hempeilyä mieheni kanssa.:D
Parhaimmat orkut mie oon saanu joko muualla ku sängyssä tai vähän rajumassa seksissä.:)
Kyllä seksiä voi harrastaa ilman rakkauttakin,mutta miusta on paras seksi ollut rakastuneena mieheni kanssa.

Viimeksi muokattu:
Mä en ole mielestäni romantikko, mutta en halua antaa periksi lapsena opituista käsityksistä ja siitä oikeustajusta.

Lisäksi haluan olla suhteessa, jossa olen turvassa. Haluan olla rakastettu, enkä missään tapauksessa halua laittaa itseäni alttiiksi ja haavoittuvaksi jonkun satunnaisen seikkailijan arvioitavaksi.

Suurimmat tunteet liittyy aina siihen ihmiseen, joka on rakkain. Joskus sitä voi vihatakin paljon. Mutta seksi ei toimi vihaisena ainakaan meillä.

"vieras"
Me kerran kokeiltiin harrastaa seksiä vihaisena ja ihan oli tosi hirveää. Molemmilla oli selvästi paha olla siinä eikä tehnyt mieli, ja jälkeenpäin jatkettiin vain riitelyä. Ei enää koskaan vihaseksiä.
Rakastelu on kaunista parisuhteessa, ja rajumman puoleinen seksi rakastetun kanssa vasta mahtavaa onkin! Koskaan en ole saanut niin hyvää seksiä kuin nykyisen mieheni kanssa, joka näyttää rakkauttaan aktin aikana. En silti ole sitä mieltä että seksi on vain toisiinsa rakastuneiden juttu, vaikka kyllähän se niin on parempaa.

[QUOTE="vieras";23345131]Me kerran kokeiltiin harrastaa seksiä vihaisena ja ihan oli tosi hirveää. Molemmilla oli selvästi paha olla siinä eikä tehnyt mieli, ja jälkeenpäin jatkettiin vain riitelyä. Ei enää koskaan vihaseksiä.
Rakastelu on kaunista parisuhteessa, ja rajumman puoleinen seksi rakastetun kanssa vasta mahtavaa onkin! Koskaan en ole saanut niin hyvää seksiä kuin nykyisen mieheni kanssa, joka näyttää rakkauttaan aktin aikana. En silti ole sitä mieltä että seksi on vain toisiinsa rakastuneiden juttu, vaikka kyllähän se niin on parempaa.[/QUOTE]

kun se viha seksi on kaikkea muuta kuin "kokkeillaan" seksiä vihaisena.Se vaan tulee ja sen huomaa ja se on kyllä hirveää kaikessa täyttymyksessään :p

Yhteistyössä