Vaadin BANNIA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mitä ihmettä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missään tapauksessa poliittisista mielipiteistä ei pidä bannata! :O Helkkari sentän, jos ette jaksa kuunnella Persu -propagandaa, niin alkakaa tykittää omaanne:

SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP SDP

tyyliin näin. Herjaamisesta sen sijaan, no helpomminkin on bannattu. Itse kannatan laajaa sananvapautta ja olen erinäisiä banneja ihmetellyt. Liekö sitten ihan oikeasti bannaamisen kannalta merkitystä merkitystä sillä kuka sanoo...

Olen tullut useat kerrat useiden eri nimimerkkien kohdalla siihen tulokseen, että sillä TODELLA on merkitystä, kuka sanoo. Myös moderaattoreissa on isot erot. Jotkut ovat puolueettomampia kuin toiset. Keittistä pidän puolueettomana mutta erästä toista en pidä puolueettomana.

[QUOTE="vieras";23343003]Olen tullut useat kerrat useiden eri nimimerkkien kohdalla siihen tulokseen, että sillä TODELLA on merkitystä, kuka sanoo. Myös moderaattoreissa on isot erot. Jotkut ovat puolueettomampia kuin toiset. Keittistä pidän puolueettomana mutta erästä toista en pidä puolueettomana.[/QUOTE]

Näinpä näin. Minäkin pidän Keittistä puolueettomana, mutta Jätkää en. Jätkä ei bannaa omia kavereitaan vaikka mikä olis.

Minä en kannata missään tapauksessa persuja, enkä niitä bannejakaan.
Kyllä tälle palstalle politiikkaakin mahtuu ja kumpikin nimimerkeistä, joihin viitataan pysyttäytyy noiden asioiden kanssa niistä keskustelemiseen avatuissa ketjuissa. Jos moisia ei tahdo lukea, niin sitten ne yksinkertaisesti jättää avaamatta.
Maailma (ja palsta) olisi paljon parempi paikka ilman sinua.

Peesi.

Ja Jätkän on huomattu jopa bannaavan MUITA nikkejä omien kavereidensa kehoituksesta!! Täysin läpinäkyvää toimintaa. Voin ketjutkin mainita jos asiasta joku päättävä taho kysyy.

Ja lisäksi ällöttää tässä kyseisessä modessa sen tyyli vihjailevasti kehuskella, miten HÄN kyllä tietää, kuka minkäkin viestin on kirjoittanut, kun hänhän on MODE, ja täten näkee joka ikisen palstalaisen ip:t. Että jos luulette voivanne verhoutua salamyhkäisen harmaan nimimerkin taa kertoessanne siitä paiseesta/syylästä/finnistä/tippurista/kupasta persiissänne, voin kertoa että nou kän duu - tää yks tietty mode kyllä NÄKEE ja TIETÄÄ kaiken...

VIHREÄT, VIHREÄT, VIHREÄT :D Äänestäkää vihreitä, sillä nythän on nähty kannaattaako ydinvoima ottaa riskiksi?? EI todellakaan... siis vihreät, vihreät ja ettei jää epäselväksi niin de gröna :D

Okei okei, ei kestä tätä poliittista pyöritystä täällä palstalle, eli voisko nyt jo lopettaa ja jättää jokainen puolue rauhaa? Eihän me täällä uskontojakaan koiteta tuputtaa, vai?? Liity lestoihin... tai hmm.. ala jehovantodistajaksi...

[QUOTE="vieras";23344176]Ja lisäksi ällöttää tässä kyseisessä modessa sen tyyli vihjailevasti kehuskella, miten HÄN kyllä tietää, kuka minkäkin viestin on kirjoittanut, kun hänhän on MODE, ja täten näkee joka ikisen palstalaisen ip:t. Että jos luulette voivanne verhoutua salamyhkäisen harmaan nimimerkin taa kertoessanne siitä paiseesta/syylästä/finnistä/tippurista/kupasta persiissänne, voin kertoa että nou kän duu - tää yks tietty mode kyllä NÄKEE ja TIETÄÄ kaiken...[/QUOTE]

Ja lisäksi ilmeisesti juuri Jätkä myös jakelee sisäpiiritietoja bannatuista ja syistä kavereilleen täällä. Vasta oli toissa yö ketju jossa ummelwalad kertoi että "pikkulinnut lauloivat".

[QUOTE="mä";23344184]VIHREÄT, VIHREÄT, VIHREÄT :D Äänestäkää vihreitä, sillä nythän on nähty kannaattaako ydinvoima ottaa riskiksi?? EI todellakaan... siis vihreät, vihreät ja ettei jää epäselväksi niin de gröna :D

Okei okei, ei kestä tätä poliittista pyöritystä täällä palstalle, eli voisko nyt jo lopettaa ja jättää jokainen puolue rauhaa? Eihän me täällä uskontojakaan koiteta tuputtaa, vai?? Liity lestoihin... tai hmm.. ala jehovantodistajaksi...[/QUOTE]

Eipä näyttänyt ydinvoimakysymys kuitenkaan olevan Vihreille niin tärkeä, että hallituspaikasta olisi voinut luopua. :whistle:

[QUOTE="mä";23344184]VIHREÄT, VIHREÄT, VIHREÄT :D Äänestäkää vihreitä, sillä nythän on nähty kannaattaako ydinvoima ottaa riskiksi?? EI todellakaan... siis vihreät, vihreät ja ettei jää epäselväksi niin de gröna :D

Okei okei, ei kestä tätä poliittista pyöritystä täällä palstalle, eli voisko nyt jo lopettaa ja jättää jokainen puolue rauhaa? Eihän me täällä uskontojakaan koiteta tuputtaa, vai?? Liity lestoihin... tai hmm.. ala jehovantodistajaksi...[/QUOTE]

Täällä on paljon uskontoketjuja, on ollut aina! On ihan esirukousketjujakin!
Millä persesilmällä sä katselet, jos et täällä USKONTOkeskusteluja ja -väittelyitä ole nähnyt!?

Lisäksi ei tarvitse olla kuin tsunamiuutinen tai joku lintujen joukkokuolema, niin heti alkaa porukat miettiä ovatko ne Raamatun Ilmestyskirjan lupaamia lopunmerkkejä!!? Uskontoa on kaikkialla!! Politiikkaa saa myös olla.

Just joo sananvapaus vaan pois. kai ei ole kenenkään pakko lukea ketjua. siihen eivät nämä nikit pakota ketään. Vapaushan täällä on tehdä ketjuja jotka ovat vastakkaisia ajatuksiltaan.

[QUOTE="vieras";23343003]Olen tullut useat kerrat useiden eri nimimerkkien kohdalla siihen tulokseen, että sillä TODELLA on merkitystä, kuka sanoo. Myös moderaattoreissa on isot erot. Jotkut ovat puolueettomampia kuin toiset. Keittistä pidän puolueettomana mutta erästä toista en pidä puolueettomana.[/QUOTE]

Niinpä!
Keittiönoita kertoi jossain ketjussa kysyvänsä ylläpidolta miten toimitaan. Jätkästä en usko että kysyy ylläpidolta, kun poistelee vain ei-kavereiden viestejä ja jakelee banneja ei-kavereille.

[QUOTE="vieras";23346474]Niinpä!
Keittiönoita kertoi jossain ketjussa kysyvänsä ylläpidolta miten toimitaan. Jätkästä en usko että kysyy ylläpidolta, kun poistelee vain ei-kavereiden viestejä ja jakelee banneja ei-kavereille.[/QUOTE] Et voi tietää kuka noin kymmenestä modesta poistelee mitäkin. Niin että lopeta sinäkin lässytys :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Et voi tietää kuka noin kymmenestä modesta poistelee mitäkin. Niin että lopeta sinäkin lässytys :)

Kyllähän sen ketjuja seurailemalla huomaa! Katso vaikka itse! Tietääkseni en lässytä, vaan kirjoitan ihan selvää suomenkieltä.
Sulla taitaa olla lukihärö jos näyttää lässytykseltä. :)

Yhteistyössä