Khimaira
=)Mielenkiintoista. Kirjoitusasultaan vaan muistutti kovasti arabiaa, joten siksi kysyin.
=)Mielenkiintoista. Kirjoitusasultaan vaan muistutti kovasti arabiaa, joten siksi kysyin.
aika juntit käyttää jotai siwaa :xAika harvoin mä siwassa käyn :snotty:
Pyyhin jo kaikki pois, anteeksi tämä spedeily.*odottaa edelleen niitä tietoja, voitaisiin oppia toisistamme uutta* opcorn:
Miten iin ja mikä olisi boheemi hyvä kauppa?aika juntit käyttää jotai siwaa :x
Sitä saa myydä vasta 09.00 alkaensiwa aukeeaa parin tunnin päästä niin oluen ostoon !
ja palsta on älykääpiöitä täynnä.Kuka noista bannisäännöistä välittää? Maailma on koneita täynnä.
aina, kun maito on loppu, ja kipaisen lähisiwaan tekemään pikku täydentävät ostokset, olen juntti.aika juntit käyttää jotai siwaa :x
Tuttu myyjä näppäsee sen koneelle sitten kun käy kello 9Sitä saa myydä vasta 09.00 alkaen
Sulla on onglema, syö kaurapuuroo se kasvattaa,,,,aina, kun maito on loppu, ja kipaisen lähisiwaan tekemään pikku täydentävät ostokset, olen juntti.
Muun ajan olen...? niiin mikä? tooooooooosi fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiksu.??
kun käyn perse eiku perhemarketissa - mikäs mä silloin oon ?
Joo, tiedän. Juntti. Kanta-asiakaskortit on kaikki niiiiiiiiin noloa, ja junttia.
Teinien lausunto...
totuus piileekin siis varmaan kaurapuurossa...............
siltä näyttää, perskärpäsongelma.Sulla on onglema, syö kaurapuuroo se kasvattaa,,,,
No justiinsa :snotty:Tuttu myyjä näppäsee sen koneelle sitten kun käy kello 9
On aika hengähtää, sinapit on ostamatta.Minä vielä ahkeroin
kabanossi on myös hyvää, wilhelmi on hyvää vain jos sen paistaa tikun päässä grillissä. Hiillos on paskaa jo nykyään :xKäytän vain Wilhelmia tai Kabanossia. Juntit syö halpismakkaroita.
Näin on aina ollut ja tulee olemaan, onneksi on nyt omasta takaa ei tarvi lähtee hakeen mitaaän lisää.No justiinsa :snotty: