Ihan mahtava kuva!
Ihan mahtava kuva!
KiitosIhan mahtava kuva!
No jos tuo on sinusta pullottava maha niin on jo aikoihin eletty!Tiirullakin niin pullotta maha, vaikka on niin hoikka. Itse normipainoinen, enkä koskaan tyytyväinen kroppaani viiden lapsen jälkeen. Tämä tullut vastq iän mukana viime vuowsina. Ikää on paljon.
Ihana kuva, suloinen tyttö katsoo sitä omaa rakasta äitiään niin syvälle silmiin...
Turkilmas on aina kaunis: ja lapset ja etenkin palstalapsi Peik.Oletpa kaunis juuri synnyttäneenä! Ihana kuva!
Vaikka itse sanonkin, ei pullota.Tiirullakin niin pullotta maha, vaikka on niin hoikka. Itse normipainoinen, enkä koskaan tyytyväinen kroppaani viiden lapsen jälkeen. Tämä tullut vastq iän mukana viime vuowsina. Ikää on paljon.
Sivusta katsottuna runkosi on Smallinen ja se on naisellinen, kyllä se masu vähän pullottaa tuossa kuvassa hyvällä tavalla.Vaikka itse sanonkin, ei pullota.
Se kaikkea muuta kuin pullottaa, toivoisin tosin enemmän sitä "pullotusta" koska näytän suorana seisten etenkin mahasta liian laihalta Olisi naisellisempaa jos olisi jotain josta ottaa kiinni
Älä nainen puhu hulluja :O :O Sun kroppa on täydellinen ja maksaisin itteni vaikka kipeeks jos vaan saisin samanlaisen!Vaikka itse sanonkin, ei pullota.
Se kaikkea muuta kuin pullottaa, toivoisin tosin enemmän sitä "pullotusta" koska näytän suorana seisten etenkin mahasta liian laihalta Olisi naisellisempaa jos olisi jotain josta ottaa kiinni
Ehkä mulla sitten viiden lapsen jälkeen vain asenneongelma. Istuessa tahtoo jotain kumparetta mahaan tulla. HuohVaikka itse sanonkin, ei pullota.
No mutta tuo kuva hämää, kun selkä on kaarellaÄlä nainen puhu hulluja :O :O Sun kroppa on täydellinen ja maksaisin itteni vaikka kipeeks jos vaan saisin samanlaisen!
No ihan sama miten hämää mut siis ihan tosi, perfect Sä et tartte yhtään lisää yhtään mihinkäänNo mutta tuo kuva hämää, kun selkä on kaarella
Usko mua, kroppasi on täydellinen, olen sinut myös ihan livenä nähnyt ja kyllä vain, täydellinen! Vatsasi oli minusta parhaassa kunnossa tuota ihmettelin, kuitenkin lapsen saanut.Mutta hei, eka kerta kun kuulen olevani liian pullea jostain kohtaa!
Liian pullea? Jos olisit laihempi olisit rumemman näköine.Mutta hei, eka kerta kun kuulen olevani liian pullea jostain kohtaa!
PeesiLiian pullea? Jos olisit laihempi olisit rumemman näköine.
OhoKun sukulaiset toivat vauvan kylään ja piti hymyillä? Kun menit ensimmäistä kertaa kuulemaan diagnoosin ja vastasyntynyt itki bussissa? Onko jotain mikä on jäänyt mieleen?
Itse kärsin pari vuotta lapsettomuudesta ja loppuaika oli rankkaa, nuo edellämainitut jäivät jotenkin mieleen, vaikk ovatkin "taviksen" mielestä ihan tavallisia juttuja.