Tutun facebook seinällä eilen: (ja gallup)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytys

Vieras
"mäpäs leivoinki voisilmäpullia ? nyt iltapalaks pullaa ja kuumaa kaakaoo ?"

Aina samanlaista lässytystä.

No niin. Laittakaahan muutkin ärsyttäviä statuspäivityksiä tänne. :)

[QUOTE="vieras";23317441]Mitä siellä pitäisi lukea? Ryyppäsin taas tajun kankaalle ja heräsin tuntemattoman miehen virestä jne...?[/QUOTE]

Joillain ihan oikeesti lukee juuri noin.

Tämä ap:lle: Mutta kai se on jokaisen oma asia, mitä päivittää. Me muut sitten voidaan niitä täällä kaksplussalla päivitellä.

Piti käydä pitkästä aikaa kurkkaamassa sinne naamakirjaan.
Tässä ensimmäisiä esillä olevia viestejä (parin jätin julkaisematta välistä kun en kaikilta ehtinyt lupaa copypastettamiseen kysyä):

- ...asiathan selviää puhumalla. Minä en?
- kahvia, kuumetta ja katsastettu auto..
- eilen hävis hajuaisti eikä vieläkää oo tullu takas. rommi varmaan palauttaa sen..? toisaalta täs on se hyvä puoli että nyt mä en itte haista kuinka pahalta haisen joten eipä tarvi suihkuunkaan mennä ennenku paskaset perskarvat on liimannu peräreijän umpeen.
- I did it !!!
- en glad skit (alla kuva iloista paskaa vääntävästä suloisesta parikuisesta)
- Se on kevät kun on kärpänenkin ikkunassa!
- kun pääsen töistä kotiin, menen terasille josta näkyy jo lautaa ja otan ehkä lasin viiniä auringossa
- Lapset tuli hiihtolomalle...minä kuin kävelevä aave..onneksi on saarioisten pitsoja..ei jaska tehä ruokaa :/

- jne.jne.
Mistäköhän noista olisi pitänyt ärsyyntyä?
:D

Tässä ensimmäisiä esillä olevia viestejä (parin jätin julkaisematta välistä kun en kaikilta ehtinyt lupaa copypastettamiseen kysyä):

- eilen hävis hajuaisti eikä vieläkää oo tullu takas. rommi varmaan palauttaa sen..? toisaalta täs on se hyvä puoli että nyt mä en itte haista kuinka pahalta haisen joten eipä tarvi suihkuunkaan mennä ennenku paskaset perskarvat on liimannu peräreijän umpeen.
- I did it !!!
- kun pääsen töistä kotiin, menen terasille josta näkyy jo lautaa ja otan ehkä lasin viiniä auringossa
- Lapset tuli hiihtolomalle...minä kuin kävelevä aave..onneksi on saarioisten pitsoja..ei jaska tehä ruokaa :/

- jne.jne.

Jokaisesta noista kyllä löytyy ärsytys, jos vain osaa sillä silmällä katsoa. Kyllähän jokaisen palstalaisen pitäisi nyt sen verran osata. :D

- I did it !!!

- jne.jne.

No ei ehkä ärsyyntyä, mutta en mä kyllä keksi yhtään syytä miksi yhdenkään noista asioista pitäisi kiinnostaa ketään? Miten te jaksatte kuluttaa aikaa tollasiin, siis kirjottaa tollasta ja olettaa että se kiinnostaa? Siis vissiin kiinnostaa kun jengi jaksaa tuolla lukea noita ja jopa niistä ärsyyntyä.

sitä vaan ei jaksa jummartaa. :)

No ei ehkä ärsyyntyä, mutta en mä kyllä keksi yhtään syytä miksi yhdenkään noista asioista pitäisi kiinnostaa ketään? Miten te jaksatte kuluttaa aikaa tollasiin, siis kirjottaa tollasta ja olettaa että se kiinnostaa? Siis vissiin kiinnostaa kun jengi jaksaa tuolla lukea noita ja jopa niistä ärsyyntyä.

Itseasiassa siinä oli yllättävänkin kiinnostavia kohtia.
Rivien välissä infoa joka sekä ilahdutti että mietitytti.
Pitääpä siis ottaa itseään niskasta kiinni ja muistaa käydä siellä useammin ja vastata päivityksiin, jollain omallakin.

:)

mitä sinne sitten saisi kirjoittaa ettei ärsytä?

Minun mielestäni ihan mitä vain, kunhan ei tietoisesti loukkaa/hauku muita.
Ja jos pullanleivonta tai vauvakuva tai jonkun parisuhdepupeltelu tai työpalaveriskitsoilu tms lukijaa loukkaa niin vastuu siirtyy hänelle. Esto siellä niin helppoa että kenenkään ei tarvitse pysyä ärsyyntymässä.

Mutta ehkä yksi sen funktioista onkin juuri tuo?
Se antaa ärsytyksenaihetta sellaiselle joka kovasti tahtoo ärsyyntyä?

sanohan sitten esimerkki, mikä on sellainen päivitys, jonka pitäisi kiinnostaa ketään? Tai miten minkään maailmassa pitäisi kiinnostaa yhtään ketään? Miten kukaan kiinnostuu ylipäätään mistään?

No ihme asiat teitäkin ärsyttää. Mitä lässyttämistä tuossa edes oli? Mitä sinne pitäis kirjottaa? Ja jos kaikki ärsyttää niin kovin, niin eikö olis helpointa vaan painaa raksia, tai vielä parempaa lopettaa oma fb-tili, niin ei tarvi lukea :). Problem solved.

No mua ärsyttää ne joutavanpäiväiset kiertokirjeet, tai ei ne edes ärsytä, mutta ovat vaan niin turhia.

"Jos sinulla on lässyn läää läpälää, niin kopioi tämä ja pistä seinällesi.. "

Noi on just sellaisia päivityksiä joita musta on kiva lueskella. Mitä siellä pitäisi muka lukea? Vai eikö statusta saakaan päivittää koskaan?
Jos jonkun yksittäisen jutut ärsyttää, niin klikkaa siitä statuspäivityksen oikealta puolelta rastista ja merkitse ettet halua nähdä kyseisen henkilön päivittelyjä. Ongelma ratkaistu?

Yhteistyössä