Kuka olisit jos voisit vaihtaa elämäsi toisen ihmisen housuihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toinen minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toinen minä

Vieras
Tämä tuli mieleeni kun vahingossa aloin katsella netti-videoita. Tänne ei ehkä saa linkittää videoita ylenmäärin, ehkä kuitenkin valokuvia. Jos löydät toisen minäsi, niin esittele ja miksi.
Laitoin aiemmin Naistenpäiväonnnittelut "silmäniloa". Niistä videoista juolahti tämä kysymys mieleen.
Voisin kuvitella olevani pop-laulaja,vähän tyyliä Modern Talkingista. Silmän-iloa videoilla olevat muistuttavat, jotenkin heitä, mutteivat ole aivan yhtä "makeita!". Toinen on melkein kuin Antti Tuisku.
Pitäisiköhän vielä yrittää. Mitä mieltä muuten Pelle Miljoonasta? Haluaisiko joku olla Pelle Miljoona?

saanko laitettua kuvan...

dita-von-teese.jpg[IMG]

"Kuka olisit jos voisit vaihtaa elämäsi toisen ihmisen housuihin?"
No kellään en oo vielä niin mageita housuja nähnyt, että niihin elämäni vaihtaisin. (Anteeksi, oli ihan pakko ;) :/ )

Jukka Rasila. Olisi mielenkiintoista tietää, miten ihmiset kadulla pellenroolia 20 vuotta vetäneeseen ihmiseen suhtautuvat. Ja miten jatkuvasti jossain tv-ohjelmassa/teatterissa ym. oleva ihminen voi ehtiä tehdä yhtään mitään muuta, edes nukkua, vaikka on kuulemma kova ryyppäämään että siihen ainakin ehtii. Ja ennen kaikkea, miten on aikaa 2 alaikäisen lapsen kasvattamiseen.

Olisin varmaan joku aika tyhmä ja surkean elämän omaava, jos voisin vaihtaa oman elämäni toisen ihmisen housuihin. Aika huono vaihtokauppa minusta, vaikka olis kuinka hienot byysat tahansa. Saati jos olisivat risaiset ja kulahtaneet.
Sori, oli pakko:)

[QUOTE="Vieras";23312406]hmmm??? kerro enemmän. No näyttää vähän Sophia Lorenilta. Italiassa pitäisi kuitenkin olla vaalea...jos aikoo uimarannalle..[/QUOTE]

Hmm.. Mitä mä kertoisin? Olisi kiehtovaa kokeilla yksi päivä etupainoisena oloa ja nähdä ihmisten reaktiot.

"Hmm.. Mitä mä kertoisin? Olisi kiehtovaa kokeilla yksi päivä etupainoisena oloa ja nähdä ihmisten reaktiot. "

Ihan riippuu missä. Ei ainakaan Italiassa tuo muija heitä mitään reaktioita, ellei kävele ilman paitaa ja sittenkään tuskin kovin paljon. Niinhän se menee, ettei kukaan ole profeetta omalla maallaan.

"Hmm.. Mitä mä kertoisin? Olisi kiehtovaa kokeilla yksi päivä etupainoisena oloa ja nähdä ihmisten reaktiot. "

Ihan riippuu missä. Ei ainakaan Italiassa tuo muija heitä mitään reaktioita, ellei kävele ilman paitaa ja sittenkään tuskin kovin paljon. Niinhän se menee, ettei kukaan ole profeetta omalla maallaan.

No ei väkisin..

Siinä tapauksessa olisin tuo muija yhden päivän hotellihuoneessa, jossa kylpyamme sekä pöytälaatikko täynnä siveettömiä leluja. Ihan yksikseni. En päästäisi huoneeseen miehiä enkä naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23312616:
No ei väkisin..

Siinä tapauksessa olisin tuo muija yhden päivän hotellihuoneessa, jossa kylpyamme sekä pöytälaatikko täynnä siveettömiä leluja. Ihan yksikseni. En päästäisi huoneeseen miehiä enkä naisia.

Italialaiseen tapaan kylpyhuoneen katossa olisi peili, josta hotellin turvapalvelun mies seuraisi puuhiasi ja kylpyhuoneeseen johtavan oven lukon aukko riittävän suuri hotelllin piccolon tirkisteltäväksi. Suuret silmämunat vain vilkkuisivat lukon reiästä kylpyammeen veden pinnan liikkeiden tahdissa.

Uusimmat

Yhteistyössä