Makuja on monenlaisia... onko teillä jotain juttuja, joista itse tykkäätte, mutta joita muut eivät ymmärrä!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
Tuli vaan tämmönen mieleen, kun kevätverhoja silittelin ikkunaan ;)

Kun mulla on nää ihan lemppariverhot, jotka mun mielestäni ovat maailman ihanimmat, mut monet eivät oikein ymmärrä niitä. Esim. mun äitini (jonka kanssa meillä muuten on aika yhteneväinen maku) totesi vaan ihan kohteliaasti: "Aika erikoiset, ei oikein mun makuun". (Varmaan oikeesti ajatteli, että ihan kauheet :whistle:)

Niin onks teillä jotain juttuja, joita muut ei vaan ymmärrä?
Kuviakin saa laittaa! =)

no mulla sellanen outo retron ja kasarin sekainen maku sisustuksessa. Monen mielestä outo. Mies jarrutteli, kun löysin marjapuuron punaista tapettia suurilla kukkakuoseilla, jotka olivat kerman/sinapin keltaisia väriltään. Ihan pakko saada olkkariin, mut ei mies ei suostu :(...
meillä on aika monta omituisuutta kodiss.a

noh, sisustuksellisesti on mm. mä tykkään kun on synkkää ja "kylmää" ja valtaopsa taitaa hakea ihan jotain muuta sisustuksessa :D mun perhe ei alkuunkaan ymmärrä mun makua.. mie oisin onnesta soikeena jos saisin vanhan harmaan kivilinnan mitä on skotlannissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23301278:
Raaka liha, mieheni pitää ällöttävänä kun vetelen nautaa naamariin hullunkiilto silmissä :D

Hyi helv.

Sulla ehkä on joku puutostila, joka sit ilmenee noin.
Kannattaapi käydä vaik verikokeis..

Yhteistyössä