joo likan kaverin äiti soitti että sen likalla ja muilla heidän perheessä on täitä,no minä lähin käymään päitä läpi omassa perheessä ja kas likalla on täitä kanssa:kieh:
hain apteekista jonkun nix lääkkeen minkän likkojen tukan leikkuun jälkeen pistin päähän ja omani pääni hoidin+pojat kanssa vaikka mitään näkynyt meillä muilla.
kaikki peitot täkit yms pyörii koneissa ja kuivausrummuissa poissa asunnosta.
NYT ONGELMANA ETTEI TOI HEMMETIN KAMPA OTA LIKALTA NOITA MUNIA POIS!
apteekista noi kammat tuli mutta ne on liian isoja ettei noi munat jää mitä likalta pesun jälkeen vielä päässä näkyy.
miten ne lähtee?
onko ne kuolleita munia?
muuta elävää tytöllä ei näy enää päässä.
uusin huomenna tuon uudestaan ja sitten sen 7 päivän päästä kun ohjeessa on.
sitten lähdetään 5 päiväksi kotoa pois niin kuoleeko täällä olevat sillä aikaa,tuon ohjeen mukaan elävät pinnoilla 1-3 vuorokautta.
kiitos vastauksista elämän ensimäiset täit ja mä oon hermorauniona!
koulusta on heti koulun alettua tullut 13 täi varoitusta nyt jo ja ihmeen pitkälle päästiin että ne pamahti meille kylään!
hain apteekista jonkun nix lääkkeen minkän likkojen tukan leikkuun jälkeen pistin päähän ja omani pääni hoidin+pojat kanssa vaikka mitään näkynyt meillä muilla.
kaikki peitot täkit yms pyörii koneissa ja kuivausrummuissa poissa asunnosta.
NYT ONGELMANA ETTEI TOI HEMMETIN KAMPA OTA LIKALTA NOITA MUNIA POIS!
apteekista noi kammat tuli mutta ne on liian isoja ettei noi munat jää mitä likalta pesun jälkeen vielä päässä näkyy.
miten ne lähtee?
onko ne kuolleita munia?
muuta elävää tytöllä ei näy enää päässä.
uusin huomenna tuon uudestaan ja sitten sen 7 päivän päästä kun ohjeessa on.
sitten lähdetään 5 päiväksi kotoa pois niin kuoleeko täällä olevat sillä aikaa,tuon ohjeen mukaan elävät pinnoilla 1-3 vuorokautta.
kiitos vastauksista elämän ensimäiset täit ja mä oon hermorauniona!
koulusta on heti koulun alettua tullut 13 täi varoitusta nyt jo ja ihmeen pitkälle päästiin että ne pamahti meille kylään!