Auttakaa meillä on täitä miten toimia tehokaasti???????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
joo likan kaverin äiti soitti että sen likalla ja muilla heidän perheessä on täitä,no minä lähin käymään päitä läpi omassa perheessä ja kas likalla on täitä kanssa:kieh:

hain apteekista jonkun nix lääkkeen minkän likkojen tukan leikkuun jälkeen pistin päähän ja omani pääni hoidin+pojat kanssa vaikka mitään näkynyt meillä muilla.

kaikki peitot täkit yms pyörii koneissa ja kuivausrummuissa poissa asunnosta.

NYT ONGELMANA ETTEI TOI HEMMETIN KAMPA OTA LIKALTA NOITA MUNIA POIS!

apteekista noi kammat tuli mutta ne on liian isoja ettei noi munat jää mitä likalta pesun jälkeen vielä päässä näkyy.
miten ne lähtee?

onko ne kuolleita munia?
muuta elävää tytöllä ei näy enää päässä.

uusin huomenna tuon uudestaan ja sitten sen 7 päivän päästä kun ohjeessa on.

sitten lähdetään 5 päiväksi kotoa pois niin kuoleeko täällä olevat sillä aikaa,tuon ohjeen mukaan elävät pinnoilla 1-3 vuorokautta.

kiitos vastauksista elämän ensimäiset täit ja mä oon hermorauniona!
koulusta on heti koulun alettua tullut 13 täi varoitusta nyt jo ja ihmeen pitkälle päästiin että ne pamahti meille kylään!

Meillä oli edellisenä talvena, ja sain pois yhdellä pesulla ja petivaatteiden sekä ulkovaatteiden pesulla. Katso muuten myös petarin alle, meiltä löytyi sieltäkin täi :/ Ne munat täytyy kynsin rapsia irti, ei lähde kammalla. Mutta käsittääkseni nekin kuolee shampoolla, ovat vain rumannäköisiä.

[QUOTE="Sirkkeli";23292523]Meillä oli edellisenä talvena, ja sain pois yhdellä pesulla ja petivaatteiden sekä ulkovaatteiden pesulla. Katso muuten myös petarin alle, meiltä löytyi sieltäkin täi :/ Ne munat täytyy kynsin rapsia irti, ei lähde kammalla. Mutta käsittääkseni nekin kuolee shampoolla, ovat vain rumannäköisiä.[/QUOTE]

kiitos vinkistä.mä olen kaiken sängyistä repinyt irti paitsi patjat ja pyörii tuolla pyykkituvalla kaikki.
pipot kaikki haalarit yms oon kans kantanu pesuun.
Millä aineella sää pesit tukat?
kun ei mitään hajua mikä tosiaan on tehokas ettei tarvi pelätä uudestaan tuloa.
apteekista se osannut mitään sanoa muutakuin että sitä kalleinta :D

[QUOTE="vieras";23292573]Ei Nixiä. Siinä on permetriiniä, jolla on todettu yhteys esim. Parkinsonin tautiin. Tukahduttava aine on ainut oikea vaihtoehto, kuten Paranix.[/QUOTE]

Aah voi hemmeti tuota se antois e apteekin myyjä!
haen huomenna sit uuden.

[QUOTE="vieras";23292572]Ihan oikeen sulle naapurikyttääjä![/QUOTE]

vai naapurinkyttääjä..
voin ihan sanoa että se naapurin pikku piltti palautettiin kotiin ja poliisit kävivät sen yks ilta pihalta noutamasta kello 12 jälkeen yöllä,äiti ja isi vähän kun otti voimajuomaa ja pisti paikat remonttiin oli piltti vissiin ovesta karkuun lähtenyt jaloista =/

Meillä täihin tehosi Linicin- valmiste, se on sellaine "öljymäinen" ja tukahduttaa täit. Paketissa on myös tiheä, hyvä kampa, mutta kaikkia saivareita silläkään ei saa pois, vaan ne pitää nyppiä kynsillä. Tee hoito ja uusintahoito paketin ohjeen mukaan, ja välipäivinä tarkista/kampaa lasten päät huolellisesti päivittäin ja poista kaikki saivareet.

vai naapurinkyttääjä..
voin ihan sanoa että se naapurin pikku piltti palautettiin kotiin ja poliisit kävivät sen yks ilta pihalta noutamasta kello 12 jälkeen yöllä,äiti ja isi vähän kun otti voimajuomaa ja pisti paikat remonttiin oli piltti vissiin ovesta karkuun lähtenyt jaloista =/
Sieltähän tuli taas reippaasti raportti naapureiden touhuista ja ihan pyytämättä!

[QUOTE="vieras";23292649]Meillä täihin tehosi Linicin- valmiste, se on sellaine "öljymäinen" ja tukahduttaa täit. Paketissa on myös tiheä, hyvä kampa, mutta kaikkia saivareita silläkään ei saa pois, vaan ne pitää nyppiä kynsillä. Tee hoito ja uusintahoito paketin ohjeen mukaan, ja välipäivinä tarkista/kampaa lasten päät huolellisesti päivittäin ja poista kaikki saivareet.[/QUOTE]

mie taidan ostaa tuota huomenna ja vetää sillä vielä ton lisäksi ja sitten uusinta milloin ohjeessa onkaan.