Naiset tässä maassa siunaavat kaiken

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niilo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
päivän paras juttu:miehisyys syvällisempää?:Dkyllä se vaa tolle pallien rapsutus-asteelle jää se syvällisyys;mitä syvempää saa rapsutettua sen parempi:Dja oikea kunniasuoritus miehelle,voi sit kavereille kehaista mitä pallien alta löytyikään:D

[QUOTE="huhuu";23283175]päivän paras juttu:miehisyys syvällisempää?:Dkyllä se vaa tolle pallien rapsutus-asteelle jää se syvällisyys;mitä syvempää saa rapsutettua sen parempi:Dja oikea kunniasuoritus miehelle,voi sit kavereille kehaista mitä pallien alta löytyikään:D[/QUOTE]

Itseasiassa se ei ollut mikään vitsi, sillä aika monilla teillä naisilla taitaa olla aika outo käsitys meistä miehistä, olisiko liikaa Hollywoodia ja liian vähän tosielämää.

[QUOTE="hih";23283233]kyllä sä tosiaan nyt puolustat miehiä,ootko joku kapulaseuran sanansaattaja?:)[/QUOTE]

Törmään joka päivä tähän SUVAITSEMATTOMUUTEEN, teemaa jatkaakseni. Ympäri tullaan yhteen mennään. Tajuatteko pikkuhiljaa mitä ajan takaa, vai vieläkö pitää vääntää rautalangasta.

mä en tajuu tähän aikaan ehtoosta kuin yhden asian: tässä iässä mä en jaksa enää yhtään viisastelevaa pikkupoikuuteen juuttunutta sälliä, joka ei edes yritä olla selkeä sanomisissaan. Vielä vähemmän jaksan, jos se on kiukkuinen ja kryptinen yhtäaikaa. Ja sä puhut henkisestä kasvusta. Siitä puhe mistä puute!

Alkuperäinen kirjoittaja ääh;23283352:
mä en tajuu tähän aikaan ehtoosta kuin yhden asian: tässä iässä mä en jaksa enää yhtään viisastelevaa pikkupoikuuteen juuttunutta sälliä, joka ei edes yritä olla selkeä sanomisissaan. Vielä vähemmän jaksan, jos se on kiukkuinen ja kryptinen yhtäaikaa. Ja sä puhut henkisestä kasvusta. Siitä puhe mistä puute!

Käy laittamassa tampaxi ja vedä henkeä.

[QUOTE="Niilo";23283385]Käy laittamassa tampaxi ja vedä henkeä.[/QUOTE]

laitan joo, sun suuhun. Kun et ymmärrä mitään, etkä edes halua, niin noin siinä sitten käy. Pistä vaan kaikki hormonien syyksi, ikään kuin sulla ei niitä olis. Jaa juu, sulla ne turmelee ajattelua samalla tapaa joka päivä, niin et ite huomaa eroa. Ei mitään mahdollisuutta viisastua, ennenkuin löytyy se nöyryys jostain. Suvaitsevaisuutta joo. Alota siitä, että suvaitset käyttäytyä.

laitan joo, sun suuhun. Kun et ymmärrä mitään, etkä edes halua, niin noin siinä sitten käy. Pistä vaan kaikki hormonien syyksi, ikään kuin sulla ei niitä olis. Jaa juu, sulla ne turmelee ajattelua samalla tapaa joka päivä, niin et ite huomaa eroa. Ei mitään mahdollisuutta viisastua, ennenkuin löytyy se nöyryys jostain. Suvaitsevaisuutta joo. Alota siitä, että suvaitset käyttäytyä.

Niinpä niin, itse aloitit ja lopetellaan siihen samaan syssyyn. Et tunne minua, et tiedä minusta yhtään mitään ja on sinulla pokkaa lähteä minua tuomitsemaan. Häpeä itse, tuskin edes tajuat hävetä.

[QUOTE="Niilo";23283456]Niinpä niin, itse aloitit ja lopetellaan siihen samaan syssyyn. Et tunne minua, et tiedä minusta yhtään mitään ja on sinulla pokkaa lähteä minua tuomitsemaan. Häpeä itse, tuskin edes tajuat hävetä.[/QUOTE]

Sinä et tunne kaikkia naisia maailmassa, joten on turha lähteä niitä myöskään tuomitsemaan. Kaikki ihmiset on erilaisia. Ei kannata hävetä, vaan miettiä jo etukäteen, niin ei tarvitse edes hävetä, kun sitten ei tee mitään hävettävää. Mee nukkumaan, huomenna sulla on varmaan jo parempi mieli.

[QUOTE="hehee";23283584]Sinä et tunne kaikkia naisia maailmassa, joten on turha lähteä niitä myöskään tuomitsemaan. Kaikki ihmiset on erilaisia. Ei kannata hävetä, vaan miettiä jo etukäteen, niin ei tarvitse edes hävetä, kun sitten ei tee mitään hävettävää. Mee nukkumaan, huomenna sulla on varmaan jo parempi mieli.[/QUOTE]

Hehee vaan itsellesi.

[QUOTE="Niilo";23283633]Kuuntelen Sibbaa lapuista ja nautin. Finlandiaa ja tämä ei ole mikään vitsi, oikeasti aivan sairaan hyvä kipale.[/QUOTE]

Niinhän se on!

Eiks me kuitenkin olla tavattu aiemmin?

[QUOTE="Niilo";23283639]Voi olla, rupeetsä kuurmottaa. Salettii en oo sun lapses isä, usko jo hyvällä. Kuinka monta kertaa täytyy käydä sama keskustelu-[/QUOTE]

No varmastikaan et ole mun lasten isä :) Se on päivänselvää :D :D

Mutta Sibelius on hyvä. Ja seuraavakin on.

YouTube - BOLERO-RAVEL

Yhteistyössä