Olen jättänyt tutkintapyynnön, että mikä on enää tarpeellista ja mikä ei..

  • Viestiketjun aloittaja Johannan puolesta
  • Ensimmäinen viesti
Johannan puolesta
Olen siis hänen äitinsä puolelta ystävä, enkä enää kestä tätä loanheittoa. Onhan Johanna julkisuudessa, mutta rajansa kaikella.

Pyytäisin jättämään hänet rauhaan tällä palstalla ja pyytäisin myös moderaattoreiden olevan ajan tasalla.
 
Voishan sitä poliisia ehkä turhemmallakin kuormittaa, mutta myös aika paljon aiheellisemmalla.. Enpä ole yhtäkään aihetta koskevaa ketjua edes lukenut mutta siltikin koen tarpeelliseksi kommentoida että jos sillä asenteella julkisuuteen lähtee, varmasti ymmärtää että tulee saamaan aika monenkirjavaa palautetta. Että ehkä rouva Tukiainen (vaiko Länsman) voi varmasti vetää ihan itse rajat sille minkälainen kommentti on suotavaa ja mikä ei :)
 
"aloittaja"
Voishan sitä poliisia ehkä turhemmallakin kuormittaa, mutta myös aika paljon aiheellisemmalla.. Enpä ole yhtäkään aihetta koskevaa ketjua edes lukenut mutta siltikin koen tarpeelliseksi kommentoida että jos sillä asenteella julkisuuteen lähtee, varmasti ymmärtää että tulee saamaan aika monenkirjavaa palautetta. Että ehkä rouva Tukiainen (vaiko Länsman) voi varmasti vetää ihan itse rajat sille minkälainen kommentti on suotavaa ja mikä ei :)
Tässä nyt ei kuormiteta poliiseja.
 
Mun mielestä, jos ei halua huonoa julkisuutta ja haukkumista niin silloin vois kyllä vähän miettiä miten käyttäytyy. Toki joittenki kommentit menee vähän yli mutta en ihmettelekään. Vois se Tuksukin "vähän" käytöstänsä miettiä..
 
Anna mun kaikki kestää
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;23282131:
Johannan kannattaisi varmaan vetäytyä julkisuudesta, niin Johanna saisi olla sen jälkeen rauhassa.
Yksinkertaista, mutta totta. Tämä voi ihan totta rauhoittaa Johannan elämän. Suosittelen! ;)
 
"vieras"
Anteeksi vaan, mutta YSTÄVÄT tekisi kaikkensa saadakseen noin epätasapainoisen ihmisen pois julkisuudesta ja hoitoon ( aluksi vaikka katkaisuun, kuten siskonsa )... Ja hän on ihan itse ehdoin tahdoin julkisuudessa milloin milläkin syyllä, joten sitä saa mitä tilaa... :(
 
gssgsg
[QUOTE="vieras";23282182]Anteeksi vaan, mutta YSTÄVÄT tekisi kaikkensa saadakseen noin epätasapainoisen ihmisen pois julkisuudesta ja hoitoon ( aluksi vaikka katkaisuun, kuten siskonsa )... Ja hän on ihan itse ehdoin tahdoin julkisuudessa milloin milläkin syyllä, joten sitä saa mitä tilaa... :([/QUOTE]

About samaa mieltä olen. Jos olet oikeasti hänen lähipiiriään, niin kerro miksi annatte hänen sekoilla julkisuudessa, saattaa itsensä noin huonoon kuntoon ja nolata itsensä?
 
"hah"
on ihan sama, onko Johanna julkisuudessa, mitä tahansa ei vaan saa heittää nettiinkään. On se kumma kun tuollaiset juntit luulee et saa suoltaa näppikseltä mitä vaan.
Mut niinku sanottua: Vain onnelliset ja elämäänsä tyytyväisen EIVÄT hauku toisia.
 
"Sivullinen"
Todella kurjasti näyttää Tuksulla asiat olevan, mutta ehkäpä kannattaisi jättää se Seiskan mikki pois käytöstä. Tuntuu, että mitä tahansa tapahtuu, niin Tuksulla on Seiskan mikki heti kädessä ja kaikki kerrotaan tapahtumatuoreena. Kun niin tekee, on vapaata riistaa kommentoijille hyvässä ja pahassa.

Perheen rauhan voi tuoda vain Tukiainen itse.
 
"vieras"
Tee samalla tutkintapyyntö Seiskasta. Onko laillista käyttää noin sairasta ihmistä hyväkseen. Miksi muuten äiti ja isä Tukiainen osallistuvat tuon paskamedian sirkukseen, jossa pellenä on heidän oma tyttärensä?
 
no ei
[QUOTE="Sivullinen";23282261]Todella kurjasti näyttää Tuksulla asiat olevan, mutta ehkäpä kannattaisi jättää se Seiskan mikki pois käytöstä. Tuntuu, että mitä tahansa tapahtuu, niin Tuksulla on Seiskan mikki heti kädessä ja kaikki kerrotaan tapahtumatuoreena. Kun niin tekee, on vapaata riistaa kommentoijille hyvässä ja pahassa.

Perheen rauhan voi tuoda vain Tukiainen itse.[/QUOTE]

Tukiainenhan on töissä seiskalla. Taitaa saada osan palkasta juomina, enkä tarkoita maitoa.
 
[QUOTE="aloittaja";23282108]Tässä nyt ei kuormiteta poliiseja.[/QUOTE]

Onko se siltikään kenenkään ulkopuolisen asia? Ei mielestäni. Vai oletko kysynyt itse asianomistajalta luvan, yleensäkään informoinut asiasta? Vai oletko vain provona liikenteessä?
 

Yhteistyössä