Tuksu menee naimisiin ketju

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
silak
Miten ihmeessä se päivässä sen pidennyksen siihen kuntoon?
Kun sitä laitettiinm se näytti ihan hyvältä.

Ja mitä niin suurta ja hienoa noissakin häissä oli?!?
Perus juoppohäät.. hooh hooh

"Tiksu"
Karmiva toi Arto! Mä en ainakaan kattelis suopeasti jos mun sulhanen heräis juhlapäivänä kankkusessa, suunnistais siitä sitten puolijuoksua lähimpään kuppilaan, kännäis koko päivän ja lopuksi sais tollaset itkupotkuraivarit!

Minullakin on mielipiteeni Johannasta, mutta kukaan ei ansaitse tollasta törkyä!

Kuka muuten hulppean juhlan kustansi?

"Mie"
Muistatteko kun Jasmin mäntylä ja se julki homo meni naimisiin Seiskan kustantamana ja myönsivät jonkin ajanpäästä sen olevan vaan julkisuus temppu. Nythän Jasmin on hieman aikuistunut ja eikö sillä mene kaikki ihan ok?

Tuksu vaikutti ihan täyspäiseltä alussa. No, se meikki oli karmiva, mutta puheet ihan jees. Antoi hyvin inhimillisen ja jopa miellyttävän kuvan itsestään. Eikä ulkonäössäkään vikaa, kun oli hillitty meikki eikä sitä karmivaa lisäkettä (kun olivat hääpukua sovittamassa ja kakkuja maistelemassa), hän olisi niin paljon nätimpi niin.

Mutta sitten...oi voi. Rekiajelulla Tuksu oli niin ruskea että Veskun Hamamatkin jää kakkoseksi. Kaamea feikkirusketus. Ja sitten itse häät, voi apua sitä meikkiä ja niitä tekoripsiä. Tuli surullinen olo. Seiska tahtoo tuollaisen Tuksun ja sen myös sai.

Ja Arto. Perusjuntti. Kun saa viinaa niin alkaa ekana runosuoni kukkia ja sittemmin nyrkit heilua. Ihan jees hänkin oli ohjelman alussa ja selvinpäin, tosin kasvoista näkee että väkijuomat taitaa maistua aika useinkin. Mutta sen käytös häissä oli jotain niin oksettavaa ettei tosikaan.

Kaiken kaikkiaan oli aika surullista nähdä, miten nätistä tytöstä on tullut vuosien varrella tuollainen pelle, koko kansan naurun aihe. Onko se tosiaan niin, että julkkikseksi oli pakko päästä hinnalla millä hyvänsä? En pysty uskomaan, etteikö kaikki pilkka ja haukkuminen kuitenkin jossain tuntuisi.

Ja miksi ihminen, joka haluaa elää glamour-elämää, nai rutiköyhän väkivaltaisen viinaan menevän perämetsien miehen? Siksi, kun Seiska tarvitsi uuden Matin & Mervin?

Huom harmaana
Tuksu vaikutti ihan täyspäiseltä alussa. No, se meikki oli karmiva, mutta puheet ihan jees. Antoi hyvin inhimillisen ja jopa miellyttävän kuvan itsestään. ?
Minäkin hämmästyin, nainen vaikutti paikoitellen ihan fiksulta ja koulussakin oli menestynyt hyvin. Kun katsoi niitä 18 v kuvia, niin mietti että mikä meni pieleen. Kauniista tavallisen näköisestä tytöstä tuli julkinen naurun aihe ja tyrkky. Samalla tuntui ainakin julkisuudessa häviävän kaikki aivokapasiteetti. Surullista.

IhaNainen harmaana
Mä näin viime yönä unta, että olin Tuksun kaveri ja koitin koko ajan auttaa ja suojella häntä Artolta. Lopulta unessa Tuksu kintyi muhun niin paljon että halusi nukkua mun kanssa lusikassa. :D Mutta vakavasti puhuttuna kyllä mua kävi säälittämään Johanna tuon ohjelman jälken. Alussa hän sanoi että unelmamiehensä on turvallinen luotettava ja hyväluonteinen, ja silti meni naimisiin alkoholisoituneen, jatkuvasti katoilevan naistenhakkaaja-valehtelijan kanssa joka on niin köyhä että kulkee mainosvaatteissa ja syö nälkäänsä koiranruokaa. :O

"vieras"
Uusimmassa seiskassa lukee mm. näin:

Arto paiskasi vihapäissään juomalasin juhlavieraita päin, mutta onneksi lasi ei osunut keneenkään. Hän kävi vaimoonsa käsiksi tanssilattialla, mutta ripeästi toimineet järjestysmiehet ja juhlavieraat saivat tilanteen haltuun. Arto karkasi ulos haukkaamaan happea. - Mä teen vielä jotain tänä yönä.....- Mä en halua nähdä sitä ämmää enää koskaan. Toivottavasti Johanna ei tule hääsviittiin yöksi, sillä silloin lentää joko kukkavaasi tai nainen, Arto huusi.

Puoli kolme yöllä hän sammui hääsviitin sohvalle.

Arton sammuttua sviittiin Johanna juhli häävieraiden kanssa.

Seiskan toimittajat saattelivat riidasta huolimatta juhlatuulella olleen morsiamen noin kello puoli kuusi aamulla sviittiin, jossa Arto yllttäen oli vastassa. Aviopari vakuutti että kaikki on hyvin ja vannoi hääyönsä sujuvan sopuisasti.

Toimittajan puhelin soi 8 minuutin kuluttua.

- Arto on väkivaltainen, tulkaa auttamaan! Johanna kiljui puhelimeen.

Sviitissä oli täysi riita päällä, kun toimittajat kiiruhtivat tarkistamaan tilanteen.

- Arto repi minua tukasta ja riepotteli pitkin lattiaa.

"Myönnän, että kävin Johannaan käsiksi. Haluan avioeron heti!" Arto huusi

"vieras"
"Palstatuksut" olleet näemmä aktiivisia arvostelijoita taas, kuinkas muuten. Pata kattilaa soimaa... Samanlaisia tuksuja olette, tosin ilman julkisuutta, jota pitää täältä jotenkin hakea.
Onhan se niin mahtavaa nähdä oma haukkumisviestinsä ruudulla, varsinkin jos siihen vielä toinen turilas vastaa. OU JEAH!

nooh
[QUOTE="vieras";23275855]"Palstatuksut" olleet näemmä aktiivisia arvostelijoita taas, kuinkas muuten. Pata kattilaa soimaa... Samanlaisia tuksuja olette, tosin ilman julkisuutta, jota pitää täältä jotenkin hakea.
Onhan se niin mahtavaa nähdä oma haukkumisviestinsä ruudulla, varsinkin jos siihen vielä toinen turilas vastaa. OU JEAH![/QUOTE]

Voihan Tuksu vetäytyä julkisuudesta, jos häiritsee kirjoittelut. Seiskan ja TV viitosen maksamat häät ja hässäkät, tuntuu kuitenkin viehättävän Tuksua. Ja julkisuuteen hän haluaa, keinolla millä hyvänsä.

Ihan varmasti on kohta kohuero edessä. Minusta tuntuu, että häätkin oli ihan kulissi, jonka media maksoi ja jolla Johanna pääsi taas lehtiin ja jopa televisioon, hehkuttamaan omaa glamourelämäänsä.

Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön...

"vieras"
Tota ohjelmaa katsoessa tuli vaan mieleen et jos elämä joskus on ollutkin luksusta kun on päässyt matkustelemaan paljon ja omistaa kalliita pukuja niin eikö se raukka tajua et tän hetkinen elämä on aika kaukakana siitä... tv kanava ja juorulehti kustatntaa häät... ja millasen miehen kanssa? Aivan niinkuin Matti ja Mervi...ikävä kyllä. Pahoin pelkään ettei kauaa mene kun seiskassa lukee että on käyty paikattavana ja haetaan avioeroa, tosin se avioero nyt ois ehkä tässä vaiheessa ainut järkevä teko siltä naiselta. Toki ymmärrän että on ihanaa saada osakseen rakkautta, lämpöä ja läheisyyttä, mutta millä hinnalla?

Mun pisti silmään, kun tanssivat, et vissiin oli tarkotus tansin olla näyttävä, mut ei oikein onnistunu koko tanssiminen ja sit oli kai sviittiin mennessä tarkotus taas näyttävästi ja romanttisesti kynnys ylittää mut sekin hieman oli epäonninen yritys..

"vieras"
Jos toi Arto onkin ihan vaan taktinen veto Tuksulta. Porukka näkee millanen tyyppi se on ja Tuksu pääsee ihmisten mielessä sen yläpuolelle, eikä olekaan enää suomen suurin surkimus, vaan vasta toiseksi suurin.

Mutta jos oma ukko tuollatavalla häissä käyttäytyisi, niin se olis sitten siinä se avioliitto.

"Muurarin Vaimo"
Kiinnittikö kukaan huomiota siihen, että Johanna kirjoitti lukiosta 9,1 päästötodistuksen keskiarvon?!?!?! Missä vaiheessa sen äly on valunut niihin hiuslisäkkeisiin?

Huom harmaana
[QUOTE="Muurarin Vaimo";23276419]Kiinnittikö kukaan huomiota siihen, että Johanna kirjoitti lukiosta 9,1 päästötodistuksen keskiarvon?!?!?! Missä vaiheessa sen äly on valunut niihin hiuslisäkkeisiin?[/QUOTE]

Minusta se oli 9,2 ja neljä eximiaa :)
Ja toki tässä on monikin ihmetellyt sitä asiaa.

...
Kävin katsomassa pätkän videota seiskan sivuilla, en nähnyt ko ohjelmaa tv:stä. Mutta täytyy todeta, että toi Arto on ihan hoidon tarpeessa. Aivan järkyttävää. Olkoon Tuksu millanen tahansa, niin toi Arton käytös ei ole terveen ihmisen käytöstä. Sellanen riehuminen ja sitten vikisee ja matelee lattialla seuraavana aamuna. Aivan ällöttävää touhua.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23273842]"Johanna kertoi, että häät olivat peruuntua kummallisen riidan vuoksi vain muutama päivä ennen h-hetkeä.
-Kun olin pois kotoa, Arto oli salaa syönyt koiralleni ostaman ison ruokasäkin. Koska Artolla ei ollut rahaa ruokaan, hän söi koiran kuivamuonaa ja erilaisia valmiita koiranruokasekoituksia. Kaikki oli peruuntua tämän vuoksi viime hetkellä, Johanna kertoi"[/QUOTE]

siis mitä hittoo??

Mä jaksoin katsoa vajaan tunnin, mutta ainoa asia joka jäi mietityttää oli se, että mitä ihmettä Tukiaiselle on tapahtunut muutaman vuoden aikana ?
Muutaman vuosien takaiset kuvat ; niissä oli sievä nuori nainen, joka oli pärjännyt koulussa loistavasti jne.

Sitten seuraava kuva oli suunnilleen, kun Tukiaisen siskokset istuvat Kalinaisen kanssa sohvalla vertaamassa silikonejaan. Aika iso kontrasti menneisiin.
Surullista vain minusta,ei muuta. Viina ja lääkkeetkö sitten kaiken takana ,tiedä häntä. : /

"vieras"
Meilläkin illalla pätkittäin katottiin Tuksun häitä. Tuumasin miehelle, et kylläpä ois eo heti edessä jos meijän häissä joisit noin paljon ja käyttäytyisit noin, siis ihan se alku, kun oli jo päissä ja se hää tanssi. Mies tuumas, et joo ja jos sä tulisit kirkkoon ton näkösenä ni häät loppus siinä vaiheessa.
Niin ku täälläkin pariin kertaan mainittu niin ihan tulee tosiaan mieleen että seuraavat "Matti ja Mervi"

"vieras"
Mä luulin et häät olis hauska "glamour-henkinen" bling bling show kaikkine härpäkkeineen mut meni kyl aika pahaksi. Luulin et koko juttu olis suunniteltu mut oliko se? Voiko tuollaisella julkisuudella olla hyvä loppu? Medialla ei ole moraalia, ihminen on vain ihminen.

Yhteistyössä