Tuksu menee naimisiin ketju

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
:/
Hurjan siisti tästä ohjelmasta on tehty... Siis jos vertaa noiden häiden ympärillä olleisiin lehtijuttuihin. Ja jotenki kamalan sääli tuota julkisuuskuvaa ja Tuksun näyttämisen halua. Se kun tosiaan olisi ihan nätti flikka ilman tuota maskia ja ilmeisen fiksu ja hyväsydäminenkin..

"Kenguru"
[QUOTE="mnm";23274170]Miten ihmeessä jonkun mielestä tuollaiset hämähäkit roikkumassa ripsistä voi olla hyvännäköiset?[/QUOTE]

No niinpä. Ja tuntuu että jonkun äö laskee mitä enemmän on meikkiä naamassa....

aikuisten oikeesti
Mä voin sanoa suoraan että mä järkytyin kaikesta mitä mä näin.

Miksi Johanna meni ton kanssa naimisiin? Sehän tiesi jo etukäteen, että Arto on juoppo ja väkivaltainen. Mikä juttu toi oli? Miksi se meni naimisiin? Joku julkisuusjuttuko josta se sai paljon rahaa??

"Huh"
Herranjumala?

"Joo, vaihdoin kieltä ku toi ääliö ei ymmärrä. Tää on aina tätä, se alkaa agressiiviseks, nyt hakkaa noita ovia tuolla ja sit se käy munki kimppuun, että sellasta, joo."

:D Jepajee. Onnea vaan avioparille.

ohmygod
Voi luoja mikä lopetus... Siis se Artohan hakkas ovia ja oli ihan hulluna! Ihan sairas suhde, jos ttulee alkoholista tollaseksi niin pitäis tajuta ettei sitte ota! Ja tuksu vielä myönsi että tapahtuu useita kertoja ja käy siihen kiinni!!

..
Niin surullista... Tukiainen on joo tavallaan kävelevä katastrofi, mutta hän taitaa kuitenkin olla hyväntahtoinen ja pohjimmiltaan kiltti. Tuo mies vaikuttaa todella pahalta, kenellekään ei toivo väkivaltaista suhdetta, jossa joutuu pelkäämään. :(

"Neith"
mie olen sanaton nyt kyllä
ja samaa mieltä monen kanssa siitä että kun sovitti niitä hääpukuja hillityssä meikissä niin oli huomattavasti paljon nätimpi kuin normisti.

"Huh"
Niin surullista... Tukiainen on joo tavallaan kävelevä katastrofi, mutta hän taitaa kuitenkin olla hyväntahtoinen ja pohjimmiltaan kiltti. Tuo mies vaikuttaa todella pahalta, kenellekään ei toivo väkivaltaista suhdetta, jossa joutuu pelkäämään. :(
Niin, luultavasti :/ Säälittää. Saa sellaisen kuvan että tuksu on vaan niin epätoivoinen, haluaa niin kovasti ne prinsessahäät ja miehen joka jumaloi. Eipä tolla Johannalla enää paljoa mahkuja muihin ole kun on niin paljon ollut julkisuudessa, negatiivisessa mielessä.

"vieras"
Johanna Tukiainen sai eilen Helsingin käräjäoikeudessa neljän kuukauden ehdollisen tuomion kolmesta pahoinpitelystä ja haitanteosta virkamiehille.

Ilta-Sanomien mukaan teot tapahtuivat viime vuonna. Pahoinpitelyjen uhreina olivat nuori nainen ja Tukiaisen entinen avomies.

Nuori nainen vietti iltaa samassa seurueessa Tukiaisen kanssa viime vuoden toukokuussa ja naisen mukaan ilta päättyi pahoinpitelyyn. Naisen omien sanojen mukaan häneltä lähti tukottain hiuksia ja hän sai pahoja päänsärkyjä. Oikeus määräsi kohublondin korvaamaan naiselle kaikkiaan 1700 euroa.

Entiseen avomieheen kohdistuneet kaksi muuta pahoinpitelyä tapahtuivat viime vuoden kesäkuussa ja marraskuussa. Miehen mukaan Johanna huitoi häntä veitsellä ja löi lautasella päähän. Poliisien saavuttua paikalle Johanna vastusti virkavaltaa. Entinen avomies vaati Tukiaiselle lähestymiskieltoa, mutta sitä oikeus ei määrännyt.

Lähde: Ilta-Sanomat

Juu...
Tavannut muutamia tyyppejä, joille ei sovi vahvat viinat ollenkaan. Muuttuvat agressiivisiksi. Näin luulen Tuksu-Länsmaneillekin tapahtuvan. Miedot alkoholit saattavat silti sopia.

Yhteistyössä