"David Hasselhoff taikatemppu"
Johanna haluaa julkisuutta, ja enemmän täällä kehuja on tullut nytkin. Relax.en ymmärrä miksi kaksplussan palsta on aina ollu joku tukiaisen haukkumapaikka?!
Minusta tuksu on aivan ihana omanlainen persoonansa "glamour prinsessa" ja räväkkä tyyppi.
Ja ihmisillä on näköjään tapana unohtaa että myös tuksussa,kuten meissä jokaisessa asuu sisällä ihminen jolla on sydän ja sielu.
En ole mikään glamour tyyppi itse, olen perheenäiti ja kuulun makkaraa mussuttavaan verkkarikansaan joka ei jaksa huolehtia ulkonäöstään usein. Mutta silti, ennen karsastin tuksua, mutta vuosien varrella käsitys on muuttunut hänestä.
Jos joku haluaa olla prinsessa,niin antakaa siihen hälle oikeus.
Aivan kuten minäkin haluan olla verkkari-mamma iman meikkiä.
Joskus sopisi miettiä miltä tuntuisi jos itsensä pataisiin julkisuudessa johonkin tiettyyn muottiin, ja olisit koko kansan sylkykuppi vain sen takia että media tekee sinusta sellaisen kuvan ihmisenä.
Niin vääristävää kun kaikki tässä nykymaailmassa on.
Johanna on ihana ihminen joka vain on julkisuudessa, ja se on totta ne jotka oikeesti on kateellisia haukkuu toisia. Ja siitä on turha mongertaa väitteitä vastaan.
Ok, myönnetään oon kateellinen tuksulleen ymmärrä miksi kaksplussan palsta on aina ollu joku tukiaisen haukkumapaikka?!
Minusta tuksu on aivan ihana omanlainen persoonansa "glamour prinsessa" ja räväkkä tyyppi.
Ja ihmisillä on näköjään tapana unohtaa että myös tuksussa,kuten meissä jokaisessa asuu sisällä ihminen jolla on sydän ja sielu.
En ole mikään glamour tyyppi itse, olen perheenäiti ja kuulun makkaraa mussuttavaan verkkarikansaan joka ei jaksa huolehtia ulkonäöstään usein. Mutta silti, ennen karsastin tuksua, mutta vuosien varrella käsitys on muuttunut hänestä.
Jos joku haluaa olla prinsessa,niin antakaa siihen hälle oikeus.
Aivan kuten minäkin haluan olla verkkari-mamma iman meikkiä.
Joskus sopisi miettiä miltä tuntuisi jos itsensä pataisiin julkisuudessa johonkin tiettyyn muottiin, ja olisit koko kansan sylkykuppi vain sen takia että media tekee sinusta sellaisen kuvan ihmisenä.
Niin vääristävää kun kaikki tässä nykymaailmassa on.
Johanna on ihana ihminen joka vain on julkisuudessa, ja se on totta ne jotka oikeesti on kateellisia haukkuu toisia. Ja siitä on turha mongertaa väitteitä vastaan.
Kyllä tuosta takkutukasta on kuule glamour aika kaukana....Minusta tuksu on aivan ihana omanlainen persoonansa "glamour prinsessa" ja räväkkä tyyppi.
Lauantaina 19:00, sama kanavaEI PERKELE!!!!! Sanokaa että toi tulee uusintana, tuleehan?????!
Missasin totaaliseti =(
Tarkoitetaankohan aina KaksPlussan Mitäs nyt:iä kun uutisissa puhutaan "keskustelupalstoista"?Tuli vaan mieleen.Onkohan kohta Iltalehden sivuilla Tuksu tilillämässä ilkeistä kommenteista kaksplussan palstalla
Jätti vain tulematta, vaikka piti olla kaaso. Laittoi tekstarin, että on leffassa.. tai jotain.Mitä se teki? Mä siirryin Housen pariin niin meni ohi :snotty: