Eikö ne ole vaatteiden kimpussa? En ole moisia yhtään kyllä vaatteista löytänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen;23271002:Turkiskuoriaisen toukka?
Eli onko ne toukat sitten muuttuneet joiksikin muiksi ötököiksi :O Siis joksikin saakelin lentäviksi ötököiksi?!? :Okatoin tuota kuvaa niin siinä on mun mielestä vaan ne toukan nahat
En mä osaa sanoa. Siis tuossa kuvassa minkä otin, niin sen näköinen se on.http://img58.imageshack.us/img58/9623/tkk010small2ds.jpg
onks ne tollasia? tuo on turkiskuoriaisen toukka
Puuttuuko sulta sisälukutaito?Siis mitä saastaa sun ikkunanpielet on täynnä :x Ei ihme jos toukat viihtyy. Kannattasko ottaa rätti välillä kouraan ja siivota.
Kun vertaa ap:n kuvaa ja tuota kuvaa, niin voisi hyvinkin olla samasta otuksesta kyse.http://img58.imageshack.us/img58/9623/tkk010small2ds.jpg
onks ne tollasia? tuo on turkiskuoriaisen toukka
No jos nuo niitä on, niin melko helpolla olen sitten päässyt. Meinaan että olen kirppistellyt säännöllisesti jo 2,5v ja jos ne on monen vaiva, niin pitkälle pötkin ilman niitä.turkiskuoriaiset ovat mnonen kirppistelijän iso vaiva :/
todennäkösesti on muuttunu. kasvatan ite jauhopukkeja niin niitten madot ainaki luo nahkansa ennen koteloitumista.Eli onko ne toukat sitten muuttuneet joiksikin muiksi ötököiksi :O Siis joksikin saakelin lentäviksi ötököiksi?!? :O
Mistä niitä vois etsiä jos sellasia täällä josakin on? Kaappi on nyt tyhjä, eikä siellä lännellyt mitään, tai ollut muutakaan sinne kuulumatonta. Enkä ole muuallakaan ötököitä nähnyt. Ja olen melko ötökkäkammoinen, jotta melko helposti niitä näen...monasti jopa silloin kun niitä ei ole.
Eli sullakaan ei ole ideaa missä ne tyypit vois lymyillä, että voisin listiä ne?Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen;23271104:En minäkään niihin koskaan ole muualla törmännyt kuin keittiössä. Ja juuri noihin kuoriin, toukka itse on hiukan tummempi.
Mä en kyllä nyt tiedä että ketä uskoasiinä on JAUHOKOISAN toukan kuoret. eli ei niitä kait enää ole teillä. tarkista KATON rajat, kaappien kaikki kulmat ja reinat.
Niin...noh...kyllä tämä vähän kummallista on. Pitäis saada ötökät pois, mutta kun en ole koko ötököitä edes nähnyt! Siis toisaalta hyvä niin, mutta jos täällä joitain heeboja on, niin haluan niistä kyllä eroon.todennäkösesti on muuttunu. kasvatan ite jauhopukkeja niin niitten madot ainaki luo nahkansa ennen koteloitumista.
en kyllä tiiä mistä niitä nyt sitte kannattas ettiä. toivottavasti saisit ötökät pois
anteeks mut, miks sä kasvatat niitä :Ojos sattuu et ne ois jauhopukkeja niin ne ainaki viihtyy jauhoissa ja eläinten ruuissa. en harmi kyllä tuosta kuvasta osaa varmuudella sanoa minkä nahka on. muistuttaa jonkin verran jauhopukin madon nahkaa
Turkiskuoriainen on raidallinen toukkana. :/Turkiskuoriaisia. Leviää sit sieltä vaatekaappeihin ja joka paikkaan. Been there, done that.
kasvatan niitä mun liskon ruuaks, kun lähin kauppa josta niitä saan on 60 kilsan päässäanteeks mut, miks sä kasvatat niitä :O
Tuossa samassa kaapissa on ollut avoin kissanruokasäkki. Jotta onkohan ne sitten siellä?! Pitää siis roudata se säkkikin ulos.jos sattuu et ne ois jauhopukkeja niin ne ainaki viihtyy jauhoissa ja eläinten ruuissa. en harmi kyllä tuosta kuvasta osaa varmuudella sanoa minkä nahka on. muistuttaa jonkin verran jauhopukin madon nahkaa