Hääkutsuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ette

Vieras
Mitenkä etikettisäännöt sanoo siihen että jos kutsuu työpaikalta porukkaa häihinsä, mutta vain muutaman läheisemmän kenet sinne oikeasti haluaa..
Sanoin viikon alussa työpaikallani että menen kesällä naimisiin ja inhottavin juoruämmä kysyi että mikä päivä ne on , et hän varaa kalenteriin heti tyhjää sille päivälle et varmasti pääsee tulemaan.
Menin itse siinä tilanteessa aika lukkoon enkä saanut sanaa suustani, hävettää nyt sitten viedä niille muutamalle kutsut kun juoruämmää en halua kutsua niin pahoittaa kyllä mielensä ja työpaikalla helvetti irti..

Kyllä kaikkien pitäisi tajuta, ettei työpaikalta voi kovin montaa vierasta kutsua. Tärkeimmät on kuitenkin sukulaiset ja ystävät ja johonkin on raja vedettävä.

ei siitä mitän tolppailmoitusta tehty, olin aikaisemmin sanonut työkavereille ketkä tulen kutsumaan että kesällä on häät, mutta kahvipyödässä oli juttu sitten lähtenyt pikkusen lentoon heillä.

Mitenkä etikettisäännöt sanoo siihen että jos kutsuu työpaikalta porukkaa häihinsä, mutta vain muutaman läheisemmän kenet sinne oikeasti haluaa..
Sanoin viikon alussa työpaikallani että menen kesällä naimisiin ja inhottavin juoruämmä kysyi että mikä päivä ne on , et hän varaa kalenteriin heti tyhjää sille päivälle et varmasti pääsee tulemaan.
Menin itse siinä tilanteessa aika lukkoon enkä saanut sanaa suustani, hävettää nyt sitten viedä niille muutamalle kutsut kun juoruämmää en halua kutsua niin pahoittaa kyllä mielensä ja työpaikalla helvetti irti..

ei siihen oo mitää etikettisääntöä. Ne kutsutaan ketkä halutaan.

Mäki olin ainoa meidän työpaikasta joka sai kutsun työkaverin häihin. Eikä siitä mitää sotaa syntyny.

ja jos joku vetää herneet nokkaan niin antaa palaa vaa..:D

[QUOTE="älyhoi";23268857]ei siitä mitän tolppailmoitusta tehty, olin aikaisemmin sanonut työkavereille ketkä tulen kutsumaan että kesällä on häät, mutta kahvipyödässä oli juttu sitten lähtenyt pikkusen lentoon heillä.[/QUOTE]

Ja vain yksi nimemerkki sallitaan samassa viestiketjussa ;) Oletettavasti sinä "älyhoi" olet siis ap?
Ja keskusteluahan ei sitten voinut lopettaa? Tai ilmoittaa että kaikkia kun ei millään pystytä kutsumaan jo tilanpuutteen vuoksi tms?

mul kutsui yks tuttu itsensä kuopuksemme ristijäisiin vähän samaan tyyliin ku sun työkaveri itsensä häihin. itse toimin niin etten ollut missään tekemisissä ennen ristijäisiä ja yksinkertaisesti jätin kutsumatta. ei kehdannut tämä tuttu ees kysyä ristijäisistä jälkeenpäin mitään, tajusi kai itsekin hölmöytensä.

Alkuperäinen kirjoittaja noseapälyhoi;23268983:
itse en ollut mukana siinä keskustelussa silloin. ja turhaan sinä tuut tänne vikisemään. joku ongelma kenties?

Oletpa ihanan asiallinen :D
Ensin vaihdat nimimerkkiä kokoajan samassa viestiketjussa ja sitten puhut itse asiaa ristiin astiin :D Eli olitko mukana keskustelussa vai et ja jos et ollut niin miksi et voi silti sanoa näille juoruämmille että hei tila ja budjetti on rajallinen ja emme millään pysty kaikkia halukkaita kutsumaan vaikka itse mieli tekisikin, muistutat vielä kauniisti että kun kumppaninkin puolelta on tulossa vieraita että häät ei ole vain sinun juttusi jonne vain sinä yksin päätät vieraat ;)
Monesti nämä työkaverit naapurit ym ei juuri muista sitä että tosiaan kun kaksi ihmistä menee naimisiin niin sitä toki on ensisijalla ne molempien puolen mummot kummit sisarukset sedät ja tädit jne. Eli siitä nopasti tulee iso joukko ;)

Yhteistyössä