Hui, meni yöunet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MolliMelooni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MolliMelooni

Aktiivinen jäsen
07.06.2009
12 569
-2
38
Häme
Mikäköhän hitto kävi viime yönä.

Heräsin joskus sudenhetkenä siihen, että tytön kamarissa paloi työpöydän valo. Nukutaan siis samassa, verholla jaetussa tilassa vintin eri päissä, joten ollaan aika lähekkäin. En kuullut ennen valon syttymistä mitään, tyttö ja mies nukkuivat sikeästi. Kissaa en nähnyt tytön huoneessa, mutta siinä unen pöpperössä en kai ollut kaikkein terheimmillänikään. Lamppu on siis kiinni pöydässä, syttyy kosketuspinnasta lampun varren alaosasta.

Yö meni pitkälti valvoessa, kun siinä pimeydesä alkoi pienessä päässään henkilö kehittää ties mitä kummituksia. Etenkin kun tyttö niitä nukkumaanmennessä aina pelkää. (tämä on alkanut päiväkodin kummitusleikeistä tms, eli ei mitään sixth sense -matskua)

Hyi.

"Lamppu on siis kiinni pöydässä, syttyy kosketuspinnasta lampun varren alaosasta."

siis joku "hipaisukytkin" tjms. eikä tavanomainen "käyttövipu"kytkin.

semmoisethan nyt voivat syttyä vaikka erilaisista häiriöherätteistäkin, vaikka vuodevaatteiden staattisen sähkövarauksen vuoksi.

mutta jos tyttöä pelottaa, nin aika ilmeistähän se on laittaa itse valo päälle...

Näin mäkin oletin, kun menin sitä lamppua sammutamaan. Mutta sillä on sängyn vieressä yölamppu, jonka kyllä ennemmin ehkä sytyttäisi kuin lähtisi pimeässä hortoilemaan työpöydälle. Lisäksi se oli unessa, kun menin sitä lamppua sammuttamaan.

Kissaa mä epäilisin, nimenomaa tuon hipaisukytkimen takia, jos se on onnistunut jollain hännällä tms osumaan siihen ja loikkimaan pakoon hipihiljaa kun kuuli mun nousevan.

Tiedän fiiliksen, itse nukahdin viime viikolla mökillä ollessamme sohvalle, heräsin välillä ja suljin telkkarin. Hetken kuluttua heräsin ihme "välähdykseen", ihan outo, ja kun avasin silmät oli telkku taas päällä ja ulkovalo joka syttyy vaan liikkeestä paloi.
Vähän aikaa mielikuvitus juoksi, päätin sitten kömpiä miehen viereen turvaan :D

siis heräsit ja huomasit valon palavan vaiko syttyikö se sillä hetkellä kun olit jo hereillä? Sehän on voinut palaa jo vaikka kuinka kauan ennen kuin heräsit.. ja kissa luultavimmin ollut asialla.

[QUOTE="vieras";23262627]siis heräsit ja huomasit valon palavan vaiko syttyikö se sillä hetkellä kun olit jo hereillä? Sehän on voinut palaa jo vaikka kuinka kauan ennen kuin heräsit.. ja kissa luultavimmin ollut asialla.[/QUOTE]

Voi olla, että vaan luulen havahtuneeni siihen kun valo syttyi ja se onkin palanut pitempään. Kyllä uskon luonnolliseen selitykseen tällekin kauhukokemukselle. Van on mielekuvitus ihmisellä sen verran kiero, että pelko puski pintaan pimeässä.

Olentko pystyttänyt teltan?
Merkiksi kuin kukon heltan...
Älä edes nää unta,
söisin mieluummin vaikka lunta!

Lumiko sua enempi miellyttää
vaikka olisi myös teltta tää
harhaa vain se lie kuin puhdas vaippa
suuhus vie ja koe ruuansulatushaitta
sen sijaan kamu illalla rento kuin kanan heltta
voi aamulla palkita kuin beduiinin teltta
Näät sekä unet että huimat korkeudet
takaan että vaiukuttunet