98%raskaana, tänään haamu testiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maikkulainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maikkulainen

Vieras
Huomenta! Osaako kukaan sanoa miten toimia kun olen jo tehnyt kaksi negaa ja tänään sain haamun raskaustestiin ja melko varmasti raskaana ollaan.. Voiko mennä terkkariin, jotta saa varmuuden, pitääkö varata aika??

Oireet: vatsakipua, semmosta pistävää, menkat tietysti myöhässä ja muutenkin kroppa on ihan erilainen..

Ei jaksais enää odottaa ja arvailla, tahtois jo kuuluttaa koko maailmalle että vihdoinkin!!

Onko kellään kokemuksia?

tk:n testiin, mut kannattaa sanoa siellä et kuukautiset on kaksi viikkoa myöhässä koska se on se raja. Meillä ainakin ottavat sen kun menee vaan labranluukulle ilmoittamaan että halua raskaustestiin.

[QUOTE="assa";23259663]Mulle tehtiin virtsasta testi, kun oli viikon menkat myöhässä. Verikoetta ei tehdä, ellei ole todella hyvä syy.
Mikä kp sulla on?[/QUOTE]

Kiertopäivä 36 on tosiaa menossa. Epäsäännöinen tuo kierto meinaa olla. Joten kai tässä turhaan hätäillään. Testailin ovulaatiota aina kp14 asti mut lopetin leikin kesken jotaa kp 18, sitä ennen tuli vain haamuja. Jotenkin on niin vahva tunne nyt:)

99% raskaana. :D Toivottavasti olet täysin raskaana. ;) No joo... Mutta siis saat kyllä varman tuloksen kotonakin, jo ehkä päivän tai parin päästä jos testaat.

Kiitos asiallisesta viestistä:), jos raskaana ollaan niin pitää perustaa oma profiili tänne ja siirtyä odottajien puolelle:)

Huomenna taas uusiksi! Olen vaan lähdössä matkalle parin viikon päästä niin siksi täällä kiirehdin...

Yhteistyössä