voi kiva..en saa toimeentulotukea kun en saa tiliotteita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voepersus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voepersus

Vieras
mahtava tilanne..tipahdin ihan tyhjän päälle ja minulla on spankissa tili mihin on vain se electroni kortti millä laskut jne maksaa.
no toimeentulotukea hain tälle kuulle ja koitin saada spankista tiliotteita niin enpäs saakaan kun mun ajokortti on vanhalla sukunimellä!
vaativat uutta todistusta ja kivointa ettei tule rahaa vasta kuin ensikuun 24 päivä mistä on varaa käydä ajokortti uusimassa ja passi kuvissa =(
voe hitsin pimpulat!
ette usko kuinka ottaa kupoliin.......niin ajokortti on kuukauden vanha kun aivan totaalisesti unohtanut sen uusia naimisiin menon jälkeen =(

Niin, eikö nettipankista saa tulostettua 3 kk viimeiset tapahtumat.

ei ole tuollaisia netti pankkeja enkä saa niitäkään ennekuin on oikea henkkari=(
ja otin tuon 1euron maksavan tiliotesaldo jutun pankkiautomaatilta ja ymmärettävää on ettei se kelpaa =(
kaikki muut liitteet ja tuloselvitykset on mutta ne hemmetin tilotteet,syö pientä ihmistä niin paljon ettei voinut tuon vertaa prismassa joustaa ja antaa että saisin elämiseen rahaa=(

miten kukkaa voi elää nykyaikana enää ilman nettipankkitunnuksia?? eikö maksuautomaateilla laskujen maksaminenkin jo maksa jotain extraa. hohhoh, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis jos ei ole tajunnut pankkitiliä avatessa pyytää myös niitä nettipankkitunnuksia. sieltä saisi printattua sossun vaatiimat lapuskat.

[QUOTE="toope";23254416]Otitko niin köyhän miehen että sossun luukulla jatkuu asiointi? Yhteiskunnanko pitäsi sinulle uusia ajokertteja myöten kaikki?[/QUOTE]

Mikäs idiootti se siellä loistaa,taidat itse olla joku loinen!
minä jäin työttömäksi työpaikan mentyä yllättäen alta ja mies on ollut sairaalassa kohta 3kuukautta!

vastaa nyt eikö sulla oo muka nettipankkiin tunnuksia?!

ja ei oo prisman vika ettei sulle annettu tiliotteita. prisma ei liity s-pankkiin nykyään mitenkään kun siitä tuli oma pankkinsa. niitä sitoo pankkilait, eikä ne voi tiskin alta antaa mitään kuten ei muutkaan pankit. "ois voinu prisma vähän joustaa" öh..

Kaksi tyhjätaskua löytäneet toisensa mutta niinhän se sanontakin menee että
kyllä kirja kantensa löytää

Pyytäkää omilta vanhemmiltanne vaikka jälkikäteen häälahjaksi rahaa elämiseen.

[QUOTE="pummi";23254421]siis eiks sulla oo nettipankkitunnuksia sun s-tilille, jotta voit maksaa sieltä laskuja? jos se on sun ainut käyttötili? tosi outoo[/QUOTE]

ei minulle niitä ole koskaan tarjottu enkä ole niitä koskaan tarvinutkaan enkä myöskään mitään että tiliotteet tulee kotiin..siksi nyt sitten ottaa päähän kun eivät voi joustaa sen vertaa ja antaa niitä kun kuitenkin kortissa on mun pärstä ja muut tiedot sukunimi vain väärä=(

ei minulle niitä ole koskaan tarjottu enkä ole niitä koskaan tarvinutkaan enkä myöskään mitään että tiliotteet tulee kotiin..siksi nyt sitten ottaa päähän kun eivät voi joustaa sen vertaa ja antaa niitä kun kuitenkin kortissa on mun pärstä ja muut tiedot sukunimi vain väärä=(

mulle ainakin tarjottiin heti ne tunnukset.Melkosta huolimattomuutta ja varsinkin jos on sossun asiakas....
niin sä ehkä tiedät et sä oot sä mutta se pankkitäti ei.Hyvä että ovat tarkkoja.

Mikäs idiootti se siellä loistaa,taidat itse olla joku loinen!
minä jäin työttömäksi työpaikan mentyä yllättäen alta ja mies on ollut sairaalassa kohta 3kuukautta!

No jo on ollut rankat hääbileet :O Eikös nuo kortitkin pidä 3kk sisällä uusia?
Kai sinä nyt sait jotain rahaa sieltä töistä kun lopputilin maksoi, sossu toki ottaa ne huomioon.
Olet kai laittanut liittoon jo hakemukset?

Yhteistyössä