No nyt on sitten jännitystä munkin elämässä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Olen joskus palstallakin avautunut mun stalkkeri eksästäni, joka tosiaan odotteli mua viime keväänä useita kertoja talomme ulkopuolella, aneli takaisin, osteli lahjoja jne. Homma meni senverran yli, että uhkasin sitä lähestymiskiellolla.
No nyt:N.kuukausi takaperin kuulin exäni eronneen naisystävästään- ei ollu mulle mikään ylläri. Soittelee, anelee taas takasin, hyvin tietää että olen naimisissa. Tämä myös luulee, että mut voi ostaa lahjoilla ja rahalla. Selittää mulle, että tahtoo elättää mut, niin mun ei tarvitse koskaan tehdä töitä, ja saan kaiken. Luulee raukka ihan oikeasti, että kaikki naiset voi noin vaan ostaa.

Voitte vaan arvata, kun tuo ei lopeta soittelua jne. että se lähestymiskielto oikeasti rapsahtaa kohta. Mua ahdistaa, jos se taas ilmaantuu ovelle, eikä lopeta soittelua, sillä on ihan selkeästi joku ihmeen pakkomielle. Ja olemme siis eronneet 8 vuotta sitten...
tämä on siis turhispurkaus...

[QUOTE="vieras";23247656]Pelottaako sinua, vai ahdistaako vain? Ts. onko mies vaarallinen, vai pelkästään epätoivoinen?

Kuulostaa kamalalta![/QUOTE]
en usko kovinkaan vaaralliseksi, en ole ainakaan nähnyt käyttäytyvän agressiivisesti, mutta silti jonkinverran pelottaa ja toki myös ahdistaa, jos se aloittaa taas saman touhun kuin viimevuonna- sillon en kyllä vie edes koiraa pihalle yksin..

[QUOTE="vieras";23247744]Oliko merkkejä oudosta käyttäytymisestä jo seurusteluaikana..? Hui, pelkään että oma poikaystäväni alkaa samanlaiseksi jos joskus saan voimaa erota..[/QUOTE]
Hieman liian omistushaluinen, ja kun miettii, että seurustelustamme on jo kuitenkin 8-vuotta aikaa, niin pidän tilannetta hyvinkin omituisena.

Sehän on ihan päästään pimee, ei kukaan roiku eronneessa 8 vuotta, ei ainakaan joksus rakastunut :| Sä olet sille pakkomielle :( Kauanko ehditte olla yhdessä? Onko teillä yhteisiä lapsia?

Yhteistyössä