M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No on varmaan vaarallista jos sen verran on ylipainoa että tuollaista tapahtuu,vai käsitinkö nyt ihan oikein?
Ja ihan sen ylipainon takia,ihon rikkoontuminen nyt ei hengenvaarallista ole.
Olen laihduttanut normaalipainoon vajaa 50kg kaikenkaikkiaan ja nyt on alkanut tälläset ongelmat![]()
Se on tosi kipeä ja rikki se iho.Auts, varmasti kipeä... Kotihoitona juuri tuo puhtaana pito ja kuivana pito. Ja jotenkin mahka ylös ja ilmakylpy vois olla poikaa. Tosin, jos ei pian näytä paranemisen merkkejä menisin näytille, voi pianki mennä pahaksi kun o kuitenkin paikka missä iho liikkuu ja hikoaa...
Edellä mainittujen lisäksi esim. vanhoista lakanoista saa mainioita kosteutta imeviä siteitä, joka voi saada ainakin jonkun aikaa pysymään poimun alla.
Se on tosi kipeä ja rikki se iho.
Ei näytä asettuvannäyttäs jopa että se leviää
Huomenna täytyy varmaan soittaa lekuriin
Huolettaa vaan niin![]()
Olette kommentoijat joitain teiniäitejä?
Kypsemmällä iällä kuin synnyttää, ei maha palaudukaan enää niin helposti. On myös kiinni geeneistä ja alemmista vatsalihaksista.
Itse odotin kaksosia, maha oli valtava ja nyt mulla on roikkuva mahapussi ollut siitä asti.
En ole teiniäiti vaan sain kolmannen lapsen 33-vuotiaana ja ei todella roiku maha mihinkään suuntaan. :O Ei lapsen saanti ole mikään tekosyy olla pitämättä itsensä kunnossa.
En ole teiniäiti vaan sain kolmannen lapsen 33-vuotiaana ja ei todella roiku maha mihinkään suuntaan. :O Ei lapsen saanti ole mikään tekosyy olla pitämättä itsensä kunnossa.