Kumpi mies olis parempi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ella_Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ella_Milla

Vieras
Jos ois kolme miesvaihtoehtoo ni mikä olis paras ja mikä huonoin. Ja en tarkota että nää kaikki olis mun vaihtoehtoja mut osa on. Itte oon 22v.

A) Aika varakas mies iköä 33. Kroppa ok mut ei treenattu miteskää. Ammatti Key Account Manager. Hyvä luonne, mukava ja huomio naista. Sängyssä hyvä.

B) Normiopiskelija ikä 25v. Ei kauheesti rahaa mut ehkä myöhemmin. Ei kauheen kunnianhimoinen mut varmaan pääsee johonkin ok hommaan. Todella mukava, mutta vähän pinnallinen, mut hyvällä tavalla. Käy salilla ja sen näkee. Ihan ok sängyssä, mut kaikki lihakset ei salilla kasva :(

C) Semivarakas, mut aika laiska. Ikää n. 30. Hiukan plösö. Käyny yliopiston mut tutkinto jotain josta ei saa töitä. On aatelinen ja omaa kummallisen nimen, ehkä jonkun mielestä hienon. Sängyssä varmaan aika bore. Jutut boreja. Silti ihan siedettävä muuten.

Vois antaa kans jokku prosentit tai arvosanat ?

No onpa sulle tullut trauma siitä, että sun ystäväs on saanut oikein aatelisen miehen... Voihan jestas sentään. Oletkohan nyt ottanut tämän vähän turhan raskaasti... Myönnä, että olet helvetin kateellinen, miksi sä muuten koko ajan jauhaisit siitä yrittäen vähätellä ystäväsi suhdetta ja miestä?

[QUOTE="vieras";23242892]No onpa sulle tullut trauma siitä, että sun ystäväs on saanut oikein aatelisen miehen... Voihan jestas sentään. Oletkohan nyt ottanut tämän vähän turhan raskaasti... Myönnä, että olet helvetin kateellinen, miksi sä muuten koko ajan jauhaisit siitä yrittäen vähätellä ystäväsi suhdetta ja miestä?[/QUOTE]

En todellakaan ole kateellinen, varsinkaan nyt kun tiedän ettei toi aatelisuus mitään merkkaa. Eri asia olis jos olis joku paroni tai kuningas :)

C olis paras. Kyllä aatelisuus kertoo siitä, että veri on jaloa ja jättää lähes poikkeuksetta tavalliset tallaajat taakseen. Ehdottomasti ottaisin C:n ja kehottaisin suakin tekemään kaikkesi, että saat tuon kalan napattua kun kerrankin vesiisi uinut. Ei välttämättä toistu usein. Vapailla markkinoilla erittäin harvoin. Nappaa kiinni jos voit!

[QUOTE="Minde";23242935]C olis paras. Kyllä aatelisuus kertoo siitä, että veri on jaloa ja jättää lähes poikkeuksetta tavalliset tallaajat taakseen. Ehdottomasti ottaisin C:n ja kehottaisin suakin tekemään kaikkesi, että saat tuon kalan napattua kun kerrankin vesiisi uinut. Ei välttämättä toistu usein. Vapailla markkinoilla erittäin harvoin. Nappaa kiinni jos voit![/QUOTE]

Miten niin veri on jaloo, aika tyhmää väittää tommosta , samaa verta se on kuin muilla. Tosiaan sen perusteella ei kai valita että onko aatelinen vai ei. Ehkä jos muuten ois ihan tasoissa kaks miestä ja toinen olis aatellinen niin sitten saattas mennä se aatelinen ohi mut ei muuten vaan siksi että ois aatelinen.

Kuinka paljon noita aatelisia on Suomessa ? Ei missään lukenu selvästi muutakuin etä sukuja on jotain pari sataa (eli aika hirveesti kumminkin ei mitään harvinaista).

Joo kiitti vastauksista itekkin aika samaa mieltä, että A ois paras. Mutta jos laittas vielä omii perusteluita. Mikä ratkasee ? A:ssa on se pieni ongelma että on periaattees varattu, mutta suhde tosi huono ja loppumas.

No mut täähän riippuu täysin siitä millainen nainen on. Ja kenen kanssa sopii parhaiten yhteen. Jos toinen on 'bore' tai 'siedettävä' niin tuskin jaksaa sellaisen kanssa olla. Ja kun ne vaihtoehdot ei oo tossa kaikki, maailma on miehiä pullollaan! Kaikki kuulostaa vähän kehnoilta, varsinkin jos A.kaan ei ole vapaa. (A ei siis ole mun suosikkivaihtoehto, mutta kuvailet sen niin että tuntuu että sua kiinnostaa se eniten)

Jos mulla itselläni olisi ok toimeentulo, miehen varakkuudella tai toimeentulolla ei olisi merkitystä. Sivistystasolla olisi jonkin verran merkitystä (mutta se ei ole suoraan luettavissa miehen ammatista tai koulutuksesta). Riittäisi että olisi panettavan näköinen ja sänkykäyttäytyminen miellyttäisi sekä käyttäytyisi suurin piirtein yhteiskunnan normien mukaan.

Tajuaako aloittaja, että on muokannut vaihtoehdot niin, että kukaan ei valitse noilla infoilla C:tä? Melkoista itsepetosta, jos saat kiksit siitä, että porukka valitsee esim. A:n.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikenlaista sitä näkee;23243091:
Tajuaako aloittaja, että on muokannut vaihtoehdot niin, että kukaan ei valitse noilla infoilla C:tä? Melkoista itsepetosta, jos saat kiksit siitä, että porukka valitsee esim. A:n.

Mitä frendin kans puhuttiin nii oltiin ihan samaa mieltä että ei oo mitenkää muokattu.

Ja mitä tohon että tommoset miehet on aina varattuja... ei pidä paikkaansa, aika moni tommonen mies ettii justr sellasta oikeeta. Siis A-tapaus. Ja A:la on oikeesti toi suhde loppumas, ei oo mitään paskanjauhamista. A:ssa on sellainen juttu kyllä, joka ei tosin mua haittaa, että sillä on edellisestä suhteesta kaksi lasta. Ollu naimisissa. Mut nainen oli sellainen hirviö, ettei oo missään tekemisissä. Eikä ne lapsetkaan kauheesti kai merkkaa koska nainen ominut ne itselle jne jne.

Mut nytt mun tarttee mennä kouluun, että saan sen hyvän ammatin itelle hommattua. Ei tosiaan oo tarkotus elää miehen siivellä vaan hommata ite hyvä homma.

Älä valitse ketään jos ei ole pakottava tarve.

Sitten ku rakastut, et mieti et kukaa saa prosentteja 55% tai muuta, vaan se on menoa 1000%. Silloin tuntuisi esineellistämiseltä ja loukkaavalta lista ja prosenttilasku elämänkumppanin valinnassa.

ja ikäähän tekstin perusteella oli ap:llä maksimissaan 15...huoh näitä pentuja. tämä ois ollut paljon kiinnostavampaa jos olis kysynytkin toisinpäin, kuka on ap:stä kiinnostunut:
a) varattu, mukava ja pidetty mies jolla edellisestä liitosta pari lasta, tietää mitä elämä (myös parisuhteessa) on.
b) perustyyppi, opiskelut kai loppusuoralla ammattiin josta pitää. seurustellut mutta aikaisemmin mikään ei ole kolahtanut.
c) ilmeisesti ruotsinsuomalainen varakkaan perheen vesa

[QUOTE="vieras";23243189]ja ikäähän tekstin perusteella oli ap:llä maksimissaan 15...huoh näitä pentuja. tämä ois ollut paljon kiinnostavampaa jos olis kysynytkin toisinpäin, kuka on ap:stä kiinnostunut:
a) varattu, mukava ja pidetty mies jolla edellisestä liitosta pari lasta, tietää mitä elämä (myös parisuhteessa) on.
b) perustyyppi, opiskelut kai loppusuoralla ammattiin josta pitää. seurustellut mutta aikaisemmin mikään ei ole kolahtanut.
c) ilmeisesti ruotsinsuomalainen varakkaan perheen vesa[/QUOTE]

Mul on kyl valinnanvaraa, olen tyylikäs, kaunis ja sexy nainen. Ja tiedän sen. Et valinnanvaraa tosiaan piisaa siit ei oo kyse. Kyl mä oon miettiny että ei kai näist kolmest mikään oo se vaihtoehto, mutta voihan sitä silti kysellä niit mielipiteitä.

Nii ehkä toi A on sit liian vanha kummiski ja on toi kuvio hiukan outo kumminki.

Onks muuten kaikki aateliset suomenruottalaisia ?

Mun kaverilla on aatelinen vaimo tai en tiä menettikö se sen "arvon" kun meni "Möttösen" kanssa naimisiin. No piti kuitenkin oman nimen. Mutta todella mukava, fiksu ja kaunis nainen. Ja koskaan ei tehnyt numeroa tuosta aatelisuudesta. Olin autuaan tietämätön moisesta ominaisuudesta kunnes silloinen tyttöystävä asiasta lähes heti mainitsi. Silloin tyttöystäväni, joka oli muuten aikamoinen cityjuntti (maalta muuttanut muka-stadilainen) suhtautui kyseiseen naiseen muuten ihailun ja kateuden sekaisella kunnioituksella.

Ja muutkin vonit, afit, Ehnrootit ja Aminoffit joita on vastaan tullut eivät ole koskaan pitäneet numeroa asiasta. Numeron asiasta tuntuvat tekevän juuri ne pahimmat juntit.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikenlaista sitä näkee;23243303:
:D :D Joo en sitä tarkoittanut. Vaan sitä, että oli melko valikoivasti tehty noi kuvaukset. Ja miten sä voit olettaa jonkun sänkytaidoista jotain, jos ei ole mitään omakohtaista kokemusta. Ikää taitaa tosiaan olla se max 15v.

Ikää on 22v ja yleensä ihmiset sanoo että oon ikäistäni kypsempi positiivisessa mielessä. Toi on niin noloa aina sanoo että "ooks jotain 15v" ku ei oo samaa mieltä!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23243416]Nerokasta laittaa sitten kolme vaihtoehtoa =)

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

No ihan ok laittaa kun ne kaksi ekaa on ne oikeet vaihtoehdot. Ja ekakin vaan panoseuraksi.

Yhteistyössä