Kohta toi mies saa mitä ansaitsee.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kostaja

Vieras
Ryökäle on pessyt pari koneellista pyykkiä, imuroinut sekä pessyt kylppärin. Laittanut 2 eri lämmintä ruokaa sekä ollut pienen kanssa ulkona, olivat käyttäneet koiraakin puistossa. Takkakin oli tulilla kun saavuin kotiin. Mulle on sauna valmiina.
Kohta kun tuun saunasta ja pikkuisin nukkuu, mies saa ansaitsemansa mukaan :D se raukka ei vielä edes aavista mistä ja mitenpäin sen kimppuun isken, tuolla nyt hyväuskosena puolitorkkuu telkkarin eessä...... mun namipala :D
Eikös avioliittoa kuulukkin hoitaa joskus? :D

Valitettavasti tuohon ei ole muuta ratkaisua kuin ERO. Se ei ole helppo päätös mutta sinun on ajateltava omaa tulevaisuuttasi. Jätä se paskaläjä, hommaa juristi ja kyni ukko puhtaaksi. Hommaa uusi mies äläkä ikinä katso taaksesi.

Ei kuulosta kivalta. : /

Siinä vaiheessa, kun p*llua käytetään maksuvälineenä, on asiat pielessä.

Seksiä pitäisi harrastaa molempien halusta eikä siksi, että sillä hyvitetään toisen puurtamista kotitöissä tai jotain muuta vastaavaa.

Toihan on törkeetä käytöstä, mitä se tollee hyppii sun reviirille ? Käyttää hyväkseen sun poissaoloa. Kyllä tossa on nyt vakavan keskustelun paikka :D

... olispa mun mies edes joskus tehnyt jotain vastaavaa, mutta kun ei. Siihen on syy, miksi joillakin miehillä on se etuliite "ex" :D

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23240458:

Seksiä pitäisi harrastaa molempien halusta eikä siksi, että sillä hyvitetään toisen puurtamista kotitöissä tai jotain muuta vastaavaa.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23240458:

Ei vielä kuulosta mun miehenkään mielestä, kun se torkkuu, mut ootas kohta... :D
Käsittääkseni se mielummin ottaa pillua vastaan kuin munaa, sitä mulla ei tosin olis tarjotakkaan. Ja mistäs tiedät ettei meillä harrasteta tänään villiä seksiä ihan molempien halusta? Eikä hintalappuakaan kummankaan haarovälissä ole ikinä roikkunu?

Yhteistyössä