Mä vihaan meidän uutta naapuria!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kitinämuija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kitinämuija

Vieras
Sellai parikymppinen pojankoltti joka kutsuu tuvan täyteen viikonloppusin ja juhlii aamuun asti. Siis se ei oikeastaa häiritse jos nauretaan/puhutaan kovaan ääneen ja vähän rymytään, mutta musiikki. Ai vitsit sentään. Ihan uskomatonta miten kovaa se oikeesti voi kuulua. Ja se asuu meidän makkarin puolella niin että todellakin häiritsee! Oon käyny pari kertaa sanomassa ja tuloksena puol tuntia hiljaisempaa toimintaa kunnes räjähtää taas. Ja se ku rappukäytävässä virtaa tasaiseen tahtiin porukkaa edes takas ja välillä jää meidän oven taakse joko tulemaan tai menemään ja metelöimään. Ja tää oon viides viikonloppu putkeen, oikeesti vituttaa. >:(

Joo, toi olis kyllä helvettiä. Mua välillä rasittaa nää rapussa kiljuvat tenavt, mutta ne kuitenkin nukkuu jo ysiltä...huh! Mä pidän vaan peukut pydessä, ettei tähän rappuun tuu koskaan noita bilehileitä!

Ei kai auta muu kuin valittaa asiasta joko suoraan kaverille tai isännöitsijälle.

No ei todellakaan ole normaalia elämää aamuneljään asti kuunnella musiikkia ja juhlia niin että naapurissa ikkunat helisee. Todellakaan kukaan lapsiperhe ei varmasti häiritse yhtä paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;23239948:
Normaaleja elämisen ääniä, joita myös lapsiperheestä väistämättä syntyy. Jos ei kestä melua kerrostalossa, niin kannattaa muuttaa omakotitaloon.

Ei ole. Ja yleensä juhlista pitäis ilmottaa naapureille. Joten ehkä ap:lla on riesana elämäntapa bilettäjä....

Alkuperäinen kirjoittaja kitinämuija;23239957:
No ei todellakaan ole normaalia elämää aamuneljään asti kuunnella musiikkia ja juhlia niin että naapurissa ikkunat helisee. Todellakaan kukaan lapsiperhe ei varmasti häiritse yhtä paljon.

Voin kertoa, että meidän naapurin kakarat kyllä häiritsee. Pienempi itkee joka ainoa yö vähintään sen viisi tuntia ja isompi huolehtii sitten päiväsaikaan mekastamisesta juoksemalla, riehumalla, huutamalla ja etenkin hakkaamalla tavaroita lattiaan.

Ei ole. Ja yleensä juhlista pitäis ilmottaa naapureille. Joten ehkä ap:lla on riesana elämäntapa bilettäjä....

Laitoin tuon tahallani, kun yleensä täällä jokainen mamma aina selittelee omaa ja lastensa meluamistaan kerrostalossa sillä, kuinka ne nyt vain ovat niitä elämisen ääniä. Ja aina muistetaan mainita, että jos melu jotakuta häiritsee, niin ei kannata muuttaa kerrostaloon.

Omat on täälläkin murheet. Nytkin vituttaa kun naapuri ostanut uuden Skoda Octavian. Ja toinen naapuri hankkinut mökin Leviltä ja on nyt siellä.

g045.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;23239994:
Voin kertoa, että meidän naapurin kakarat kyllä häiritsee. Pienempi itkee joka ainoa yö vähintään sen viisi tuntia ja isompi huolehtii sitten päiväsaikaan mekastamisesta juoksemalla, riehumalla, huutamalla ja etenkin hakkaamalla tavaroita lattiaan.

Musiikin voi laittaa pienemmälle, vauvassa ei ikävä kyllä (ainakaa vielä) ole mute-nappia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kitinämuija;23240024:
Musiikin voi laittaa pienemmälle, vauvassa ei ikävä kyllä (ainakaa vielä) ole mute-nappia.

Pienille vauvoille ei voi tietenkään mitään, mutta kyllä vanhemmille lapsille voi. Sitä ei kutsuta mute-nappulaksi vaan kasvatukseksi. On kyllä varmasti outo asia monellekin palstamammalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;23240060:
Pienille vauvoille ei voi tietenkään mitään, mutta kyllä vanhemmille lapsille voi. Sitä ei kutsuta mute-nappulaksi vaan kasvatukseksi. On kyllä varmasti outo asia monellekin palstamammalle.

Peesi.

Mitäs jos kävisit vaikka aamulla klo 6.00 soittamassa ovikelloa ja kysymässä että onko tyyny hyvin?
Puolen tunnin päästä voisit taas mennä kysymään että olisko lainata kananmunia. Muista soittaa ovikelloa pitkään ja hartaasti aina siihen asti että ovi aukeaa.

Yhteistyössä