Lasten kalusteet tulivat:) Nyt heille tulee oikein prinsessa huone

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="mitä ihmettä";23225438]Eikös miljonäärin mukana tulekaan automaattisesti jotain kotiorjaa joka hoitaa kaikki p*skahommat? Kannattaa varmaan heti sanoa sille miehelle että palkkaa sellasen, sillä miljonäärillä voi kohta meinaan hirttää kiinni kun saa harva se viikko olla sulle kasaamassa uusia kalusteita milloin mihinkin.[/QUOTE]

Peesi. En mä kyllä itse kalusteita kokoaisi jos rahaa olisi millä palvelut ostaa :O Mikä miljonääri se tollanen onja sun tahdilla ei se kohta bisneksiään ehdi enää ollenkaan hoitaa, kun saa koko ajan olla kokoamassa ja remppaamassa jotakin -> sitten sä vedät herneet nokkaan kun mies ei tee mitään ja se siitä suhteesta :D

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja mitä ihmettä?;23225464:
Joo, mut se ei ehkä vielä tiedä että sulla on tapana vetää koko kämppä uusiksi aina 2 kk välein...
tietä ja sille sopii, kunhan vaan mä olen onnellinen:wave:mut en enää ihan sellaista jaksa harrasta, haluan nyt matkustaa paljon ja sunnitella iso pisnees kun se sanoi että jeesa minua

Voi varjele..
kun se tykkää, vaikka rahaa on se kuitenkin rakasta tehä itse nämä juttuja se on vaan mies isolla M:llä
menette näihin juttuihin mukaan? Kyseessähän on erittäin huonon itsetunnon omaava ihminen joka omaa ärsyttämisen taidon. Milannan totuus lienee erittäin kaukana näistä jutuista. Hae apua, kasva aikuiseksi ja palaa sitten asiaan Milanna hyvä.

"hmmm"
kaunis päivä tänään? Käytiin hiihtelemässä lasten kanssa ja sitten katsottiin leffaa ja syötiin poppareita. Nyt piltit nukkuvat ja me miehen kanssa avataan viinipulllo ja nautitaan toisistamme. Kiva päivä kaiken kaikkiaan!

Yhteistyössä