Onko paikalla ketään jolla on / on ollut ranteessa GANGLIO?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "auts"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"auts"

Vieras
Mulla lääkäri epäili ranteessa olevaa pattia ganglioksi muttei sieltä mitään nestettä irronnut, eli onko jollakin ollut ganglio joka ei tyhjentynyt? Kävin myös röntgenissä mutta vasta ensi viikolla lääkäri katsoo kuvat.

[QUOTE="Selma";23225198]missä aikamuodissa on taipuneet on ja on ollut? ;) Kertokaas mulle, meidän 9v käski kysyä
Ei ole ollut[/QUOTE]

Siis mitä tarkoitat tuolla aikamuodon taivutuksella? On=on parhaillaan, on ollut= on joskus ollut ganglio muttei ole enää... Siksi noiden on ja on ollut välissä on kauttaviiva.

on kasvanut "patti" ranteeseen, mutta en oo viel kerennyt näyttää sitä kellekään. ei oo toistaiseks ollut kipeä, mutta ihan silmissä on kasvanut tän vuoden puolella.

aika monilla äideillä on kaikenmaailman muhkuroita tullut, mutta tota ganglio-sanaa en oo aiemmi kuullut. Parin viikon päästä on th, osaakohan se sanoa mitään vai..?

itse kävit siis lekurilla?

on kasvanut "patti" ranteeseen, mutta en oo viel kerennyt näyttää sitä kellekään. ei oo toistaiseks ollut kipeä, mutta ihan silmissä on kasvanut tän vuoden puolella.

aika monilla äideillä on kaikenmaailman muhkuroita tullut, mutta tota ganglio-sanaa en oo aiemmi kuullut. Parin viikon päästä on th, osaakohan se sanoa mitään vai..?

itse kävit siis lekurilla?

Kävin ihan lääkärillä, tuo ganglio on siis hyytelörakko ja sen pitäsi vissiin tyhjentyä ruiskulla. Mulla on joskus aikoinaan murtunut ranne ja patti on just siinä murtumakohdassa.

Mulla on. Tulee ja menee rasituksen mukaan. Nyt parhaillaan ei ole kun ihan pieni, ei ole kipeä tällä hetkellä. Syksyllä sen lääkäri tyhjensi ja pruuttasi muistaakseni kortisonia tilalle...pysyi aika kauaan kokonaan pois noilla keinoin. Yksi tapahan on, että leikkauksessa poistetaan koko rakkula niin ei kerää enää nestettä uudelleen.

Mulla on patti, mut ei viel otettu näytettä koska on laaja-alainen ja pienehkö. Särkee ajoittain. Ollut parisen viikkoo ja ei ole muuttanut muotoaan. Lekuri vain sano, et tarttis pitää sidettä ja ottaa tarvittaessa särkypillereitä. Jos pahenee ja isonee, uudestaan lekuriin.

Mulla on ja on monta kertaa tyhjennetty. Joskus sen saa itsekkin puhkeemaan kun sopivasti napsauttaa pöydän reunaan tai vaan painelee kovasti. Mut valitettavasti tuntuu aina vaan uusivan.

Mulle ilmestyi ns.tollanen patti tossa viime syksynä..se oli jonkinb sortin gaglio kait,lääkäri yritti ottaa nestettä siitä patista mut ei siit mitää nestettä saanut otettua..lähetti vaa sit mut eteen päin...kävin sit viel toisel lääkäril joka sen tutki..ja se totes että se voidaan leikata pois..luultavasti vaa jonku sortin hankauma/rasituksen aiheuttama...se oli mun vasemman peukalon ja etusormen välissä se patti...sitä ei särkeny koskaa ja se kasvoi kokoaan jonku verran mut ei pahemmin.
tuloksissa luki leikkauksen jälkeen että se ei ollut mikään kummenpi..vaan joku ns liika iho patti syntyny rasituksesta..hevos hommia teen ni tullu varmaan siitä ku joka päivä on se talikko ködessä ja siinä kohtaa se jsut on..

Yhteistyössä