kauanko on menny, että kuukautiset palaa normaaliksi e-pillereiden jälkeen?

24.02.2011
593
0
16
hedelmällisyys kait säilyy normaalina e-pilsujen käytön aikana ja kierto palautuu samanlaiseksi kun ennen pillereitä.

mä olen lopettanut pillerit kerran kun haluttiin lapsi. menkat tuli nopeesti ja 2.kierrosta raskaaksi.

oon luovuttanu 3 kertaa munasoluja jolloin loeptin pillerit ja hormoni pistokset alotettiin vasta ekasta luomukierrosta ja kaikki noi tuli nopeesti.

vikastakin luovutuksesta on jo aikaa ja söin pillereitä. nyt lopetin ne jo viimevuonna eikä ole näkynyt tyhjennysvuotoo eikä omiakaan kuukautisia..!
mulla oli selviä ovisoireitakin,mutta koska en oo raskaana ni tuskin se ovis oli. tai koska menkat ei alkanu siittä 14 pvän jälkeen ni ei siis ollu senkään takia ovulaatio.

kauanko siis on normaali aika odottaa kuukautisia kun ne aikasemmin on palautunu heti?

Viimeksi muokattu:
No ovulaatio voi tulla vasta pillereitten lopettamisen jälkeen, eli menkat voi olla "myöhässä" useita viikkoja..Melkein jos alkaa olemaan pari kk pois, niin kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä et niitä sitten vähän avitetaan hormooneilla...

No ovulaatio voi tulla vasta pillereitten lopettamisen jälkeen, eli menkat voi olla "myöhässä" useita viikkoja..Melkein jos alkaa olemaan pari kk pois, niin kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä et niitä sitten vähän avitetaan hormooneilla...

mulla oli selviä ovisoireita 10.2 mutta ne tosiaan saatta sit olla ihan jotain muuta. olin kyllä varma että on ovulaatio.
kai se on kohta pakko sitten lompsia lääkäriin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä