houkuts on niin suuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuumottaa

Vieras
harrastaa seksiä ilman kondomia... On niiiin pitkä aika siitä kun viimeksi sai paljasta munaa..heh :D No kait sitä sitte taas saa kun/jos lisää lapsia hankitaan miljoonan vuoden päästä...

no mitä tiedän ettei tänään ole just sellainen päivä että voisin tulla raskaaksi?

No jos pitäisit hieman kirjaa menkoista ja tuntemuksisat niin tietäisit varmaan noin suunnilleen millon sun ovis on. Mutta et kuitenkaan joka päivä oo hedelmällinen. Mut tolla asenteella et mistä mä tiedän et just nyt en tulis raskaaks ni ei kannatakkaan panna paljaalla. On turvallisempaa mennä kortsulinjalla.

No jos pitäisit hieman kirjaa menkoista ja tuntemuksisat niin tietäisit varmaan noin suunnilleen millon sun ovis on. Mutta et kuitenkaan joka päivä oo hedelmällinen. Mut tolla asenteella et mistä mä tiedän et just nyt en tulis raskaaks ni ei kannatakkaan panna paljaalla. On turvallisempaa mennä kortsulinjalla.

Itseasiassa perehtynyt hieman asiaan ja kiertoani seuraillutkin joskus jopa parikin vuotta putkeen. Ja kyllähän se on tosi ettei raskaaksi voi tulla joka ikinen päivä. Mutta on hyvin vaikea ennustaa koska se ovulaatio on tulossa. Lisäksi itse olen raskautunut hieman omituisissa vaiheissa kiertoa ja sekin hieman vaikuttaa tähän etten uskalla luottaa kyseiseen menetelmään.

Yhteistyössä