A
"aloittaja"
Vieras
Osaako joku sanoa mikä on kyseessä. Käytin vauvaa 5kk nla.ssa ,jossa se morotti tosi selvästi, kun se puntarilla jännitti niskaa ja piti päätä koholla. Sitten kun se laski pään niin se säikähti kunnolla, jolloin kädet meni ihan suoriks sivuille.. Terkkari puhui jotain, et yleensä moroheisjasteet ruukaa häipyä jo ennemmin. No nyt oli 6kk nla. jossa sijainen kyseli vauvan jäykkyydestä. Ja sen mielestä se oli jonku verran jäykkä, mutta sanoi ettei sil oo oikeen kokemusta juurikaan asiasta et aiko mun omalle terkkarille viel puhua ja kysellä, että tarviiko surata asiaa.
Mua tietenkin nyt huolettaa, mutta mun mielestä vauva on kyl aika lailla ihan normaali. Oppi kääntymään 5kk iässä. Musta tuntu et vauva vaan jännitti uutta ympäristöä ja oli siks normaalia jäykempi mitä kotona. Munkin mielestä se saattaa aavistuksen olla "normaalia" jäykempi mitä muut vauvat meil on ollut, mut en oikeen usko, että olis mitn kummosempaa. Kertoaa kokemuksia! Kiitos
Mua tietenkin nyt huolettaa, mutta mun mielestä vauva on kyl aika lailla ihan normaali. Oppi kääntymään 5kk iässä. Musta tuntu et vauva vaan jännitti uutta ympäristöä ja oli siks normaalia jäykempi mitä kotona. Munkin mielestä se saattaa aavistuksen olla "normaalia" jäykempi mitä muut vauvat meil on ollut, mut en oikeen usko, että olis mitn kummosempaa. Kertoaa kokemuksia! Kiitos