Kun ette usko että olen aito niin banni jo poistui ja nyt kirjoitan vanhasta nimimerkistä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";23217523]jotenkin hulvaton toi "tein töitä niin, ettei terveys enään kestänyt " :D[/QUOTE]

no mutta totta se oli aamut ja yöt töissä vaan sen takia että kaikki olisi ja kun rahastakin tykkään suoraan sanottua

[QUOTE="vieras";23217544]Uskomattoman typerää. Kun nykyinen pistää sinut pihalle, niin sinulle ei jää mitään. Jonkun mielestä varmaan kyllä ihan oikein.. Uusi ei ainakaan ilman avioehtoa sinua nai.[/QUOTE]

Se jo sanoi mulle että kaikki puoleks kun olen ensimäinen ja viimeinen vaimo hänellä. Ja se osti mulle jo hirveästi omaisuutta että kyllä se on vaan ihanaa

Minusta tuntuu, että ap:n eksä on lopulta aika tyytyväinen. Oma talo ja omaisuus jäivät ja nyt ei enää tarvitse edes tehdä ylitöitä ap:n elättämiseksi. Jää aikaa hakea itselle joku täysipäisempi nainen.

Et kai sä kaikkea oikeasti vaan anna exälle? Mieti lapsiasikin, jos uusi heivaa sut pihalle. Kuten joku jo kirjoitti.

Asuuko muuten lapsesi tässä isossa lukaalissa?

Pistä se uusi rikas mies ottamaan itsellesi kunnon eläkevakuutus tai muita sijoituksia omille nimillesi, jotta sulla on edes joskus jotain vanhuuden turvaa, kun eläkevakuutusmaksuja olet tuskin kovin paljon maksellut ja tuskin tulevaisuudessakaan töitä teet- on sitten jotakin millä elellä jos mies potkasee tyhjää/ottaa eron eikä jätäkään sulle mitään.

Taitaa siellä yks tietty mode jo odotella valmiina bannaamaan, sormi banninappulalla :p Ajattelee tietysti, että antaa Savannan nyt vähän aikaa riekkua, ja sit lätkästäänkin vähintään puolen vuoden banni :p

Itse haluaisin joskus kuulla sen vastapuolen mielipiteen ja totuuden moniin täälläkin ruodittuihin asioihin. Saisivat nämä ihmiset kuulla itsestään myöskin totuuksia välillä korvat punaisena, ei taitaisi olla kovin mukavaa.

Yhteistyössä