Moneltako paketit yleensä noudettavissa postista lähetyskoodilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulle ainakin on yleensä tullu tekstari siinä 14-15 aikaan,kun paketit on noudettavissa..kokeilin hakea lähetyskoodilla ( tekstria ei siis ollut tullut ) kun sivulla oli merkintä,että saapunut postiin,muttei niitä vielä sillon saanut..

Vaihtelee varmaan ihan toimipisteittäin. Meillä asiamiespostissa (Shell) paketit on joskus jo puolilta päivin ja joskus vasta viiden jälkeen.
Jos ei netistä pääse seuraamaan niin kannattaa vaikka soittaa että onko päivän paketit jo tulleet.

[QUOTE="joo";23214869]Miksei saanut? Omituista![/QUOTE]
Yleensä kyllä saa mutta voi käydä niin että jossain asiamiespostissa jossa homma ei ole niin hyvin organisoitua kuin "oikeassa" postissa, paketit vaan puretaan autosta jolloin samalla luetaan viivakoodit joka kuittaa paketin saapuneeksi. Varsinainen hyllyihin lajittelu saattaa tapahtua vasta myöhemmin kun henkilökunnalla sattuu olemaan siihen aikaa. Tällaisessa tapauksessa on vähän hankala lähteä etsimään sitä yhtä pakettia jostain isosta epämääräisestä kasasta.

Näin on käynyt meidän asiamiespostissa.

[QUOTE="joo";23214923]Ihme touhua, jos on kirjattu järjestelmiin, niin kyllä se pitäis sillon saada. Mä oon aina saanut.
Jäitkö odottelemaan, ja kauanko meni että pakettisi sait?[/QUOTE]

en jäänyt odottamaan,ois ollu pitkä odotus..perjantaina illalla kysyin ja tekstari tuli maanantaina 14.00 aikaan,että paketti noudettavissa

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23214944:
Yleensä kyllä saa mutta voi käydä niin että jossain asiamiespostissa jossa homma ei ole niin hyvin organisoitua kuin "oikeassa" postissa, paketit vaan puretaan autosta jolloin samalla luetaan viivakoodit joka kuittaa paketin saapuneeksi. Varsinainen hyllyihin lajittelu saattaa tapahtua vasta myöhemmin kun henkilökunnalla sattuu olemaan siihen aikaa. Tällaisessa tapauksessa on vähän hankala lähteä etsimään sitä yhtä pakettia jostain isosta epämääräisestä kasasta.

Näin on käynyt meidän asiamiespostissa.

Onneksi meidän asiamiesposti on toiminut paremmin, ainakin tähän asti. Saisin varmaan itkupotkuraivarit, jos mulle kävis noin.
Kerran ihmettelin niille että miten on mahdollista että nettiin tuli tieto paketin saapumisesta vasta kahden tunnin kuluttua siitä kun on oli kirjattu (oliko vähän sekavasti sanottu)
Kertoivat sitten että tieto kirjautuu nettiin vasta kun lukija laitetaan telakalleen, eli sitten kun ovat saaneet purettua kuormat. Näin sen pitäisikin mennä, turha juoksuttaa ihmisiä.

Yhteistyössä