Haluaisin auttaa lasten- ja kodinhoidossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mari"

Vieras
Lastenhoitaja tarjolla!

Hei!

Tarjoan lastenhoitoapua Etelä-Suomessa, esim. alueet Päijät-Häme, Kanta-Häme, Uusimaa. Myös muualla Suomessa sopimuksen mukaan.
Olen hyvin lapsirakas, vastuuntuntoinen ja iloinen 26v. tupakoimaton lastenhoitaja, urheilullinen ja musikaalinen, jolla vuosien kokemusta erilaisista ja kaiken ikäisistä lapsista;

Mm.

- olen toiminut lastenliikuntakerho- sekä leiriohjaajana
- ollut työharjoitteluissa eri päiväkodeissa
- suorittanut MLL:n lastenhoitokurssin ja toiminut liiton lastenhoitajana
- ollut 3 kertaa au pairina (Itävallassa, Englannissa ja Irlannissa)
- lastenhoito päätyöna ulkomailla
- nanny (Itävalta, Suomi)
- tehnyt lastenhoitoa eri perheissä keikkatöinä

Olen käytettävissa kaikkina päivinä vuorokauden ympäri.
Myös lyhyellä varoitusajalla.

Teen mielelläni myös kotitöitä ja siivousta.
Olen käynyt Talouskoulun sekä tehnyt siivoustöitä ulkomailla.
Lisäksi olen eläinrakas.
Palkasta voidaan sopia erikseen perheen kanssa.

Otathan yhteyttä, voidaan tavata ja jutella lisää;
044 - 58 00 236
marchena05@hotmail.com

Terveisin, Mari

Alkuperäinen kirjoittaja niinkö;23210092:
olet 26 vuotias ja pelkkä talouskoulu???

Mitä sitten? Kai lastenhoitotyössä merkitsee juurikin kokemus ja aito lapsirakkaus, eikä koulutus? Minkä alan koulutus sillä pitäisi olla?
Lääkärin? Rakennusmestarin? Suntion?

mun mielestä on todella säälittävää ja kertoo ihan tarpeeksi ihmisestä jos ei ole peruskoulun jälkeen mitään koulua käynyt, kyllä ihmiseltä edes yksi ammatti pitää löytyä. ja 26 vuotias on jo sen ikäinen että jta muuta pitäisi olla taustalla kuin vuoden talouskoulu.

Alkuperäinen kirjoittaja munmielestä;23210183:
mun mielestä on todella säälittävää ja kertoo ihan tarpeeksi ihmisestä jos ei ole peruskoulun jälkeen mitään koulua käynyt, kyllä ihmiseltä edes yksi ammatti pitää löytyä. ja 26 vuotias on jo sen ikäinen että jta muuta pitäisi olla taustalla kuin vuoden talouskoulu.

No kuinkas vanha Sä olet ja mitä kouluja käynyt?

Ps. onneksi kukaan ei sua pakota hänen palveluja ostamaan ;)

olen kyllä miettinyt, että palkkaisin hoitajan viemään lapseni päiväkotiin, kun itse lähden niin aikaisin töihin. Olisi kiva, kun lapsen ei tarvitsisi herätä ennen 6.

Hih. Toinen laittaa hyvää hyvyyttään ilmoituksen, ja heti äidit käy kuumana kimppuun ;)

He haluavatkin oppineen ihmisen lapsiaan vahtimaan, mieluiten tietysti akateemisesti koulutetun, palkkaa hän saisi sopivasti 2-3 euroa tunnilta. Koska eihän lastenhoito mitään oikeaa työtä ole, ei i ainakaan palstamamman kilttien kultamurujen kaitseminen.
Ja jonossa on tulijoita tähän hommaan :D

[QUOTE="jep";23210266]He haluavatkin oppineen ihmisen lapsiaan vahtimaan, mieluiten tietysti akateemisesti koulutetun, palkkaa hän saisi sopivasti 2-3 euroa tunnilta. Koska eihän lastenhoito mitään oikeaa työtä ole, ei i ainakaan palstamamman kilttien kultamurujen kaitseminen.
Ja jonossa on tulijoita tähän hommaan :D[/QUOTE]

;) :whistle:

Tosi kiva ilmoitus! Turhaa haukutte. Näkeehän tuon, että kokemusta löytyy ja tuo talouskoulu on vain plussaa. Tämä on myös harvinaisen oma-aloitteista. Jos tarvitsisin, niin palkkaisin tällaisen riemusta kiljuen.

Hyvä juttu ap, toivottavasti saat hommia =)

kyllä minunkin korvaa hieman särähtää tuo ettei ole minkäänlaista tutkintoon johtavaa koulutusta.
Minkälaista palkkatoivomusta aloittajalla on esim. lastenhoitamiseen? minulla olisi tarvetta satunnaiseen hoitotarpeeseen. Anonyymina haluan ottaa ensin perusasioita selville..

[QUOTE="niin";23210285]kyllä mää oon valmis maksamaan koulutetulle sen 11 e/h[/QUOTE]

Kallis hammaslääkäri reissu jos 2h joutuu ottamaan hoitajan + maksat vielä lääkärinkin

[QUOTE="niin";23210285]kyllä mää oon valmis maksamaan koulutetulle sen 11 e/h[/QUOTE]

En lähtis tuolla töihin.. Oon 28v, ilman ammattia, pari koulua olen kesken jättänyt. Mun tuntipalkka on 17,50e. Kaikkeen ei aina tarvitse koulutusta.

Jos mun pitäs palkata joku, niin mua ei kiinnosta paskan vertaa onko siellä amk ja yliopisto pohjalla. Vaan kokemus se on kaiken tärkein. Kaikki kun ei mee niin kuin teoriassa opetetaan.

[QUOTE="vieras";23210479]En lähtis tuolla töihin.. Oon 28v, ilman ammattia, pari koulua olen kesken jättänyt. Mun tuntipalkka on 17,50e. Kaikkeen ei aina tarvitse koulutusta.

Jos mun pitäs palkata joku, niin mua ei kiinnosta paskan vertaa onko siellä amk ja yliopisto pohjalla. Vaan kokemus se on kaiken tärkein. Kaikki kun ei mee niin kuin teoriassa opetetaan.[/QUOTE]

hahaha, luuletko että sulle kukaan maksaa lastenhoitamisesta 17,50 € tunti! edes koulutetut ei saa lastenhoitamisesta tota, juuri tästä huomaa sen että ilman koulutusta omaavat ajattelevat saada kuut ja tähdet taivaalta pelkällä lorvimisella.

[QUOTE="plop";23210519]hahaha, luuletko että sulle kukaan maksaa lastenhoitamisesta 17,50 € tunti! edes koulutetut ei saa lastenhoitamisesta tota, juuri tästä huomaa sen että ilman koulutusta omaavat ajattelevat saada kuut ja tähdet taivaalta pelkällä lorvimisella.[/QUOTE]

Sanoinko, että vaatisin lastenhoidosta 17,50e/h? En sanonut. Sanoinko, että koulutetut saisi tuon? En sanonut. Sen minä sanoin, etten lähtisi töihin 11e:n tuntipalkalla.
Et ole ainut kateellinen koulutettu johon olen törmännyt. Sekä sisälukutaitokin hukassa.

kahdenäitiuusimaa
"kyllä minunkin korvaa hieman särähtää tuo ettei ole minkäänlaista tutkintoon johtavaa koulutusta. Minkälaista palkkatoivomusta aloittajalla on esim. lastenhoitamiseen? minulla olisi tarvetta satunnaiseen hoitotarpeeseen. Anonyymina haluan ottaa ensin perusasioita selville.. "

kysyy
"ja minkälainen sun koulutus tausta on?"

tyhjätasku
"Palkkauksesta ei puhuta mitään"

- Miksi ette ota minuun suoraan yhteyttä ja kysy esim. palkasta, sitä varten yhteystietoni jätin tänne, että voidaan jutella sitten lisää ja kertoa toisistamme enemmän.

Kirjoitinko ilmoituksessa, ettei ole minkäänlaista tutkintoon johtavaa koulutusta tai, että talouskoulu on ainoa koulu, jonka olen käynyt? - En kirjoittanut, ne on vain teidän omia johtopäätöksiä asiasta.
En haluaisi täällä koko elämänkertaani kirjoittaa, ja siksi mainitsin vain tärkeimmät, eli asiaanliittyvät koulut/työkokemukset.

Palkasta en kirjoittanut mitään, koska tavallisesti sovin sen perheen kanssa keskenään tapauskohtaisesti.

"vieras"
"Mulle ei sillä koulutuksella ole niin väliä, mutta rikosrekisterit tms. haluaisin tarkistaa"

- Rikosrekisteriotteen voin tosiaan myös tilata ja antaa perheen tarkistettavaksi.

munmielestä
"mun mielestä on todella säälittävää ja kertoo ihan tarpeeksi ihmisestä jos ei ole peruskoulun jälkeen mitään koulua käynyt, kyllä ihmiseltä edes yksi ammatti pitää löytyä. ja 26 vuotias on jo sen ikäinen että jta muuta pitäisi olla taustalla kuin vuoden talouskoulu."

- Kuka sanoi, että olen käynyt vain talouskoulun?? - En minä ainakaan.
Toisekseen, entä jos on tilanne, että on ollut töitä tarjolla näiden vuosien aikana ja on ollut tyytyväinen siihen, on saanut paljon työkokemusta lastenhoitoalalta erilaisista tilanteista monessa Euroopan maassa ja eri kulttuureissa. Ja voihan kouluttautua vähän myöhemminkin, ei ole pakko valmistautua ammattiin heti peruskoulun jälkeen, ja vaikka olenkin jo 26v., ja jos olisin opiskellut ammattiin, ei se korvaisi viime vuotisia kokemuksiani ja oppimisiani käytännössä. Lisäksi koulutuksen määrä ei tosiaan kerro kaikkea ihmisestä.

BitchAl
"Tosi kiva ilmoitus! Turhaa haukutte. Näkeehän tuon, että kokemusta löytyy ja tuo talouskoulu on vain plussaa. Tämä on myös harvinaisen oma-aloitteista. Jos tarvitsisin, niin palkkaisin tällaisen riemusta kiljuen. Hyvä juttu ap, toivottavasti saat hommia"

- Iso kiitos!

Kiitos positiivisen palautteen antaneille. :)
Ihmettelen tosiaan muiden arvosteluja, lähetinhän vain hyvää hyvyyttäni ilmoituksen tänne, jossa mainitsin tärkeimpiä tietoja, (lisää voi jutella sitten perheen kanssa), koska haluaisin löytää perheitä, joissa tehdä lastenhoitotöitä, koska se on minun juttuni, olen hyvin lapsirakas, aidosti kiinnostunut lapsista, lapset ovat lähellä sydäntäni ja minulla on kokemusta alalta, joten toivon, että perheitä löytyy. :)

Yhteistyössä