Tein ilmoituksen mutta poliisita sanoivat,että millä minä todistan että on meidän rattaat,jos vastaan tulee samanlaiset? no meillä ei oo niissä turvavaljaissa niitä typeriä valkoisia lappuja. Molemmilla puolilla pitäisi olla pienet reijät kun on pinssit ollut. Meillä vaunuissa rekisterikilpi,ihan rautalangalla kiinnitetty,uskosin et siitäkin jäänyt jotain jäljeä. Sitten siihen yhteen muoviosaan tuli naarmu kun kerran laitettiin niitä autoon,niin ex-mies raaputti siitä jäljestä pienen a-kirjaimen,sen näkee vain kun osaa katsoa,ja sitten juuri tuo heijastinnauha mitä olen kiepauttanut.
joo tiedän että olen tyhmä. tiedän että sinne ei saisi jättää,mutta tässä tapauksessa ko.ihminen asui ns. maantasalla,eli rattaat olivat hänen ovensa luona. Oli myös laittanut n. tuntia ennen taloyhtiön ilmoitustaululle lapun,että rapussa saattaa poikkeuksellisesti olla rattaita muutaman tunnin koska heillä lapsi-aiheiset kutsut. Eli en usko että kukaan siirtänyt. Miksi sit niitä kaksia muita ei ollut siirretty.
Meillä kotona rattaat olivat pyörävarastossa,lukitussa sellaisessa,koska meillä ei ole muuta paikkaa rattaille. No täytyy yrittää viä vakuutusyhtiön kanssa yrittää neuvotella. Poliisi tosiaan sanoi et milläs todistat omaksi jos vastaan tulee,siinä sana sanaa vastaan.
Joo eikä oo tullut mileen et olisin lukkoon laittanut. kutsut missä oli asunto joku 50m2 ja siä asu 3 henkinen perhe kylppärissä oli rattaat,takapihalle ei olisi saanut ees rattaita kun niin paljon lunta.
kiitos asiallisille vastaajille.