Kuvapino viikolle 8 / 2011

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummeliisa

Tunnettu jäsen
28.08.2010
34 446
106
63
60
Oulu
www.viipaleita.net
Ja minulla ei ole tältä päivältä oikein yhtään hyvää kuvaa (muumien hiihtokoulussakin oli niin huono valo, että tuli suttua vain) joten otan ekaksi kuvaksi vanhan kuvan arkistosta.

Tämän taulun maalasi omin pienin karvaisin kätösin paras kamuni minulle 39-vuotislahjaksi 6 v sitten. Siinä on hänen sisäinen näkemyksensä meistä kahdesta (eli kuva kertoo mm sen että hän on sisäisesti vaikeasti näkövammainen...)

Taulusta kuitenkin pidän kovin.

mikasatu.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja kysynpähän vaan;23196997:
Ikinä en laittais, enkä laita, lasten tai lasten lasten kuvia kaikelle kansalle nähtäväksi.
Minusta se ei ole asiallista, vaikka olisi luvatkin.

Mitäs outoa tuossa on, samalla tavallahan niitä kuvia näkee toisista, niiden lapsista ja lapsenlapsista vaikkapa valokuvaamon näyteikkunassa. Ja onpa meidänkin pojan 1-vuotiskuvien oikeudet valokuvaajalla...

tämä ap antaa kyllä sellaisen kuvan kuin olisi hienoa ja täydellistä.. mitä tässä muutaman viikon seurannu hänen kirjoituksiaan. kannattaisko vanha muori löysätä hieman jo ;)

[QUOTE="vieras";23197176]tämä ap antaa kyllä sellaisen kuvan kuin olisi hienoa ja täydellistä.. mitä tässä muutaman viikon seurannu hänen kirjoituksiaan. kannattaisko vanha muori löysätä hieman jo ;)[/QUOTE]

Mielenkiintoista.
Mikä mielestäsi on hienoa ja täydellistä?
Se selkeesti asia elämässäni johon kannattaisi satsata?
:D

Ja minulla ei ole tältä päivältä oikein yhtään hyvää kuvaa (muumien hiihtokoulussakin oli niin huono valo, että tuli suttua vain) joten otan ekaksi kuvaksi vanhan kuvan arkistosta.

Tämän taulun maalasi omin pienin karvaisin kätösin paras kamuni minulle 39-vuotislahjaksi 6 v sitten. Siinä on hänen sisäinen näkemyksensä meistä kahdesta (eli kuva kertoo mm sen että hän on sisäisesti vaikeasti näkövammainen...)

Taulusta kuitenkin pidän kovin.

mikasatu.jpg

Hieno maalaus :)

[QUOTE="vieras";23197176]tämä ap antaa kyllä sellaisen kuvan kuin olisi hienoa ja täydellistä.. mitä tässä muutaman viikon seurannu hänen kirjoituksiaan. kannattaisko vanha muori löysätä hieman jo ;)[/QUOTE]

Mä en oo kyllä yhtään saanut sellaista kuvaa hänen kirjoittelustaan. :O

[QUOTE="vieras";23197211]Mummeliisa: Onko kuvassa siis tämä edesmennyt lapsenlapsesi?[/QUOTE]

Kyllä kuvassa on Lyle.
Se ei kuitenkaan ollut aikoinaan eikä nytkään kuvan pointti vaan leikittely "vanhahtavalla" tyylillä.
Samantyyppisillä yritelmillä huvittelin niihin aikoihin muutenkin. Esim tässä yksi tyttäristäni (se "pahin bilehiiri") :

minttu_kynttila.jpg

Yhteistyössä