Äääh... Mitä täälläki tekee :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On:). Ai teit sämpylöitä, ihana:). Hyvää siitä tulee. Mitä se haittaa jos jatkaa hiivaleipäjauholla. Kunhan annat nousta kunnolla.

Ooonooonoooon:)

Mul on joku järjetön tekemisen vimma :laugh: Viimeisen viikon aikana oon tehny:
Kaks (kohta kolme) satsia sämpylöitä
Pullia (laskiaismallia :D)
Pizzapohjan
rahkapullan
sitruunarahkamuffineja
Ja jotain muuta mut en muista enää :D

mullakin aina värinä tum,ruskea. Mutta omakin on aika tumma, joten onneksi ei kamalasti erotu vaikka jo omaa väriä näkyy aikalailla. Ja pipoaikakin vielä , pelastaa aika paljon :D:D

No mulla olis se et tää nykyinen väri vastaa aikalailla mun omaa väriä, mut ei sovi mulle mielestäni niin hyvin kuin tumma... Mut tää väri on kyl ollu joku parisen viikkoa mun päässä :D Sitä ennen oli viikon verran platinanvaalea ja sitä ennen parisen viikkoa shokkipunainen :laugh: Ja sitä ennen oli tumman ruskea :D

[QUOTE="vieras";23195351]Satasesta vetoa, että sinun oma värisi olisi kaikkein kaunein. Arvaus: tummanvaalea/ vaaleanruskea.[/QUOTE]

Tummanvaalea juu. Ennen raskauksia mun luonnollinen väri olikin kaunis :( Mut kummanki raskauden jälkeen punaisuus on hävinny ja hiukset tummuivat :(
Mulla onkin tällä hetkellä tummanvaaleat hiukset mut kyllä mun mielestä se tummanruskea olis kaikkein paras :D

Yhteistyössä