olisko jollain ihanalla 60cm bodya tai paitaa käsien ulottuvilla? voisitko mitata hihansuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli viitsisitkö tehdä palveluksen ja mitata ihan siitä hihansuulta kuinka leveä se hihansuu on? koitan virkata nuttua mutta joko mä en enää hahmota sitä minkä kokoisia tuon kokoiset vaatteet on tai sitten tuossa ohjeessa on aivan liian kapea hihansuu.

[QUOTE="vieras";23192275]sähän ymmärsit erittäin hyvin ja kerroit juuri sen mitä kaipasinkin. eli metsään menee tuo ohje hihansuun koolla komeasti.[/QUOTE]

Vau hyvä minä :D Olen aikaan saanut yläasteella vapautukset rättikässästä neulomisen osalta, kun piti ensin tehdä koetilkku ja sitten tumput sen jälkeen... opettaja ei kertakaikkiaan saanut mua tajuamaan miten se koetilkku tehdään, joten se tuskastui ja käski mun virkata hiirenhäntää loppuaika :D Samaa luokkaa muutenkin käsityötuntemus... nappia en saa ommeltua siististi!

Mut hei mä olen huippukokki :P

Vau hyvä minä :D Olen aikaan saanut yläasteella vapautukset rättikässästä neulomisen osalta, kun piti ensin tehdä koetilkku ja sitten tumput sen jälkeen... opettaja ei kertakaikkiaan saanut mua tajuamaan miten se koetilkku tehdään, joten se tuskastui ja käski mun virkata hiirenhäntää loppuaika :D Samaa luokkaa muutenkin käsityötuntemus... nappia en saa ommeltua siististi!

Mut hei mä olen huippukokki :P

se on jo jotain. ei jokainen voi olla hyvä kaikessa mutta kaikki on hyviä josssain :hug:

Yhteistyössä