AAAARRGGHH!!! Hermo menee naapurin akkaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"BitchAl" Agressiivsesti! Kyllä kai sitä vähemmästäkin muuttuu agressiiviseksi kun olet tullut töistä 22 kotiin ja pääset nukkumaan 23 ja joku saakelin idiootti naapuri paiskaa aamulla oven kiinni huvikseen vaan ja kun yörauha on jo loppunut,niin ihan siitä syystä kun oven "saa" paiskata kiinni.
Teinit paiskoo ovia,ei enää aikuiset..
Herääpä sitten 06:30 siihen ja valvo samoilla silmillä taas iltauvuoro 22 asti.. Olen joo agressiivinen enkä kehoittas tuota naapuri p*rsereikää kokeilemaan mua. On sekin kun akalla ei oo pokkaa häiritä mun miestä,sen jäädessä nukkumaan, ei paisko ovia,eikä auo päätään tupakoinnista. Mutta heti kun mä muutin tänne niin johan alko..Se on sitäpaitsi lesbokin kaiken lisäks..
Vähä pitäs sen miestä saada niin pääsis paineet pihalle...tai tässä tapauksessa naista..

Mä ymmärrän todella hyvin! Meillä joillain naapureilla on kumma tapa kopistella kenkiä rapussa. Jumalaton mekkala ku samalla kävellään portaat ylös. Luulis lumien kenkienpohjista vähemmälläki irtoovan.

Itse vuorotyöläisenä ymmärrän myös sen etten voi vaatia muita talon asukkaita olemaan elämättä normaalia elämää huolimatta siitä että haluaisin päivällä nukkua.Maailma ja muu elämä ei vain pyöri meikäläisen ympärillä,minun vuorotyöstäni huolimatta ja siihen on sopeuduttava niin ikävää kuin se kannaltani onkin.

"BitchAl" Agressiivsesti! Kyllä kai sitä vähemmästäkin muuttuu agressiiviseksi kun olet tullut töistä 22 kotiin ja pääset nukkumaan 23 ja joku saakelin idiootti naapuri paiskaa aamulla oven kiinni huvikseen vaan ja kun yörauha on jo loppunut,niin ihan siitä syystä kun oven "saa" paiskata kiinni.
Teinit paiskoo ovia,ei enää aikuiset..
Herääpä sitten 06:30 siihen ja valvo samoilla silmillä taas iltauvuoro 22 asti.. Olen joo agressiivinen enkä kehoittas tuota naapuri p*rsereikää kokeilemaan mua. On sekin kun akalla ei oo pokkaa häiritä mun miestä,sen jäädessä nukkumaan, ei paisko ovia,eikä auo päätään tupakoinnista. Mutta heti kun mä muutin tänne niin johan alko..Se on sitäpaitsi lesbokin kaiken lisäks..
Vähä pitäs sen miestä saada niin pääsis paineet pihalle...tai tässä tapauksessa naista
..

Tulihan se todellinenkin "vika" sit esille.

No ihan sama se olenko vuoro-työssä vai en,mut joku hemmetin järki pitäs olla. Tuo kun paiskaa oven kiinni aina kun siitä sisään tulee tai menee ulos. En ymmärrä miten tuon voi hyväksyä..

Ei lesboudessa ole mitään vikaa tai väärää,hyävksyn sen täysin..mutta vähän jos päästäs paineita pihalle niin ei ehkä ois niin kiree kun viulunkieli..Mä en ainakaan ole aina kun saan paineet purkaa..;)

Sepä se,en tiedä mistä se tietää mun heräävän 04:45. Kyylä mikä kyylä. Ihmettelin todella kun sanoi että herää siihen kun mä herään. Laitan kahvinkeittimen päälle,käyn vessassa,meikkaan eteisessä,pesen hampaat vessassa. Naapuri kai nukkuu kylppärissä,miehenikään kun ei herää siihen kun mä herään. Naapurin makkari on omaa kylppäriään vastapäätä..

Kyllä tässä aloittaja taitaa olla se hullu naapurin akka. Ja kauhea kyylä, kun kerran tiedät naapurin ammatin lisäksi myös hänen seksuaalisen suuntaitumisen.
Lisäksi talossa on kyllä jotain pahasti vialla, jos oven paiskomisesta helisee naapurin ikkunat.
Enemmän olisin kyllä huolissani talon rakenteista kun naapurista.

Mä en edes usko sua ap, vaikuttaa skitsoilulta.. Veikkaan, että oikeesti naapuri ei ovia paisko, sä vaan kuvittelet niin kun kuulet jotain normaaleja ääniä. Ja ihan hyvät yöunethan sä saat jos 23-6.30 nukut joka yö. Älä syytä naapuriasi ja se lesboutta sun ikävästä elämästäs...

Toinen naapuri kertoi seksuaalisen suuntautumisen ja akka puhuu puhelimessaan englantia "I'm the only teacher,who can do this and that.." "I'm the only one..." " My students are so stupid,they don't learn.." "Olen illat opettamassa.."

Te kaikki taidatte olla hulluja naapurin akkoja,hyväksytte tahallisen metelin..Hullu olen minäkin,tämä hullun akan takia..

siis paiskooko se muitakin ovia kuin ulko-ovea? Jos ovien paiskominen alkaa 6.30... onko se ulko-ovi joka siihen aikaan kolahtaa vai mihin englanninopettaja lähtee siihen aikaan, kun koulut alkaa aikasintaan klo 8?
Itse olisin ehkä ennemmin käynyt ensin sanomassa itse, ennekuin isännöitsijälle viestiä. Mutta se on kyllä ihan totta, että ei ovia saa paiskoa, kun se menee kiinni rauhallisemmallakin otteella.

Toinen naapuri kertoi seksuaalisen suuntautumisen ja akka puhuu puhelimessaan englantia "I'm the only teacher,who can do this and that.." "I'm the only one..." " My students are so stupid,they don't learn.." "Olen illat opettamassa.."

Te kaikki taidatte olla hulluja naapurin akkoja,hyväksytte tahallisen metelin..Hullu olen minäkin,tämä hullun akan takia..

En voi muuta enää sanoa, kuin että voi sun naapuri parkaa. Sä olet sellainen "helvetin naapuri", kyyläät toisen tekemisiä ja jopa salakuuntelet toisen puheluita!

Sitä ovee ei tartte paiskoo oli se kello mitä tahansa.. Sen voi laittaa ihan normaalisti kiinni..

Ymmärrän sua AP..

Meillä on taas riesana alimman kerroksen mummeli jonka penkoo joka päivä roskiskatoksessa kaikki roskat.. Viimeks ku se taas oli siellä niin oli penkomassa biojäteastiaa.

Musta toi on jo törkeetä käydä läpi ihmisten roskia. Ikkunaremontin aikana haukku asentajat ja huuti saatanaa ja perkelettä..

Esti mm. nurmikon korjauksen kun ikkunarempan jäljiltä olevat tavarat oli viety pois. Rollaattorin kanssa huiteli menemään..

Salakuuntelen?! Lässyttää puhelimessa takapihalla ja just sillon tulee sinne kun mä menen röökille. Saa sit paiskata takapihan oven kiinni kun röökin haju tulee nenuun..Mua ei niin kauan kiinnostanu tuon akan elämä ennekun alotti ton ovien paiskomisen..Nyt on menny hermo.

Meidän naapuri kans paiskoo ovia, sekä ulko-ovi, että väliovi vedetään äänekkäästi kiinni. Mutta en moisesta välitä, kun kyseinen naapuri harrastaa mm. myös äänekästä mölyämistä (huutaa vaan jotain käsittämätöntä) ja kiroilua, sekä radion huudattamista täysillä...

Kesälläkin huusi "oh shit" paiskas takapihan oven kiinni ja heitti jollain vielä ikkunaan. Aina osaa tulla takapihalleen ku mä ehdin sytyttää röökin..Koira rukkansakin taitaa vaan päästä 2 kertaa päivässä takapihalle äkkiä pissille,ei käytä edes lenkillä. Koira-parka..

Salakuuntelen?! Lässyttää puhelimessa takapihalla ja just sillon tulee sinne kun mä menen röökille. Saa sit paiskata takapihan oven kiinni kun röökin haju tulee nenuun..Mua ei niin kauan kiinnostanu tuon akan elämä ennekun alotti ton ovien paiskomisen..Nyt on menny hermo.

Taidat olla itse röökaava wt-häirikkö sivistyneelle, akateemisella naapurillesi.

Yhteistyössä