raskaustesti tänään posiitinen, mutta vuoto alkoi jo lauantaina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kellekään käyny näin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kellekään käyny näin?

Vieras
Eli tänään olisi ollut virallinen päivä kun kuukautisten kuuluu alkaa, mutta alkoivat jo lauantaina. Tein kuitenkin (älkää kysykö miksi) raskaustestin tänään aamuvirtsasta ja se näytti että olisin raskaana viikoilla 1-2 (clearblue digitaalinen viikkonäytöllinen testi). Ollaan siis lapsettomuushoidoissa ja inseminaatio tehtiin tasan 2 vkoa sitten.

Mulla kävi noin, eli kuukautiset alkoiparia päivää ennen kuin olisi pitänyt, olivat niukemmat kuin normaalisti ja ei ollut sitä turvotusta ja jomotusta mitä yleensä kuukautisten aikaan. Pari päivää myöhemmin tein testin ja oli positiivinen. Ja nyt minulla on tuossa 4v poika pelaamassa lautapeliä olohuoneen matolla :)

Mulla kävi noin, eli kuukautiset alkoiparia päivää ennen kuin olisi pitänyt, olivat niukemmat kuin normaalisti ja ei ollut sitä turvotusta ja jomotusta mitä yleensä kuukautisten aikaan. Pari päivää myöhemmin tein testin ja oli positiivinen. Ja nyt minulla on tuossa 4v poika pelaamassa lautapeliä olohuoneen matolla :)

Vuoditko vielä silloin kun testin teit?
Mulla ei myöskään ole turvotusta eikä mitään kipuja. Yleensä en pääse kävelemään kuukautisten aikaan kun olen niin kipeä.
Olen jo soittanut paikkaan jossa inseminaatio meille tehtiin ja nyt odotan lääkärinsoittoa että mitä tämä tarkoittaa ja mitä pitäisi tehdä.

[QUOTE="vieras";23190543]raskaustesti voi olla plussalla vaikka viikonkin tuon kemiallisen jälkeen... mee hcg testiin.[/QUOTE]

ok.
En todellakaan itse usko edes olevani raskaana, mutta silti vähän ärsyttää kyllä tilanne. Ja en edes ole hätiköinyt raskaustestin kanssa vaan tehnyt sen silloin kun "lääkäri" määrännyt. Niin on ärsyttävää kun sitten jonkun kemiallisen raskauden näyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja kellekään käyny näin?;23190525:
Vuoditko vielä silloin kun testin teit?
Mulla ei myöskään ole turvotusta eikä mitään kipuja. Yleensä en pääse kävelemään kuukautisten aikaan kun olen niin kipeä.
Olen jo soittanut paikkaan jossa inseminaatio meille tehtiin ja nyt odotan lääkärinsoittoa että mitä tämä tarkoittaa ja mitä pitäisi tehdä.

En vuotanut enää silloin muistaakseni, kp29 alkoi "menkat" ja kp33 tein positiivisen testin. Kp28 tein negatiivisen testin.
Vuoto oli selvästi niukempaa kuin kuukautisten aikaan, yleensä vuodan ekat pari päivää kuin seula. Ja tosiaan kaikki kivut puuttui täysin.

Mulla oli myös vuotoa luomu raskaudessa. Sillä vuodolla oli joku muu nimi kuin kuukautiset. Eikö varhainen keskenmeno voi myös näkyä testissä raskautena?

Toivon sinulle parasta sydämeni pohjasta =)

Jos on ollut kemiallinen, voi raskaustesti näyttää positiivista viikkoja, mut sä lienee melko helposti pääset hcg mittaukseen?

yksityisellä ollaan hoidoissa joten pääsen varmaan hetimiten kun haluan ;)
Kyllä on persuksista tämäkin... tuo raskaustesti kun on kuitenkin aina tehtävä ennenkun alottaa uuden hoitokierroksen ja nyt siis näin... viimeksi olin myös raskaana, mutta varhaisultrassa ei löytynyt sykettä ja keskeytykseen jouduin ja nyt sitten taas ylimääräistä stressiä vaikkei edes onnistunut.

Sitä ihmettelen eniten tässä että mulla alkoi vuoto etuajassa ja silti rtesti on positiivinen sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa. Googletin kemiallisen raskauden ja tiedot mitä löysin oli että kuukautiset on olleet myöhässä, mutta plussasta huolimatta alkaneet. Huoh!

Alkuperäinen kirjoittaja kellekään käyny näin?;23190740:
Sitä ihmettelen eniten tässä että mulla alkoi vuoto etuajassa ja silti rtesti on positiivinen sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa. Googletin kemiallisen raskauden ja tiedot mitä löysin oli että kuukautiset on olleet myöhässä, mutta plussasta huolimatta alkaneet. Huoh!

Kroppa on kummallinen vekotin.. :hug:
Onhan se toki mahdollista että raskaus on alkanut ja jatkuu normaalisti..Aika monella on noita alkuraskauden vuotoja kuitenkin...

Mutta ihan omakohtaisella kokemuksella suosittelen hcg arvon seurantaa, se näyttää sen oikeen tilanteen..Tsemppiä!

Tuo voi - ikävä kyllä - viitata myös kohdunulkopuoliseen raskauteen. Jos hcg parin pvän kuluttua kohonnut niin kiireesti ultraan!

Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!

tästä varmaan onkin hirveesti apua, mutta kun mä aloin odottaan mun esikoista niin mulla alkoi viikkoa ennen menkat ja tuli ihan yhtä runsaasti kuin silloin tuli menkatkin ja sitten kun niiden menkkojen olisi pitänyt alkaa niin tulikin vain valkovuotoa jossa oli seassa veriviiruja. testi olikin sitten positiivinen ja raskaudesta syntyi rv38 terve poikavauva :)

[QUOTE="vieras";23194251]Tuo voi - ikävä kyllä - viitata myös kohdunulkopuoliseen raskauteen. Jos hcg parin pvän kuluttua kohonnut niin kiireesti ultraan!

Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin![/QUOTE]

No niinpä tietenkin... mun tuurilla se on just sitä eikä esim. kemiallinen raskaus.
No teen torstaina uuden testin ja soitan uudelleen lääkärille. Huomenna ajattelin soittaa neuvolaan ja kysyä sieltä neuvoa.

Alkuperäinen kirjoittaja kellekään käyny näin?;23195584:
No niinpä tietenkin... mun tuurilla se on just sitä eikä esim. kemiallinen raskaus.
No teen torstaina uuden testin ja soitan uudelleen lääkärille. Huomenna ajattelin soittaa neuvolaan ja kysyä sieltä neuvoa.

No sen kohdunulkoisen takia kannatan sitä hcg:n mittauttamista..Tai sitten ultrausta, muuten on paha sanoo mitä on tekeillä..

Yhteistyössä