Mitä olette mieltä tästä Matti ja Mervi meiningistä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juzzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juzzu

Vieras
Tämä kun tuntuu olevan tapetilla ja aika moni on sitä mieltä, että Mervin pitäisi jättää jo Matti rauhaan.

"Mervi Tapola on tehnyt rikosilmoituksen häneen kesällä 2007 kohdistuneesta seksuaalisesta väkivallasta."

Tuntuu Matilla kerrankin menevän ihan ok ja on löytänyt hyvän naisenkin. Tokihan äijä on sekoillut enemmän kuin laki sallii, mutta kai hänellä on myös oikeus elää suht normaalia elämää. Kukaan ei tiedä kauan tätä onnea kestää, mutta tuntuisi kerrankin menevän edes siedettävästi miehen elämä.

En tiedä tuosta yhtään mitään muuta kun mitä aloituksessa nyt lukee. Sen perusteella olen sitä mieltä, että ei pitäisi lähteä juttua nostamaan noin vanhoista jutuista. Päätelmänäni sanon, että josko Merviä ketuttaa että Matilla on uus bööna ja sen vuoksi tekee kiusaa. Lisä päätelmä on, että tuon perusteella tais olla aika 50/60 ne Matin ja Mervin sekoilut. Siis että kenen syytä olikaan.

Mistä lähtien menneisyyteen kiinni jääminen on ollut pahempi rikos kuin toisen puukolla ja muilla tavoin pahoinpiteleminen? Pientä suhteellisuudentajua ihmiset.

olis hyvin luultavaa, että tässä on osin kyse vain julkisuudenhausta. Matilla uusi nainen ja he saaneet paljon julkisuutta. Mervi on jäänyt unholaan, jollain lailla on sitten yritettävä sitä julkisuutta saada.

Nolottaa niiden puolesta, jotka eivät ymmärrä, että väkivaltaisessa suhteessa alistettuna oleminen voi tuoda vihan tunteet pintaan vasta vuosien jälkeen. Merviä ei vaan ymmärretä, koska hän on alkoholisoitunut ulkonäkönsä menettänyt pitkäaikaissairas (joka ei todellakaan osaa puolustaa itseään) ja Matti taas "elämänsä kunnossa", joka taas tehnyt hetkellisen parannuksen.

Matin ja mervin sairaus, tai miksi sitä niiden kaottista tunne-elämää haluaakin kutsua, täydentää toisiaan ja ne tarvitsevat toisiaan. Ei ne koskaan toisistan pääse irti -jos eivät molemmat saa hoitoa. Uusi nainen voi hoitaa Mattia hetken, mutta ei kyllä yksin riitä kaaosta selvittämään.

[QUOTE="vieras";23179676]Nolottaa niiden puolesta, jotka eivät ymmärrä, että väkivaltaisessa suhteessa alistettuna oleminen voi tuoda vihan tunteet pintaan vasta vuosien jälkeen. Merviä ei vaan ymmärretä, koska hän on alkoholisoitunut ulkonäkönsä menettänyt pitkäaikaissairas (joka ei todellakaan osaa puolustaa itseään) ja Matti taas "elämänsä kunnossa", joka taas tehnyt hetkellisen parannuksen.[/QUOTE]

Mikäli mitään oon ymmärtänyt, niin tuossa(kaan) suhteessa tilanne ei todellakaan ole ollut niin yksioikoinen, että Mervi olisi ainoa uhri ja Matti ainoa syyllinen.

no en yhtään ihmettelis vaikka matti oliski raiskannu..:S ootas vaan ko ko masa käy uuteen akkaansa kiinni... ja se tulee tapahtumaan aika varmasti! mut tosiaan on tuo mervikin aika väkivaltainen varmasti!

Mikäli mitään oon ymmärtänyt, niin tuossa(kaan) suhteessa tilanne ei todellakaan ole ollut niin yksioikoinen, että Mervi olisi ainoa uhri ja Matti ainoa syyllinen.

Näinhän tuo taisi mennä, aika tasapelillä. Mutta raiskaus tai sen yritys on kyllä sellainen asia jota ei pidä noi vaan sivuttaa. On kyllä aika hankalaa alkaa vuosia jälkikäteen vielä asiaa selvittämään. Ei taida olla kovin hyvät mahdollisuudet saada kunnon tuomiota, varsinkin kun ottaa huomioon miten tässä maassa tuomitaan ihan selvissä ja rankoissakin tapauksissa.

En ole tuosta ilmoituksesta mitään uutista lukenut, mutta näin ekana tulee kyllä mieleen, että oliskohan heidän jo aika yrittää päästää irti toisistaan hieman kiusanteolta vaikuttaa. Aika paljon siellä tuntu tapahtuneen kaikenlaista puolin ja toisin, niiden selvittämiseen menis varmaan yhden tuomioistuimen eliniät.

Merviltä..on juonut päänsä pilalle ja yrittää pilata Matinkin elämän..en ole kyl Mattiakaan pitänyt täys järkisenä,mut jospa se ois nyt löytänyt "uuden" suunnan elämäänsä:)

Mä luin tuon uutisen ja ihan samanlaiset ajatukset heräsi kuin muutamalla muullakin täällä. Että Mervi on vain katkera kun Matilla on uusi onni ja uusi elämä, eikä Matti olekaan enää palannut Mervin huomaan. Uskalsihan se Mervi niitä syytteitä nostella Mattia vastaan yhteiselonkin aikana, niin miksi muka tämmöistä syytettä ei sitten ois uskaltanut. Bullshittiä koko juttu, sanon minä.

[QUOTE="niin";23180019]Mä luin tuon uutisen ja ihan samanlaiset ajatukset heräsi kuin muutamalla muullakin täällä. Että Mervi on vain katkera kun Matilla on uusi onni ja uusi elämä, eikä Matti olekaan enää palannut Mervin huomaan. Uskalsihan se Mervi niitä syytteitä nostella Mattia vastaan yhteiselonkin aikana, niin miksi muka tämmöistä syytettä ei sitten ois uskaltanut. Bullshittiä koko juttu, sanon minä.[/QUOTE]

Mä olen täysin samaa mieltä!
Todella säälittävää Merviltä selitellä että ei ole uskaltanut nostaa syytettä aiemmin. Miksi ei kun kuitenkin muita syytteitä nosti?

Yhteistyössä